Arbeitskollege wo di Hässig mached
Moderator: Avenger
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ihr tscheggets ächt nid =)
Angscht isch allgägewärtig, logisch. ABER jede god andersch demit um bzw wärtet das andersch. Fakt isch dass Angscht eim hemmt, ischränkt und so indirekt verschliesst. Ich persönlich wärte das als negativ. Was ihr druus möched isch öich überloh. Mached keis Drama druus, ich go offensichtlich andersch mit Angscht um.
Angscht isch allgägewärtig, logisch. ABER jede god andersch demit um bzw wärtet das andersch. Fakt isch dass Angscht eim hemmt, ischränkt und so indirekt verschliesst. Ich persönlich wärte das als negativ. Was ihr druus möched isch öich überloh. Mached keis Drama druus, ich go offensichtlich andersch mit Angscht um.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
genau das isch ebe au mini observation.Herr Rossi hat geschrieben:Fakt isch dass Angscht eim hemmt, ischränkt und so indirekt verschliesst. Ich persönlich wärte das als negativ.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ide riche schwiz isch d'angst um existenz sicher ned ganz so gross wie i anderne länder, trotzdem logischerwis au vorhande, zumal ide schwiz derfür halt anderi faktore is spiel chömed. zum bispil sin lebenstandard bhalte. ned jede will sini haar selber schnide, hani au scho gmacht, het scheisse usgseh.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Angst chan doch genau so guet en Atrieb sii anstatt ä Hemmig. Grad ebe namal d Angst vor Armuet. Da chasch dich entweder im Chämmerli ibschlüsse und umegränne will d Welt so bös und gross isch oder ebe grad dur d Angst härt schaffe und nöd locker lah. Angst isch normal, allgägewertig und nöd per se öppis schlechts. Aber ihr (Rossi und Mastler) händ eifach es anders Verständnis devo, au okay.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
obs du selber schnidsch oder nöd isch irrelevant und isch au nöd a dir das z beurteile.Moff hat geschrieben:ned jede will sini haar selber schnide, hani au scho gmacht, het scheisse usgseh.

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
angst chan sicher en guete motivator si. aber wieso nöd eifach dur en positive motivator ersetze?Pandemonium hat geschrieben:Grad ebe namal d Angst vor Armuet. Da chasch dich entweder im Chämmerli ibschlüsse und umegränne will d Welt so bös und gross isch oder ebe grad dur d Angst härt schaffe und nöd locker lah.
statt "oh, ich muss härt schaffe susch problem" "wenn i härt schaffe verdieni härt - yeah" zb.
es schaffe stell ich mer ih dem fall definitiv ahgnehmer vor, da mer uf es positivs ziel hieschafft, statt us angst vor negative uswürkige.
döf aber natürli jedä dä beschwerlich weg gah, wenn er das will.

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
a) isch das für mich sehr wohl relevantMastler(P) hat geschrieben:obs du selber schnidsch oder nöd isch irrelevant und isch au nöd a dir das z beurteile.Moff hat geschrieben:ned jede will sini haar selber schnide, hani au scho gmacht, het scheisse usgseh.
b) hesch du s'offesichtliche argument hinter dere bemerkig nid grafft, dass halt nede jede will uf gwüssi luxurösitäte verzichte wie de rossi das macht, das isch us miner hisicht offesichtlich, aber er tuet witerhin so als würder das ned verstah
POSITIVES DENKEN LOL, schlimmst indoktrinierig siiit em mao Zedong sini umerziehigsprogramm.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
doch, sicher han ichs begriffe. ich glaub au das dä ross dass checkt hät.Moff hat geschrieben:b) hesch du s'offesichtliche argument hinter dere bemerkig nid grafft, dass halt nede jede will uf gwüssi luxurösitäte verzichte wie de rossi das macht, das isch us miner hisicht offesichtlich, aber er tuet witerhin so als würder das ned verstah
han eifach grad freud am vorherige statement vom panda und will das jetz natürli so oft wie möglich, so langs au nur peripher passt verwende.

thaeye hat geschrieben:POSITIVES DENKEN LOL, schlimmst indoktrinierig siiit em mao Zedong sini umerziehigsprogramm.

ich chan der au mit dunkle site vo dä macht cho, wenns denn besser verstasch. s kozept isch ja eigentlich genau s gliche.

reflektiere anstell verdränge isch immer nah die besser lösig.
schlussändlich ka jede nur für sich sälber spräche.
so ganz grundsätzlich het natürlich der auge rächt, aber ich ka au em mastler si punkt verstoh, ganz eifach wäg erfahrige us mim eigene läbe. aber genau do setzt das ih wo der auge als "manipulation" erwähnt het. gwüssi lüt müen hinter die manupulation chönne luege zum ihres glück zfinde und anderi widerum sin mit dere manipulation ganz glücklich oder bruches e stück wit sogar um nit verlore zgo.
so ganz grundsätzlich het natürlich der auge rächt, aber ich ka au em mastler si punkt verstoh, ganz eifach wäg erfahrige us mim eigene läbe. aber genau do setzt das ih wo der auge als "manipulation" erwähnt het. gwüssi lüt müen hinter die manupulation chönne luege zum ihres glück zfinde und anderi widerum sin mit dere manipulation ganz glücklich oder bruches e stück wit sogar um nit verlore zgo.
ICH WÄHLE DAS GLÜCK
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
das isch bessär für dichthaeye hat geschrieben:ICH WÄHLE DAS GLÜCK

du bisch es gfundnigs fresse für sötigi halb-eso schriftsteller. kritischs denke wird eifach überdünkt mit POSITIVE GEDANKE. eigentlich bisch du de perfekti arbetssklav, eifach immer chli glücklich sii au wenns voll beschisse isch. realitätsverlüst vorprogrammiert, ich bin au für Optimismus was hützutags aber für schundluderei mit POSITIVEM DENKEN gmacht wird, isch unglaublich und würkli indoktrinierig.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
DAS sicher nöd. aber das du mich nöd verstasch isch mer au klar und jetz grad hani keh energie meh für dich übrig.thaeye hat geschrieben:eifach immer chli glücklich sii au wenns voll beschisse isch.

ja halt chli go yoga mache (findi würkli guet), den chunt d Energie widr! ich han dir jetzt chli bad vibes geh, jetzt muesch dich halt erhole und die positive Energie dur de metatron widr inehole.
han grad es channeling:

ICH WÄHLE DAS GLÜCK
han grad es channeling:
ICH WÄHLE DAS GLÜCK
- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
und heute
er: "blablabla...Und wie machen wir weiter?"
ich: "ist doch schon alles fest. softwarereview, dokumentation, modultests..."
er: "Das mein ich nicht. Du machst ja nicht wie ich will. Möchtest Du dass ich dich kündige? Suchst Du nicht schon eine neue Arbeitsstelle?...blablabla."
ich:"was soll die frage jetzt. ich tu meine arbeit und gut is"
er:"das reicht mir nicht. das hat so keinen sinn....blablabla"
uuuh, jetzt han ich aber die Hosen voll
er: "blablabla...Und wie machen wir weiter?"
ich: "ist doch schon alles fest. softwarereview, dokumentation, modultests..."
er: "Das mein ich nicht. Du machst ja nicht wie ich will. Möchtest Du dass ich dich kündige? Suchst Du nicht schon eine neue Arbeitsstelle?...blablabla."
ich:"was soll die frage jetzt. ich tu meine arbeit und gut is"
er:"das reicht mir nicht. das hat so keinen sinn....blablabla"
uuuh, jetzt han ich aber die Hosen voll

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
ICH WERDE NIE MEHR OPFER SEINthaeye hat geschrieben:ICH WÄHLE DAS GLÜCK
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
hüt isch grad öpper frischtlos gange worde super isches
@leviathan: war bei mir auch so aehnlich gewesen, irgenwas von wegen "wenn du nicht mehr einsatz zeigst und nur nach vorschrift arbeitest, suchst du dir ne neue stelle oder wir kuendigen dich"
der witz ist ja dass ich 4 von 7 jahren einsatz gab und als sie mit dem lohn nicht mehr nachruecken wollten, habe ich halt die arbeit dem lohn angepasst, das passte meinem cheffe nicht so.
hab mir dann ne neue stelle gesucht und gefunden, mehr lohn, mehr ferien etc.
arschlochbude gibts zuhauf, von 700 mitarbeiter sind nun mittlerweile nur noch ca. 200 und das innerhalb von 7 jahre.
der witz ist ja dass ich 4 von 7 jahren einsatz gab und als sie mit dem lohn nicht mehr nachruecken wollten, habe ich halt die arbeit dem lohn angepasst, das passte meinem cheffe nicht so.
hab mir dann ne neue stelle gesucht und gefunden, mehr lohn, mehr ferien etc.

arschlochbude gibts zuhauf, von 700 mitarbeiter sind nun mittlerweile nur noch ca. 200 und das innerhalb von 7 jahre.
- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
ich bin ja "nur" von 7.30 Uhr bis zwischen 16.30 Uhr und 18.30 Uhr in der Firma..... viel zu wenig....
Ausserdem wage ich es sogar von meinem Arbeitsplatz aufzustehen und rede mit Kollegen... Alles verboten; jedenfalls für mich.... wurde schon paar mal deswegen ins Büro zitiert und angeschnauzt.... uuh, noch besser, richtig angeschnauzt, weil ich ihn nicht auf jeder meiner Mails CC setze, damit er sieht was ich mit anderen Leute für Informationen austausche...
Ins Telefon brüllt er innert 10 Sek wenn ich nen Termin absage; ich hab gefälligst zu erscheinen und kein Recht seine Termine abzusagen.... gab ja schon die Anweisung "mach was ich sage sonst Abmahnung"
Heute, Kollege, einer vom Betriebsrat, fängt mich ab: "Hey ich wollte mal fragen wie es so läuft. Du scheinst ja in letzter Zeit so richtig entspannt. Klappt das jetzt mit deinem Chef oder wie?"
Ich guck den an "Natürlich bin ich voll entspannt, weil mir die ganze Scheisse hier nur noch am Arsch vorbeigeht"....
Mei hat der mich angeschaut ... Dann hab ich ihm vom jüngsten Dialog erzählt (den da oben), da war er ganz sprachlos... hab ihm gleich gesagt, da braucht er sich nicht weiter drum zu kümmern, die Aktion vom letzten Jahr hat nichts gebracht also kann er es gleich lassen.... mir wäre es mittlerweile einfach Wurscht...
Ausserdem wage ich es sogar von meinem Arbeitsplatz aufzustehen und rede mit Kollegen... Alles verboten; jedenfalls für mich.... wurde schon paar mal deswegen ins Büro zitiert und angeschnauzt.... uuh, noch besser, richtig angeschnauzt, weil ich ihn nicht auf jeder meiner Mails CC setze, damit er sieht was ich mit anderen Leute für Informationen austausche...
Ins Telefon brüllt er innert 10 Sek wenn ich nen Termin absage; ich hab gefälligst zu erscheinen und kein Recht seine Termine abzusagen.... gab ja schon die Anweisung "mach was ich sage sonst Abmahnung"
Heute, Kollege, einer vom Betriebsrat, fängt mich ab: "Hey ich wollte mal fragen wie es so läuft. Du scheinst ja in letzter Zeit so richtig entspannt. Klappt das jetzt mit deinem Chef oder wie?"
Ich guck den an "Natürlich bin ich voll entspannt, weil mir die ganze Scheisse hier nur noch am Arsch vorbeigeht"....

Mei hat der mich angeschaut ... Dann hab ich ihm vom jüngsten Dialog erzählt (den da oben), da war er ganz sprachlos... hab ihm gleich gesagt, da braucht er sich nicht weiter drum zu kümmern, die Aktion vom letzten Jahr hat nichts gebracht also kann er es gleich lassen.... mir wäre es mittlerweile einfach Wurscht...
pass auf, auch wenn du gekuendigt hast wird er noch waerend der kuendigungsfrist weiter versuchen dich zu schikanieren.
die aussprache nuetzen teilweise eh nichts, da es zt. recht einseitig und eh schon alles abgekartet ist. es ist halt einfacher nen neuen arbeiter zu suchen als nen cheffe.
die aussprache nuetzen teilweise eh nichts, da es zt. recht einseitig und eh schon alles abgekartet ist. es ist halt einfacher nen neuen arbeiter zu suchen als nen cheffe.
Zuletzt geändert von siralos am 27 Mär 2014 23:08, insgesamt 1-mal geändert.
- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Is klar 
Ich warte ja grad nur auf Feedback und wenn das, wider erwarten, nichts wird... ich hab grad genügend Anfragen zur Zeit

Ich warte ja grad nur auf Feedback und wenn das, wider erwarten, nichts wird... ich hab grad genügend Anfragen zur Zeit