New York City
Moderator: Avenger
- Noldi_Palmer
- Pro Gamer Advanced
- TRADINGPOINTS:
-
00
Alles...... alles tuehts mer weh.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
1x, glaub isch afangs 90er gsi
uf em wtc bini go znacht esse - niamm niamm
weiss no wommer aachoo sind im (glaubs marriot) isch mit de zimmerbuechig was falsch gloffe und di ganz reisegruppe het stundelang müse warte...irgendswenn hend alli afange usrüefe und terror mache. nachmene ziitli isch denn öpper choo und het sich entschuldigt und gseit mer chönd für es paar täg im waldorf astoria penne. weiss no ganz genau dasi im waldorf im zimmer e fetti büchs gummibärli gha han wo innert minute leer gsi isch.
im toys r us hani für de atari lynx s`ninja gaiden, awsome golf und dirty larry kauft
uf em wtc bini go znacht esse - niamm niamm
weiss no wommer aachoo sind im (glaubs marriot) isch mit de zimmerbuechig was falsch gloffe und di ganz reisegruppe het stundelang müse warte...irgendswenn hend alli afange usrüefe und terror mache. nachmene ziitli isch denn öpper choo und het sich entschuldigt und gseit mer chönd für es paar täg im waldorf astoria penne. weiss no ganz genau dasi im waldorf im zimmer e fetti büchs gummibärli gha han wo innert minute leer gsi isch.
im toys r us hani für de atari lynx s`ninja gaiden, awsome golf und dirty larry kauft

Re: New York City
i bi mega fan vo dere stadt. bi i de letschte jahr mehrmals gsi... 4 mal oder so gloubi...
ha bekannti ir nechi un cha jewils bi dene übernachte und mit ihre zwöitouto richtig nyc fahre und dr tag dert verbringe...
gheimtipps gits viu. es git halt sowieso huere viu dert. chunnt druf a uf was meh steit und was meh gärn würd gah aluege...
uf jede fau isch e nyc trip ohni musical bsuech imo e verschwändete trip!
das jahr chumi leider nid derzue aber nächscht jahr wotti sicher wieder gah...
ha bekannti ir nechi un cha jewils bi dene übernachte und mit ihre zwöitouto richtig nyc fahre und dr tag dert verbringe...

gheimtipps gits viu. es git halt sowieso huere viu dert. chunnt druf a uf was meh steit und was meh gärn würd gah aluege...
uf jede fau isch e nyc trip ohni musical bsuech imo e verschwändete trip!

das jahr chumi leider nid derzue aber nächscht jahr wotti sicher wieder gah...
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
hipster kagg
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
erscht mal im 84i gsi... mit em Grossvater ufs Empire State Building und WTC go zmittag esse amigs... recht super gsi damals.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

hani letscht dezember o gmacht. voll tourimässig d'abfertigung aber schlussändlech haut doch es unvergässlechs erläbnis...turntablism hat geschrieben:en helioktober rundflug in nyc isch no lässig

Willsch nid gschieder grad det übere Zügglä? 4 mololol.
Ich bin einisch gsi bis jetzt, als Chind, isch s WTC au no gstandä. Magmi nüm a so viel erinnere...
Ich bin einisch gsi bis jetzt, als Chind, isch s WTC au no gstandä. Magmi nüm a so viel erinnere...
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
s letscht mal im 2000 fürs "millenium" däne gsi, im Tavern on the Green im Central Park neu jahr fiire und dä richtig Times Square 

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
minere fründin iri arbetskollegin isch vo new york, queens, und wett niemeh det äne go läbe. überall dräck, hundegaggi und es schtinkt.
i de tourischteviertel sigs erträglich, in manhatten au, bis ufd tourischte
mol luege, vilicht gangi de mal weni 50i gsi bi nüorgg
i de tourischteviertel sigs erträglich, in manhatten au, bis ufd tourischte

mol luege, vilicht gangi de mal weni 50i gsi bi nüorgg
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
logo, han nur mit em boot mal rundfahrt um manhattan gmacht, au super....Jones hat geschrieben:hani letscht dezember o gmacht. voll tourimässig d'abfertigung aber schlussändlech haut doch es unvergässlechs erläbnis...turntablism hat geschrieben:en helioktober rundflug in nyc isch no lässig
Cheers, SHADOW

Mitem boot hani vor 3 oder 4 jahr e special tour becho... 

Re: AW: New York City
Ähem... Nei danke, wohne i dere stadt müsst also nid si...Acid hat geschrieben:Willsch nid gschieder grad det übere Zügglä? 4 mololol.
Aber wenn fründe us frömde länder jedes jahr 1-2 x möchtsch gseh muess meh haut ab u zue i flüger hocke...
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
isch no guet zum skaten.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Isch e schöni Stadt, dasch wohr. Und viel ds gseh gits ou. Nur d Subway isch doch sehr speziell gsi, die chasch bestefalls als "zweckmässig" bezeichne.
Bi 2009 dört gsi, d.h. vor fasch 5 Johr. So schnäu vergeit d Zit.
Bi 2009 dört gsi, d.h. vor fasch 5 Johr. So schnäu vergeit d Zit.

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Ich bin brueflich mol uf NYC versetzt worde. Bin nach zwoi Mönet witer verschobe wurde is Hölleloch Dallas. Denn hani köndet und bin wieder id Schweiz cho 
Es isch super gsi in NYC, bin immer im Hell's Kitchen go Znacht Sandwich mampfe und in Central Park go spaziere. Leider sind d'Lüüt echli arrogant gsi, zumindescht die, woni amigs brueflich troffe ha.
Geheimtipp: The Cloisters in in North Manhattan, uf Newark go Hockey luege und mitem Boot um Manhatte umekurve.

Es isch super gsi in NYC, bin immer im Hell's Kitchen go Znacht Sandwich mampfe und in Central Park go spaziere. Leider sind d'Lüüt echli arrogant gsi, zumindescht die, woni amigs brueflich troffe ha.
Geheimtipp: The Cloisters in in North Manhattan, uf Newark go Hockey luege und mitem Boot um Manhatte umekurve.
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
New York isch ganz grosses Kino.
Die Stadt isch absolut multikulturell, was scho mal en big win isch. Es isch eher eifach kontakt ds knüpfe und du chasch vom 08/15 Turi-Trip bis zum underground-shizzle alles haa.
Wenn me New York chönnt hüraate, ich würds mache.
Du hesch so Sache we ds Cloisters, wo eifach nur unglaublich Fake sind, und drnäbed ds MoMa, wo mich immer wieder begeistered.
NYC het sich unglaublich verändered, ide letschte paar Jahr. Ich finds als Stadt fascht scho es Ideal. Mehreri Subkulture chömed locker anenand verbii, me merkt, dass grad was Neues am entschtaa isch.
Wo New York zum Hölletrip wird, isch wenn e Wohnig sueche muesch, als Usländer, und wenn mit der ganze Dosis Hipster- Kultur ade Uni konfrontiert wirsch. Aber au da: New York isch eifach ds gross und ds vielfältig als das eis Muschter oder ei Denkrichtig dominierend chönnt werde.
Ds letscht mal bini im September 2013 gsi und han mini Tääg u.a. dermit verbracht, i irgendwelchi Musik Shops ine ds laufe. Es paar recht tolli Albene und Spaziergäng hend sich drus ergee.
Eini vo de Lüüt, woni denne kenne glernt han, wird mich nächst monet da in Züri bsueche. Ich glaub, die wird en rechte Schock haa
Die Stadt isch absolut multikulturell, was scho mal en big win isch. Es isch eher eifach kontakt ds knüpfe und du chasch vom 08/15 Turi-Trip bis zum underground-shizzle alles haa.
Wenn me New York chönnt hüraate, ich würds mache.
Du hesch so Sache we ds Cloisters, wo eifach nur unglaublich Fake sind, und drnäbed ds MoMa, wo mich immer wieder begeistered.
NYC het sich unglaublich verändered, ide letschte paar Jahr. Ich finds als Stadt fascht scho es Ideal. Mehreri Subkulture chömed locker anenand verbii, me merkt, dass grad was Neues am entschtaa isch.
Wo New York zum Hölletrip wird, isch wenn e Wohnig sueche muesch, als Usländer, und wenn mit der ganze Dosis Hipster- Kultur ade Uni konfrontiert wirsch. Aber au da: New York isch eifach ds gross und ds vielfältig als das eis Muschter oder ei Denkrichtig dominierend chönnt werde.
Ds letscht mal bini im September 2013 gsi und han mini Tääg u.a. dermit verbracht, i irgendwelchi Musik Shops ine ds laufe. Es paar recht tolli Albene und Spaziergäng hend sich drus ergee.
Eini vo de Lüüt, woni denne kenne glernt han, wird mich nächst monet da in Züri bsueche. Ich glaub, die wird en rechte Schock haa

In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
gameshoptechnisch isches vor 20 jahr geiler gxi.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
gang mitem is äntlibuechUriel hat geschrieben:Eini vo de Lüüt, woni denne kenne glernt han, wird mich nächst monet da in Züri bsueche. Ich glaub, die wird en rechte Schock haa

Ir ny Subway hani de schlechtischt MC wo de Hip Hop je gseh hett ghört. Und das dört. LOL
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
sicher en bsuech wert
http://barcadestmarks.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://barcadestmarks.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
na nie gsi. reizt mi au nöd würkli.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Supler Stadt btw.
Wenn dr öppis us Jazz machsch: http://www.55bar.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wenn dr öppis us Jazz machsch: http://www.55bar.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...