zahlsch billag?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

bisch bi de billag agmeldet und zahlsch d rechnig?

Umfrage endete am 11 Mär 2015 10:12

ja
13
72%
nei
5
28%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 18

Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Re: zahlsch billag?

Beitrag von Mastler(P) »

geosnow hat geschrieben:irgendwiä mues s SRF au finanziert werde. was machemer im notfall, falls russland eus überrollt.
ja, was mache mer denn und wie haltet s srf drusse uf?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

geosnow hat geschrieben:irgendwiä mues s SRF au finanziert werde. was machemer im notfall, falls russland eus überrollt.
d srg sel sich über die finanziere wo si au konsumiered; verursachergrächt.
ich han de billag tv-gebühre zahlt obwohl ich de sf mit mim sat-receiver oni chärtli nid ha chönne empfange. ha de lade gnueg lang underschtützt. god jo über 95% vo de gebühre direkt ad srg...

d russe :wixer:
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Herr Rossi hat geschrieben:
Mastler(P) hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Im moment wird im NR grad drüber debattiert.

hoffe dass s opting out wenigschtens nid abglehnt wird; persone ohni empfangsgrät chönnted so für 5 johr pauschal vo gebühre befreit wärde
5 jahr, und denn aktuell zuestand prüefe und allefalls nomal für 5 jahr nöd zahle müese usw.?
genau. also wenn dich abmeldisch will d kriterie zum d gebühre zahle nid erfüllsch zahlsch 5 jahr lang kei gebühre. denn wirds wider neu agluegt.
:vortex:
Ohni Empfangsgrät muemer doch au jetzt kei Gebühr zahlä?
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Herr Rossi hat geschrieben:d russe :wixer:
werft die gläser an die wand, russland ist ein schönes land. hohohoho - hey!

ich gsehs broblem nöd. dschwiz chan easy no meh slave verträge. :)
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Acid hat geschrieben:I mim persönlichä Fall isches aber no luschtig, will ich das alles tatsächlich miteme Lohn zahl, wo nachwieslich zumene Teil vo vilnä Lüt zahlt wird, wo no niä zu üs sind es Stück go luege, und vili würed sägä es sig absolut überflüssig.
Was schaffsch denn du?
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Acid hat geschrieben:Ohni Empfangsgrät muemer doch au jetzt kei Gebühr zahlä?
schtimmt genau, nur würd denn in zuekunft sicher 5 jahr lang keine cho achlopfe vo de billagischte
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Xinobrax2 hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:I mim persönlichä Fall isches aber no luschtig, will ich das alles tatsächlich miteme Lohn zahl, wo nachwieslich zumene Teil vo vilnä Lüt zahlt wird, wo no niä zu üs sind es Stück go luege, und vili würed sägä es sig absolut überflüssig.
Was schaffsch denn du?
Theater... und das wird i üssem Fall und i de meischtä andere ebä au zum Teil vo öffentlichä Gälder unterstützt. Bi üs isch das jetzt no relativ wenig, wemers miteme Zürcher Operähuus oder so verglicht. Und mir sind au no en Verein mit Mitglieder wo en Biitrag zahled, und natürlich gits scho au no inahmä vom Itritt... aber glich, ohni öffentlichi Gälder würs denn galub scho grad dütlich andersch usgseh.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Acid hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:
Was schaffsch denn du?
Theater... und das wird i üssem Fall und i de meischtä andere ebä au zum Teil vo öffentlichä Gälder unterstützt. Bi üs isch das jetzt no relativ wenig, wemers miteme Zürcher Operähuus oder so verglicht. Und mir sind au no en Verein mit Mitglieder wo en Biitrag zahled, und natürlich gits scho au no inahmä vom Itritt... aber glich, ohni öffentlichi Gälder würs denn galub scho grad dütlich andersch usgseh.
Fallses dich beruigt, ich han i de letschte 3 Jahr me Geld für Theater usgeh als für Videospiel :lol:
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Do ghörsch aber ebä echli zunerä Usnahm... grad was eher jüngeri abelangt. Und den bisch du ebä i dem Fall denn au en Profiteur vo all denä Lüt wo zahled fürs Theater, aber niä gönd.

Aber ebä... Das wird jo i dem Fall denn au nid mitere Theater Billag itribä, sondern es wird eifach us de Stürgälder es Kulturbudget gmacht, wo denn verteilt wird, unter anderem au a Theaterbetrieb, a Muesä, a einzelprojekt vo Künschtler... und wieso nid au eifach ebä au as Fernseh und an Radio. Subventioniert wird das aber alles, meh oder weniger.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Was, d Gebühr würd nur uf 400 Stutz sinke wenns über d Stüre izoge wird? Sinkt aber sehr wenig. :(
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Avenger hat geschrieben:Was, d Gebühr würd nur uf 400 Stutz sinke wenns über d Stüre izoge wird? Sinkt aber sehr wenig. :(
si wends nid über d schtüre izieh, wils denn nümm pro hushalt chönted bzw. nur mit mehrufwand
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Acid hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:S git halt eifach Lüt, wo s SRF Programm genauso überflüssig finded wie das vo de private. Vo dene jetzt z verlange si seled s SRF mitfinanziere isch als würdmer vo de Befürworter verlange si seled au no für di private Zale. Für öpis z zale womer nid konsumiert und au nid unbedingt wot unterstütze ergit doch kei Sinn.
Ja eh, ich find aber no so mängs überflüssig, und mues glich defür zahlä. Zahl für Strossä woni niä druf gfahrä bin. Für es extrem usbauts Zugnetz, obwohli irgendwiä 2 mol im Johr ÖV bruch (wenn überhaupt), zahl für es Schwimmbad woni niä gang go schwimmä dri, für e Schuel woni nüm gang und für e Chindi obwohli no gar kei Chind han wo en würed bruchä, zahl au für Studäntä obwohli niä gstudiert han, und ich zahl de Typ wo de Abfall vo de Stross butzt, wo aber nid ich det liggä loh han. Und ebä, ich zahl am anderä sin Spitalufenthalt, willer sich wiä en Idiot benoh hed, und ich absolut nüt diräkt defür chan. Villicht obwohlem sogar no gseit han er sölli mol normal tuä, suscht passierem denn plötzli öpis.
:!:

aber au das muess me dene erkläre wo nöd über de eiget nasespitz dänke chönd.
I speeled my drink!
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

ja, dänne cha mer no einiges erchläre.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ja eh, denn zalled doch alles für alli. Esse z.B....wär doch super, nid? Internet? Ja eh! Handynetz? Sowiso! Benzin? Ja warum nid? De brücht ja au niemert me en Lohn. Alles gächt direkt an Staat und de macht dass den für üs. Hail Stalin.

Es het doch nüt demit z tue, dass manchi zwenig wiit denked. Manchi Sache werded kollektiv finanziert, anderi nöd. D Frag isch doch nid ob s eine me Sinn ergit als s andere, sondern wo dass di vernünftig Grenze lit. Beides het sini Berechtigung.

SRF isch doch grad konkret en Grenzfall. Da chamer ruig mal drüber diskutuere oni di eint oder ander Site als dumm anezstelle.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:S git halt eifach Lüt, wo s SRF Programm genauso überflüssig finded wie das vo de private. Vo dene jetzt z verlange si seled s SRF mitfinanziere isch als würdmer vo de Befürworter verlange si seled au no für di private Zale. Für öpis z zale womer nid konsumiert und au nid unbedingt wot unterstütze ergit doch kei Sinn.
Ja eh, ich find aber no so mängs überflüssig, und mues glich defür zahlä. Zahl für Strossä woni niä druf gfahrä bin. Für es extrem usbauts Zugnetz, obwohli irgendwiä 2 mol im Johr ÖV bruch (wenn überhaupt), zahl für es Schwimmbad woni niä gang go schwimmä dri, für e Schuel woni nüm gang und für e Chindi obwohli no gar kei Chind han wo en würed bruchä, zahl au für Studäntä obwohli niä gstudiert han, und ich zahl de Typ wo de Abfall vo de Stross butzt, wo aber nid ich det liggä loh han. Und ebä, ich zahl am anderä sin Spitalufenthalt, willer sich wiä en Idiot benoh hed, und ich absolut nüt diräkt defür chan. Villicht obwohlem sogar no gseit han er sölli mol normal tuä, suscht passierem denn plötzli öpis.

namal ihr verwechslet da was, eigebestimmig und Mitspracherecht, isch chli en underschied.
imene kollektiv wird halt demokratisch was entschiede. chasch ja en Petition geg de usbau vom öv starte, wie das es ja au scho siit längerem widerstand geg d billag git.. das du de öv nöd bruchsch isch dini entscheidig. ihr diskutieret völlig am züügs verbi.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

ich bin für d billag, eigentlich ja nöd, aber jetzt wo d natalie rickli sich imischt, bini natürlich für d billag.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

du häsch doch en egge ab lol.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

geosnow hat geschrieben:ich bin für d billag, eigentlich ja nöd, aber jetzt wo d natalie rickli sich imischt, bini natürlich für d billag.
ja das hesch scho erwähnt :popcorn:

zwirrli, ich finds würklech super dass du nid wie ich funktioniersch.
du bisch für die solidarisch erhaltig vo de billag, ich bi für d eigefinanzierig vo radio und tv.
mitunter e grund isch sicher, will ich ich devo überzügt bi dass es dür das e mehrwärt in form vo guete inhält würd bringe.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Herr Rossi hat geschrieben:ich bi für d eigefinanzierig vo radio und tv.
für das isch d schwiz aber doch ds chllin, meinsch nid?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

geosnow hat geschrieben:ich bin für d billag, eigentlich ja nöd, aber jetzt wo d natalie rickli sich imischt, bini natürlich für d billag.
:!: :lol:
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

thaeye hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:

namal ihr verwechslet da was, eigebestimmig und Mitspracherecht, isch chli en underschied.
imene kollektiv wird halt demokratisch was entschiede. chasch ja en Petition geg de usbau vom öv starte, wie das es ja au scho siit längerem widerstand geg d billag git.. das du de öv nöd bruchsch isch dini entscheidig. ihr diskutieret völlig am züügs verbi.
ähm hesch das jetz richtig verstande? de acid und ich meined ja glaubs s'gliiche. es gaht um en service public, wo me nutze chan oder nöd. wemme en nöd nutzt, muess me halt quasisolidarisch mitzahle. und das seisch doch jetz au?

billag wird jetz evtl eh billiger und drzue wird grad au no e abmäld option für 5 jahr diskutiert.
I speeled my drink!
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:billag wird jetz evtl eh billiger und drzue wird grad au no e abmäld option für 5 jahr diskutiert.
Für mich nöd, ich zahl bisher nume für de Radio :damn:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Xinobrax2 hat geschrieben:Ja eh, denn zalled doch alles für alli. Esse z.B....wär doch super, nid? Internet? Ja eh! Handynetz? Sowiso! Benzin? Ja warum nid? De brücht ja au niemert me en Lohn. Alles gächt direkt an Staat und de macht dass den für üs. Hail Stalin.

Es het doch nüt demit z tue, dass manchi zwenig wiit denked. Manchi Sache werded kollektiv finanziert, anderi nöd. D Frag isch doch nid ob s eine me Sinn ergit als s andere, sondern wo dass di vernünftig Grenze lit. Beides het sini Berechtigung.

SRF isch doch grad konkret en Grenzfall. Da chamer ruig mal drüber diskutuere oni di eint oder ander Site als dumm anezstelle.
Ja, wemer um es Grundikomä diskutiert, bin ich jo au de wo seit das chöntmer sich durchus mol überleggä ;)

Natürlich stimmts, dass ebä gwüssi Sachä kollektiv finanziert werded und anderi nid. Und sälbstverständlich chamer verschiedener Asicht sii, dass gwüssi Sachä ebä durchus sölled kollektiv finanziert werdä, und das bi andere überhaupt kei Sinn macht.

Aber denn isch ebä nid s Argument: "wieso söll ich für öpis zahlä wo ich nid bruch/in Aspruch nimm." Will das Argumänt chamer bi jedem einzelne vo denä Pünkt und no villnä meh genau so bringä, und es wär genau so richtig. Das heisst natürlich nid dassmer nid durchus de Meinig chan si, dass ebä so öpis wiä s Schwizer Fernseh oder Radio nid söll kollektiv finanziert werdä, do hesch scho Rächt, isch jo nur e Hiwiis uf diä problematisch Argumentation gsi.

thaeye hat geschrieben: namal ihr verwechslet da was, eigebestimmig und Mitspracherecht, isch chli en underschied.
sägi jo eigentlich au.

Herr Rossi hat geschrieben: du bisch für die solidarisch erhaltig vo de billag, ich bi für d eigefinanzierig vo radio und tv.
mitunter e grund isch sicher, will ich ich devo überzügt bi dass es dür das e mehrwärt in form vo guete inhält würd bringe.
Eigefinanzierig bedütet eifach Abschaffig vomene staatlich finanzierte Medium. Chamer scho so gseh.

Aber mehrwert in Form vo guete Inhält findi chli schwierig... scho mol dütsches oder schwizer Privatfernseh gluegt i letschti?

Ich find grad im Bereich vo Dokumentationä und Reportagä gits halt anschiinend chum e Alternativä zu staatlicher Finanzierig. Im Internet, wiä z.B. bi Vice gits es paar interessanti Sachä, aber diä sind denn au oft ehnder Interessant, wills echli a anderi Themene herägönd, weniger wills würklich qualitativ hochstehend Arbeit wär... im dütschä Sproochruum gits eigentlich nüt wo nid zumindescht zumene grossä oder zum gröschtä vo eim oder mehrerne öffentlich rächtlichä finanziert wordä wär, und au de Rescht wird no dur irgendwelchi Gönner, Stiftigä oder so öpis zahlt, und au im änglischä landetmer denn schnäll mol bi BBC oder so, wenns no einigermassä schaubar söll sii (es gid zum Glück schono paar anderi Bispiel, aber do befindetmer sich denn halt scho sehr i de Nischä).
Filmindustrie gits au chum eini wo nid am öffentlichä Gäld hanged im dütschtä Sproochruum (und eigentlich au i vilnä andere).

Ich bin allerdings durchus au de Meinig dassmer meh söt devo unabhängig machä, und mitem Internet isch das natürlich hützutags besser möglich denn jeh. Es zeigt sich aber dasses eifach sehr schwierig isch, will trotz allem Idealismus, es isch Tüür und brucht sehr viel Zit und Arbeit. Sälbscht im subventionierte Rahmä steckt do nid de grossi Cholä drin, ohni muemer denn erscht Rächt nid welä demit überhaupt Läbä chönä.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Re: AW: zahlsch billag?

Beitrag von Herr Rossi »

Avenger hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:ich bi für d eigefinanzierig vo radio und tv.
für das isch d schwiz aber doch ds chllin, meinsch nid?
Eigentlich ja, aber das l id hauptsächlich dra das es zvil Sänder gid. Im Verhältnis zu de Iwohnerzahl.
damian
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0

Beitrag von damian »

dass au s'tessin mit 300'000 iiwohner grad 2 vollwertigi tv-sender brucht isch scho chli überdimensioniert... :lol: wieso chömet d'rätoromane nöd au no 2 sender über. oder am beste 6: 2 für jedä dialekt...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Antworten