Da hesch Gold:
sau gross das Teil - han mal dia "normali" aprobiert kah, ischmer aber momentan dr Stutz (nonig) wert.

D' Academy - chasch über CHF 250'000 uftriibe?

Wia findsch dia - passt doch optisch eher zu dir, nid?

Moderator: Avenger
Shadow hat geschrieben:jede wo meh als 500 für en Uhr usgit sött meh d'Fuuscht i d'Schnurre drucke
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Wieso?Shadow hat geschrieben:jede wo meh als 5k für en Uhr usgit sött meh d'Fuuscht i d'Schnurre drucke
aber TVShadow hat geschrieben:De Verglich zieht noed, würd au keis Game chauffe wo me als 1k choscht lol
Stückzahle vo 1 bis paar 100 Stück und paar Jahr Entwicklig resp. Wuche/Mönet füre Zämebau und praktisch kei Wertverluscht.Xinobrax2 hat geschrieben:Es paar Metallteili wo richtig zemegsetzt d Ziit azeiged...mega...da chamer au mal 5k usgeh. In 100 Jahr chasch ebe imerna luege was für Ziit das isch
mier isch doch egal wär für was geld usgit. aber sich dänn luschtig über anderi machä, das findi dänn doch eher peinlich.geosnow hat geschrieben:quadcopter, digicam, gopro, rc chärre, uspuff für de GTi, sind doch kei gugus.
ich han mini casio-digitaluhr damals ih dä chindheit amigs nöd als schmuck gseh. hät sogar en telefon-nummere speicher gha, wiuwiuwiuwiu.Xinobrax2 hat geschrieben:Ja mues jede selber wüsse. Bi Uhre verstanis eifach nid...die Dinger sind doch enorm nervig am Handglenk. Ich denk denn amigs nur "Ui lueg, en Maa mit Schmuck". Fehlt nur na d Perlechette um de Hals.
Ich au, s isch voll abgange. Ich han do sogar mal in betracht zoge mir e Digitaluhr mit Infrarot Fernbedienig uf d Wienachte z wünsche. Ich wär voll de Held gsi demit! Denn sind aber au grad no di erschte mit Kamera drin usecho und ich han mi nüm chöne entscheide. Das sind echt herti Ziite gsi...Skeletor hat geschrieben:ich han mini casio-digitaluhr damals ih dä chindheit amigs nöd als schmuck gseh. hät sogar en telefon-nummere speicher gha, wiuwiuwiuwiu.Xinobrax2 hat geschrieben:Ja mues jede selber wüsse. Bi Uhre verstanis eifach nid...die Dinger sind doch enorm nervig am Handglenk. Ich denk denn amigs nur "Ui lueg, en Maa mit Schmuck". Fehlt nur na d Perlechette um de Hals.
Vollgeosnow hat geschrieben:quadcopter, digicam, gopro, rc chärre, uspuff für de GTi, sind doch kei gugus.
Logo hani genau die gha und genau das gmacht, speziell super gsi i de Schuel, hesch au chönne lüter mache etc.Skeletor hat geschrieben:ah ja diä mit infrarot hani au umbedingt wölle. dämit ich dihei d'eltere cha ärgere und dä TV amigs chan heimlich umstelle
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 2 Gäste