holy
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Git ja anschiinend ä Methode zum d'Gegner stärcher wieder respawne zlah. Aber ich wott mir nöd zviel verspoilere bim erste Playthrough.DeftOne hat geschrieben:Also chli blöd isch ja scho, dass nach ca. 10 Mal gegner töte die nüme respawnet.
Bi aber glaub au scho bald dure mit Dark Souls 2, ha zumindest scho sehr viel Böss tötet.
Mit dem würd ich dänn doch nöd rächne. Das isch sehrwahrschinlich ebe nöd en Fall vo zwei verschiedene Versione (Konsole & PC) sondern eine vo eme Downgrading. Wahrschinlich händs relativ spat gmärkt, dass es uf Konsole mit dem ganze Lighting-Brimborium nöd gnueg guet laufe wird und statt alles namal z'optimiere us Ziit- & Choschtegründ das "Feature" eifach gstriche. Glaube drum nöd, dass es das Züügs alles i d'PC-Version schaffe wird - scho gar nöd wänn me bedänkt, i was für eme katastrophale Zuestand sie damals d'PC-Version vom erschte Teil uf de Märt gschmisse händ.Supersonic hat geschrieben:Wenns ufem PC wükli so uusgseht bi Launch denn schiessts mi brontal ah! De Vergliich gseht uus wie Super Nintendo und 360, for the lulz.
Ich han eifach so mini Zwiifel, dass sie dezue i de Lag sind. De Dark Souls-Port isch ja nöd e Katastrophe gsi, will sie pfuscht händ, sondern will's de OMGJapanische Entwicklerstudios bezüglich de PC-Plattform offebar schlicht und eifach a Know How fählt. De Deadly Premonition-Port isch ja en ähnliche Fall.Moff hat geschrieben:sie händ aber scho gseit es git damal en richtigi pc verison, ich hoffe mal eifach dasch ned nur pr gelaber
Das sowieso, aber anderersiits isch es halt glich irgendwie blöd, es Spiel in eme absgspäckte / unfertige / Beta-mässige Zuestand z'spiele. So chli wie bi de Bethesda-Spieli, die chömed ja au immer total unfertig uf de Märt. Ich chan da problemlos uf die erschte paar Patches warte, gitt ja meh als gnueg anders Züügs. De Schattenrennen Drachenniedergang zum Bispielanderersits isch mir grafik i dem spiel überhaupt ned wichtig
also diä 3 mongos hani nöd allei gschafft. und bim sinner hani au hilf gha.Pandemonium hat geschrieben:D Böss findi generell fasch eifacher, ha ersch mit dem Sinner Müeh gha, defür findi d Levels fasch chli schwieriger wie im 1. Aber s Demon's findi immer no s schwerste.
Hol doch im Heidner Turm de Ring of Binding. De git der numel 40% wenn Hollow bisch sprich ca. 75% lebe sötsch denn ha.thaeye hat geschrieben:bruchter ihr Menschlichkeit immer? ich lauf die ganz ziit mit halbem lebe ume. recht verschisse.
härte scheiss.
This, denn bruchsch d Human Effigies fasch nüme.DeftOne hat geschrieben:Hol doch im Heidner Turm de Ring of Binding. De git der numel 40% wenn Hollow bisch sprich ca. 75% lebe sötsch denn ha.thaeye hat geschrieben:bruchter ihr Menschlichkeit immer? ich lauf die ganz ziit mit halbem lebe ume. recht verschisse.
härte scheiss.
Wör i so nöd säge, git scho so gwüssi Böss wo's nöd ganz schlecht wär, no echli meh lebe zha. Obwohls be mir au eifach dadra liege chönnt, dass i relativ wenig uf HP setz.Pandemonium hat geschrieben: This, denn bruchsch d Human Effigies fasch nüme.
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] und 6 Gäste