angst isch gnau das won ich beschriebe han, Respekt isch was total anders. lern de gebruch und de sinn vo wörter. au en chrankheit i de hütige gsellschaft.Herr Rossi hat geschrieben:Chum mol chli obe abe. Angscht und Respekt isch zwöierlei. Angscht blockiert und lähmt. Wenn das guet findsch isch es dini Sach. Ha lang unter Verluschtangscht glitte, beschisse isches, wie jedi Angscht. Zum Glück hani das erkennt und bi erfolgrich gheilt devo. Aber es gid tatsächlich lüt wo iri Angscht als Rechtfertigung für ires Handle äneschtelled. Logisch isch nid alles schön, aber fang zerscht mal bi dir sälber ah.thaeye hat geschrieben:lol angst und Unsinn, angst isch en schutzmechanismus wo extrem wichtig isch. ghört zu dir wie din pimmel. lern demit z lebe. aber meh chan natürli mit droge alles schönrede. oder halt au chli yoga mache.
aber scho klar i de eso welt haet angst kei platz, es isch alles schön und alli nett und de metatron red au na chli mit.Evolutionsgeschichtlich hat die Angst eine wichtige Funktion als ein die Sinne schärfender Schutzmechanismus, der in tatsächlichen oder auch nur vermeintlichen Gefahrensituationen ein angemessenes Verhalten (etwa Flucht) einleitet.
Arbeitskollege wo di Hässig mached
Moderator: Avenger
Re: AW: Arbeitskollege wo di Hässig mached
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich säg dänk nur dass ich deht dä nutze vo dä angscht eher verstah als die vom büezer.thaeye hat geschrieben:angst passt sich denk au a dini lebenssituation aa. studier doch mal. natürli haet eine wo im jungle lebt vo was anders angst als en buezer.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached
natürli gits ängst die sich i de hütige gsellschaft anderst manifestieret und sicherlich au hinderlich chönd sii. trotzdem isch und blibt angst es wichtigst signal. dis körpereigene Alarmsignal quasi wo meh doch au sött ufneh. wer das nöd macht, isch naiv und i mine auge dumm.Mastler(P) hat geschrieben:häsch ja au nöd inere beziehig konstant angscht das dä partner dich verlaht, oder?
fändsch au no guet und überläbenswichtig? lauft ja gnueg ersatz uf dä strass ume, und jobs häts au überall.
verstah das jetz aso nöd ganz. wenn alles rächt machsch sind die ängscht eich gar nöd grechtfertigt..
das angst schlecht isch chunt us de esotherik.
das meh mit gwüsse ängst chan vo uuse öpis manipuliere isch en andere fall. somit werdet d ängst vo de lüüt wo durchwegs Berechtigung haend, starch gschürt und sind den keis Alarmsignal sondern eigentlich en missbruch vo dem doch sehr gueti Alarmsignal. Psychologie ma fren.
Zuletzt geändert von thaeye am 27 Mär 2014 12:44, insgesamt 2-mal geändert.
obs du verstasch oder nöd isch irrelevant und isch au nöd a dir das z beurteile.Mastler(P) hat geschrieben:ich säg dänk nur dass ich deht dä nutze vo dä angscht eher verstah als die vom büezer.thaeye hat geschrieben:angst passt sich denk au a dini lebenssituation aa. studier doch mal. natürli haet eine wo im jungle lebt vo was anders angst als en buezer.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
das angst negativ isch chunt vilicht us de esotherik. ja.
wenn dini energie ih was positives stecksch, nützt dir dass sicher meh als sie für hypothetischi ängscht zverschwände. alles was ih säg.
wenn dini energie ih was positives stecksch, nützt dir dass sicher meh als sie für hypothetischi ängscht zverschwände. alles was ih säg.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
sorry gäll, ha jetz agnoh mir diskutieret grad über ängscht.thaeye hat geschrieben:obs du verstasch oder nöd isch irrelevant und isch au nöd a dir das z beurteile.Mastler(P) hat geschrieben:ich säg dänk nur dass ich deht dä nutze vo dä angscht eher verstah als die vom büezer.thaeye hat geschrieben:angst passt sich denk au a dini lebenssituation aa. studier doch mal. natürli haet eine wo im jungle lebt vo was anders angst als en buezer.

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
tja, d'wahrheit isch nöd immer agnähm.Shadow hat geschrieben:Nei es nervt. Wie du au.
I speeled my drink!
du chasch doch nöd en buezer wo grad um sin 3500 franke Job bangt, dihei en Familie haet mit 3 chind verurteile willer angst um sini und d zuekunft vo sinere Familie haet.
ich finds super haend ihr oi vom "Materialismus" glöst, aber erwartet das nöd vo allne vorallem nöd vo de undere schicht wo jede tag doch au muess luege wies wiitergat und ja au die gits i de riiiche CH. au wenns de rossi nöd will gseh oder er selber besser "gmacht" haet.
ich finds super haend ihr oi vom "Materialismus" glöst, aber erwartet das nöd vo allne vorallem nöd vo de undere schicht wo jede tag doch au muess luege wies wiitergat und ja au die gits i de riiiche CH. au wenns de rossi nöd will gseh oder er selber besser "gmacht" haet.
grad du MasterP söttsch eigentlich ja en Fan vom "Körperbewusstsii" sii. findi grad chli schräg das du dich geg "ängst" verweigerisch.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
vo sich uf anderi schlüsse isch es zeiche vo krassischter intelligänz.
I speeled my drink!
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich verweigere mich geg unsinnigi ängscht, wenn scho.
es lebe gaht immer irgendwie wieter, ob mit keim oder 10 chind. guet das chan ich als chinderlose jetz sowieso liecht säge, aber es isch so.
ih dä arme länder grift der dfamilie under därm wenns si muss, bi eus ischs dsozialhilf.
ich würd glaubs sogar lieber sozialhilf anneh als mich für 3500 go abchrampfe gah.
dä einzig persönlich nutze han ich eich nur im direkte kampf chöne feststelle.
da ischs aber weniger eh angscht, sondern eifach s adrenalin wo dur dä körper jagt will ich ja nöd gschlage werde will.
lug, mini muetter hät 3 chind allei erzoge und konstant sorge gha.
arthrose und anders, denn kenn job meh und vo sozialhilf müesse läbe.. und trotzdem ischs immer irgendwie wietergange.
dchind stöhnd mit beid bei im läbe und sie chillts jetz ih dä urne.
ich han aso direkt gseh wie sie sich dur ihri ängscht und sorge nur selber behindert und kaputt gmacht hät.
ABER WENN DU SO EN FAN BISCH, CHASCH VO MIR US DÄ GANZ TAG VOR ALLEM SCHISS HA. ISCH JA NÖD AH MIR DAS ZBEURTEILE.
es lebe gaht immer irgendwie wieter, ob mit keim oder 10 chind. guet das chan ich als chinderlose jetz sowieso liecht säge, aber es isch so.
ih dä arme länder grift der dfamilie under därm wenns si muss, bi eus ischs dsozialhilf.
ich würd glaubs sogar lieber sozialhilf anneh als mich für 3500 go abchrampfe gah.
dä einzig persönlich nutze han ich eich nur im direkte kampf chöne feststelle.
da ischs aber weniger eh angscht, sondern eifach s adrenalin wo dur dä körper jagt will ich ja nöd gschlage werde will.
lug, mini muetter hät 3 chind allei erzoge und konstant sorge gha.
arthrose und anders, denn kenn job meh und vo sozialhilf müesse läbe.. und trotzdem ischs immer irgendwie wietergange.
dchind stöhnd mit beid bei im läbe und sie chillts jetz ih dä urne.
ich han aso direkt gseh wie sie sich dur ihri ängscht und sorge nur selber behindert und kaputt gmacht hät.
ABER WENN DU SO EN FAN BISCH, CHASCH VO MIR US DÄ GANZ TAG VOR ALLEM SCHISS HA. ISCH JA NÖD AH MIR DAS ZBEURTEILE.

ja klar han ich ängst, ich bin nöd so feig und lahn sie nöd zue. wie scho gseit das isch naiv und dumm.
unsinnigi ängst, also definiersch scho widr du was unsinnig isch oder nöd. ängst sind nie unsinnig, sie werdet unsinnig gmacht dur Manipulation.
dini mueter haet nöd nur ängst i ihrem lebe gha, wie du ja au seisch es paar tolli chind grosszoge. s urteil vo dir über ihres lebe findi also härte tubak.
und de spruch: s lebe gat immer wiiter isch also meh abglutscht als es bruchts Kondom.
unsinnigi ängst, also definiersch scho widr du was unsinnig isch oder nöd. ängst sind nie unsinnig, sie werdet unsinnig gmacht dur Manipulation.
dini mueter haet nöd nur ängst i ihrem lebe gha, wie du ja au seisch es paar tolli chind grosszoge. s urteil vo dir über ihres lebe findi also härte tubak.
und de spruch: s lebe gat immer wiiter isch also meh abglutscht als es bruchts Kondom.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Angst isch eus vo Natur us iibaut. Sie isch de Grundatrieb für alles wo mir mache. Alles!
I speeled my drink!
sie verwechslet angst mit Manipulation und beiiflussig dur externi faktore wo den d angst schüret und stärcher machet als sie eigentlich isch. aber ebe, die menschlich Psyche isch nöd für jede zuegänglich.zwirrlibatz hat geschrieben:Angst isch eus vo Natur us iibaut. Sie isch de Grundatrieb für alles wo mir mache. Alles!
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
aso zb. au künschtler schaffed nur us angscht use ihri kunstwerch?zwirrlibatz hat geschrieben:Angst isch eus vo Natur us iibaut. Sie isch de Grundatrieb für alles wo mir mache. Alles!
und wenn ich ufs wc gahn, machi das au nur will ich angst han es landed susch i dä hose. alles klar.
dä spruch isch abglutscht will so vill wahrheit drinn steckt und weg dem nöd weniger gültigthaeye hat geschrieben:und de spruch: s lebe gat immer wiiter isch also meh abglutscht als es bruchts Kondom.

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Klar, die externi Faktore sött me türli erkenne und entsprächend behandle chöne. Euses ganze Tun chasch uf Angscht zruggfüehre. Es isch eusi Natur. Angst vor Armuet, Einsamkeit, em Fähle vo Sälbschtwert, Achtig, voremne verschwändete undoder unnütze Läbe. Drum suechemer Partner, en Job, en Sinn i allem und demzufolge s'Glück.thaeye hat geschrieben:sie verwechslet angst mit Manipulation und beiiflussig dur externi faktore wo den d angst schüret und stärcher machet als sie eigentlich isch. aber ebe, die menschlich Psyche isch nöd für jede zuegänglich.
Angst vor Jobverlust isch für jede anders je nach Läbenssituation. Für de eint isch es Horror, vilech Fakt, vilech hysterisch übertriebe. En andere findet's easy will er glaubt, er findet sofort wieder öppis, und au da vilech Fakt, vilech Sälbschtüberschätzig oder Realitätsverzerrig. E paar händ da wiiter obe wele grundsätzlich gültigi Regle für alli wele feschtlegge ahand ihrer Wält. Das isch türli chli doof.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 27 Mär 2014 13:31, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
du tuesch eifach chli tumm. fair.Mastler(P) hat geschrieben:aso zb. au künschtler schaffed nur us angscht use ihri kunstwerch?zwirrlibatz hat geschrieben:Angst isch eus vo Natur us iibaut. Sie isch de Grundatrieb für alles wo mir mache. Alles!
und wenn ich ufs wc gahn, machi das au nur will ich angst han es landed susch i dä hose. alles klar.
I speeled my drink!
nei er isch abglutscht willer eifach nix usseit. klar gats irgendswie immer wiiter, d frag isch nur wie. und das haet den widr mit ängst z tue. und zu dim wc verglich seg ich gschider mal nix.Mastler(P) hat geschrieben:aso zb. au künschtler schaffed nur us angscht use ihri kunstwerch?zwirrlibatz hat geschrieben:Angst isch eus vo Natur us iibaut. Sie isch de Grundatrieb für alles wo mir mache. Alles!
dä spruch isch abglutscht will so vill wahrheit drinn steckt und weg dem nöd weniger gültigthaeye hat geschrieben:und de spruch: s lebe gat immer wiiter isch also meh abglutscht als es bruchts Kondom.
Angst erhöht die Anpassungsfähigkeit, indem sie das Erlernen neuer Reaktionen zur Bewältigung von Gefahr motiviert.
Zuletzt geändert von thaeye am 27 Mär 2014 13:41, insgesamt 3-mal geändert.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich meins ernscht. vilicht definier ich angscht aber au eifach chli andersch als ihr zwei und mir verstöhnd eus deswege nöd eso guet..zwirrlibatz hat geschrieben:du tuesch eifach chli tumm. fair.

nei du verstasch eifach nöd das angst en Urtrieb isch. agebore und das nöd ohni grund.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Was für e sagehafte Müll.zwirrlibatz hat geschrieben:Angst isch eus vo Natur us iibaut. Sie isch de Grundatrieb für alles wo mir mache. Alles!
Vil Schpass no öich Angschthase.
immer widr guet so iwürf. anstell sich eifach vom Topic fernzhalte eifach en geistige dünnschiss poste und sich überlege fühle.Herr Rossi hat geschrieben:Was für e sagehafte Müll.zwirrlibatz hat geschrieben:Angst isch eus vo Natur us iibaut. Sie isch de Grundatrieb für alles wo mir mache. Alles!
Vil Schpass no öich Angschthase.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ich frögt mich i welem vakuum lüüt wie de rossi läbe. fakte wo sit 97659876 jahr studiert und erchlärt werde, gälte für die eifach nöd. 

I speeled my drink!
isch halt au chli es Schlagwort: ANGST
tönt irgendswie bös
Definition isch ja scho längenstens klar, aber sie meinet halt würkli d Manipulation, chönd aber leider nöd differenziere. das isch halt s hirni wos nöd zuelat.
tönt irgendswie bös
Definition isch ja scho längenstens klar, aber sie meinet halt würkli d Manipulation, chönd aber leider nöd differenziere. das isch halt s hirni wos nöd zuelat.