säg werum oder werum nid.
oder säg werums nid seisch

ich zahle keini wil ich weder e internetaschluss, e radio, e tv no es empfangsgrät dehei ha. mi arbetgäber zahlt mer mis handyabo.
Moderator: Avenger
turntablism hat geschrieben:sie hend gmesse dass ich dört radio gloset han
Petra aus Bern: «Ich wurde von einem Billag-Mitarbeiter regelrecht genötigt, damit er Zutritt zu unserer Wohnung haben konnte. Zum Glück war mein Mann da. Der hat ihn am Jäcklein gepackt und von unserem Privatweg auf die Strasse gezerrt. Ich habe jetzt einen Taser und werde mich das nächste Mal zur Wehr setzen!»
mini Frau isch au mal gnötigt worde vu eim wo druf beschtande hät nur schwiizerdütsch zrede und das verstaht mini frau halt nöd soooo guet... er hät gseit wenn sie da jetzt nöd underschriibt chunt er mit polizei. bin fascht duredreht woni das ghört han, han en fette igschriebne brief gschriebe und denn händs d'rechnig wo übrigens 2 täg nachher scho cho isch, wieder zruggzoge und es entschuldigungsschriibe händs au no gschickt... saupack sorry.Herr Rossi hat geschrieben:turntablism hat geschrieben:sie hend gmesse dass ich dört radio gloset han![]()
![]()
Petra aus Bern: «Ich wurde von einem Billag-Mitarbeiter regelrecht genötigt, damit er Zutritt zu unserer Wohnung haben konnte. Zum Glück war mein Mann da. Der hat ihn am Jäcklein gepackt und von unserem Privatweg auf die Strasse gezerrt. Ich habe jetzt einen Taser und werde mich das nächste Mal zur Wehr setzen!»
Shadow hat geschrieben:ich zahle nöd, will min arbetgeber mis internet/handy zahlt. Han kein TV dihei, luege nur US Serie uf em 27" Monitor uf em Beamer..
de beamer hed es 27" display ibautthaeye hat geschrieben:Shadow hat geschrieben:ich zahle nöd, will min arbetgeber mis internet/handy zahlt. Han kein TV dihei, luege nur US Serie uf em 27" Monitor uf em Beamer..
irgendöpis stimmt da nöd
Will ich slber keis TV/Internet/Handy Abo han wo uf mich lauftthaeye hat geschrieben:ich mein was haet sin arbetgeberbitrag fürs Handy und Internet mit de billag z tue?
wrum?Master(G) hat geschrieben:da, mached doch mit: https://www.facebook.com/nobillag?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
falsch und plakativgeosnow hat geschrieben:es isch eifach wieder en pobulistische vorstoss vode SVP für ihres ego. als obs kei anderi problem gäh würd.
eher 200.- lol 20.- langed für nix.Avenger hat geschrieben:Tuesch besser jedem 20 Stutz uf de Stüüre belaste und fertig.
ja klar gits lüüt, sehr vil sogarAvenger hat geschrieben:Das ganze System isch eh für nüt. Oder gits würklich Lüt, wo nach der aktuelle Theorie d Gebührepflicht nid erfülle (usser em Alpöhi vilecht)?
würd scho länge, denn müsst d srg äbe mol ändlech de finger zum arschloch usenäh und gueti inhalt produziere.Shadow hat geschrieben:eher 200.- lol 20.- langed für nix.
Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot], Kretinou und 3 Gäste