Arbeitskollege wo di Hässig mached

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Re: AW: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Herr Rossi »

Moff hat geschrieben:nede jede will uf gwüssi luxurösitäte verzichte wie de rossi das macht, das isch us miner hisicht offesichtlich, aber er tuet witerhin so als würder das ned verstah
Doch klar verschtoni das, aber ich ha kei Verständnis für die wo nid uf Luxus verzichtet wenn's vo Exischtenzangscht reded. Es isch für mich eifach lächerlich will genau die nie zfride sind, egal wie wenig si schaffed oder wivil si verdiened.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Moff »

Das isch klar. Ich denke d'existenzangst ide schwiz isch ned angst vorem tod wie i andere länder sondern angst vorem verlust vode existenz womer kennt und gwohnt isch.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Ok, denn redemer aber vo Luxusgüeterverluschtangscht. Existenz hangt vo Ernährig und Gsundheit ab. Ich behaupte Itz eifach mal dass Exischtenzangscht ide Schwiiz es Luxusproblem isch.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

jein
wie gseit, angst vorem Tod muess niemert ha die schwiz willer de Job verlürt
aber Existenz isch anderersits au meh als nur s'lebe
existenverlust bedütet au gsichtsverlust, verlust vom soziale Status, verlust vo selbstwertgfüehl, verlust vode Fähigkeit für sini liebste z'sorge und vieles meh. es gaht da ned nur um materielli luxusgüeter.

isch eim das egal (und das ischs de wenigschte), denn chamer natürlich eifach d'füess uf de tisch legge und sich vom sozialstaat bediene lah, oder halt im McDonalds ga schaffe, aber für die meischte wär das ned agnehm.

drum find ich Existenzangst durchus en legitime begriff, wemer aluegt wases ide lüt uslöst wenns gsehnd, dass sie nah dis nah dur Inder mit dumpinglöhn ersetzt werded
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben:ja halt chli go yoga mache (findi würkli guet), den chunt d Energie widr! ich han dir jetzt chli bad vibes geh, jetzt muesch dich halt erhole und die positive Energie dur de metatron widr inehole.
:lol:
LeviathanX hat geschrieben:er: "Das mein ich nicht. Du machst ja nicht wie ich will. Möchtest Du dass ich dich kündige? Suchst Du nicht schon eine neue Arbeitsstelle?...blablabla."
mal wieder underschti..
siralos hat geschrieben:der witz ist ja dass ich 4 von 7 jahren einsatz gab und als sie mit dem lohn nicht mehr nachruecken wollten, habe ich halt die arbeit dem lohn angepasst, das passte meinem cheffe nicht so.

hab mir dann ne neue stelle gesucht und gefunden, mehr lohn, mehr ferien etc.;)
gsehsch eye, so eifach gahts. au ohni METATRON.
http://www.youtube.com/watch?v=JgUxGzlsSBU" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.myvideo.ch/watch/4725975" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=zbPUP7eKDxs" onclick="window.open(this.href);return false; lass es sein :idea:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Moff hat geschrieben:existenverlust bedütet au gsichtsverlust, verlust vom soziale Status, verlust vo selbstwertgfüehl, verlust vode Fähigkeit für sini liebste z'sorge und vieles meh. es gaht da ned nur um materielli luxusgüeter.
s gsicht verlürsch ja sicher nid dür e jobverluscht. ussert definiersch dich per se über de job, wäs rächt fail wär. klar isch de job im ne kapitalistische syschtem für die meischte lüüt prioritär, aber es isch äbe au sehr gföhrlich wemmer sich uf dem berueht. warum isch d selbschtmordrate ide schwiiz so höch? genau wäg dere ischtellig, genau wäg de exischtenzangscht. si isch deschtruktiv. ich behaupte nid dass si nid gid, nur dases mir nid guet tued wenn ich müsst mit ihre läbe. us dem grund hani mini ischtellig zum läbe gänderet; zum positive. s aug cha das itz inere eisatzphrase als syschtemhörig abtue, isch es äbe aber nid. ich beschtimme wenn ich de job wächsle, ich beschtimme i welere branche ich go go schaffe. lediglich de ziitpunkt erforderet chli geduld, aber innert 6 mönet hani no immer e job becho. das hed nüt mit glück ztue sondern mit reiner willenschraft und können. und chum mer nid mit de esoscheisse, mit dem chani au nüt afo.
Moff hat geschrieben:isch eim das egal (und das ischs de wenigschte), denn chamer natürlich eifach d'füess uf de tisch legge und sich vom sozialstaat bediene lah, oder halt im McDonalds ga schaffe, aber für die meischte wär das ned agnehm.
hani no nie gmacht, wär mer ztumm. erfahrig us mim familiäre umfeld zeigt dass die lüüt unusschtehlichi chotzbröcke sind. :lol:
Moff hat geschrieben:drum find ich Existenzangst durchus en legitime begriff, wemer aluegt wases ide lüt uslöst wenns gsehnd, dass sie nah dis nah dur Inder mit dumpinglöhn ersetzt werded
denn mues mer sich nach alternative exischtänze orientiere, wo eim AU glücklich mached. oder mer lod bim psychiater vil gäld la ligge will mers nid ertreit das mer ersetzbar isch.

ich hasse jammeris, chönt au a dem ligge :)
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Herr Rossi hat geschrieben:s gsicht verlürsch ja sicher nid dür e jobverluscht. ussert definiersch dich per se über de job, wäs rächt fail wär. klar isch de job im ne kapitalistische syschtem für die meischte lüüt prioritär, aber es isch äbe au sehr gföhrlich wemmer sich uf dem berueht. warum isch d selbschtmordrate ide schwiiz so höch? genau wäg dere ischtellig, genau wäg de exischtenzangscht. si isch deschtruktiv.
so isches. schön hesch du dini lebesistellig chöne ändere, die meischte chönd das nöd, us verschiedenste gründ.

die meischte hend sicher au nöd die erfahrige gmacht wie du mit de jobsuechi und -wechsle, vor allem im fortschrittende alter. ich denke das isch uf kein fall in irationali angst.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

ich lo das argument "die meischte chönd das nöd, us verschiedenste gründ" nid la zelle. es cha ja au jede choche, aber nur wenner das wett. ich chas nid so guet.

zum topic:
grad erfahre das i 2 mönet de nöi afod bi üs. er isch dütsche (de erscht nid schwizer im team). problem? :vortex:
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

yup.
I speeled my drink!
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

geschter ide pause no über dä cs-artikel echli gschwätzt. dänn seit dä kolleg: 'und jetzt stönd mir drü usländer da und verrisset eus mull über d'cs-praktike' :lol:

angscht isch en zuestand. jede hät ängscht und das us ganz guete gründ.
aber dänn gits verschiedeni sorte vo mänsche, wo unterschiedlich demit umgönd.

so. und jetzt no chli witzigs zum thema :D

Quelle
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Herr Rossi hat geschrieben:problem? :vortex:
natalia <3 :wixer:
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
LeviathanX
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von LeviathanX »

"Entweder erklärst Du mir das jetzt oder Du kannst auf der Stelle Deine Sachen packen!"

Wenn man zu blöd ist und nach zig mal "Ich hab GPIOs getoggelt, um an die Fehlerursache zu kommen".....immer noch nichts kapiert... :roll:

Selbst der Kunde am Telefon gestern hat es kapiert...

Der Typ ist doch einfach nur ne totale Fehlbesetzung..
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

entweder losisch richtig zue, oder ich säg dine vorgsetzte wie unfäig du bisch und dschuld immer uf anderi schiebsch für dini unfähigkeite.

häsch no keh anderi stell zuegseit becho? spötischtens denn wür ich mal klartext mit dä lüht über ihm redä.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Mastler(P) hat geschrieben:entweder losisch richtig zue, oder ich säg dine vorgsetzte wie unfäig du bisch und dschuld immer uf anderi schiebsch für dini unfähigkeite.
:!:
Krass, so en Scheiss würi mier nöd eimal büüte lah.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Bild
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
LeviathanX
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von LeviathanX »

Der sagt mir ja mittlerweile immer häufiger ins Gesicht dass er mich nicht in der Firma haben will... Der will mich ja provozieren, damit er was in der Hand hat um mich direkt zu kicken... Darauf kann er aber lange warten... Der bekommt von mir bei meinem Abgang richtig noch eins reingewürgt... einmal per Kündigungsschreiben und einmal vor versammelter Mannschaft am Mittagstisch, sobald die Kündigung eingereicht ist; danach is mir einfach alles nur noch egal.

Übrigens, vor dem "tollen Spruch" starrt er zwei-drei Minuten auf ein Stück Code, komplett dokumentiert... relevante Stellen markiert und drunter ne zusammengefasste Erklärung... Fährt mich an ich soll das erklären... ich mein nur "Du hast das gerade gelesen, da gibt es nichts mehr zu erklären".... er "ich sagte erklär mir das sofort" .. ich "was ist daran nicht zu verstehen? da steht eindeutig bei der roten oder gelben Stelle kann er hängen bleiben, warum auch immer - soweit bin ich noch nicht" ... er "ich sagte du sollst das erklären" ... ich "ich hab's dir gerade erklärt und da steht es auch"... ... :2finger: hab ich mir nur noch gedacht...

Und ja, ich warte noch immer auf das Feedback, aber ich denke das sollte die nächsten Tage kommen. Geht ja alles immer über Betriebsräte und Mutterkonzern etc. das dauert halt. Hab in der Zwischenzeit immer mehr Anfragen bekommen, die ich auf Hold gelegt habe bis ich das erste Ergebnis weiß... Da ich bei positiv (wovon ich ausgehe) da direkt zusagen werde..
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Ey, krass, was fürn Vollidiot. Hut ab vor diine Geduld und Sälbschtbeherrschig.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Scho. Wie schaffsch das? Zen-Meditation? :mrgreen:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
LeviathanX
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von LeviathanX »

Ich glaub ich halt das so gut aus, weil ich zu Schulzeiten jedem der mich blöd angemacht hat direkt mal eine runtergezogen haben; egal wie nichtig die Sache war[…]
Irgendwann dachte ich mir selbst "das is doch die ganze Sache net Wert"... war wie so ein Schalter der umgelegt wurde... von heute auf morgen war mir plötzlich alles so egal... so richtig tiefenentspannt...es hat dann nur noch jemand was auf die Fresse bekommen, der mich bis aufs Blut gereizt hat...
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

von wegen rauswerfen wollen: ist das in deutschland nicht eher so , dass die einen zermürben wollen, damit er selber geht und sie nicht künden müssen?
dis mami uf allne viere.
LeviathanX
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von LeviathanX »

Der hat rechtlich nichts in der Hand... ich schaff meine Arbeit und hinterlasse keine Beleidigung... über die Provokationen versucht der einen Kündigungsgrund... Effektiv kann er vorerst nur Mahnungen erzielen, die aber erst über den Betriebsrat müssen...
Effektiv, kann der gar nichts ausser mich provozieren...
Die einzige Möglichkeit ist mir ein Auflösungsvertrag anzubieten; das beinhaltet eine Kompensationszahlung.... Ich habe nämlich einen unbefristeten Arbeitsvertrag ;)

Ich mach es wie damals bei BMW, such mir gemütlich ne Stelle und lass mir alles am Arsch vorbeigehen... warum soll ich mir für so nen Clown die Nerven aufreiben... Es is schon faszinierend wie der sich da reinsteigert und sich lächerlich macht...

Könnte man fast nen Blog draus machen... "Mein Chef das Arschloch, tägliche Beleidigungen..."
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

ich würd mich au nöd ufrege, es verschwändeti ziit und bringt nüt.
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

aber spass macht das ja au nöd und uf d'duur faht doch jede echli am rad ah dreihe...
ich chönt da nöd so lang ruhig bliibe. da würdi es klares statement welle: zb was ich ändere müesst, demit denig ahfeindige siinersiits nüm nötig sind. und natürli kei glägeheit uslaah, ihn druf zhiiwiise, wänn er sich nöd korrekt benimmt, ween für schlächts klima sorgt. vilicht ihm sogar miiteile, dass du dier jede vorfall notiersch, wo er dich nöd ahgmässe behandelt.
dis mami uf allne viere.
LeviathanX
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von LeviathanX »

Mit so nem handunterschriebenen Zettel (Seine Aussage: "Ich rate Dir an hier zu kündigen. Eigentlich wundert es mich dass ich noch keine Kündigung von Dir hier vorliegen habe"), nach einigen vorhergehenden Beleidigungen, bin ich zum Betriebsrat letztes Jahr. Zwei von denen sind damit zu seinem Vorgesetzten... Und? Nichts is passiert, interessiert den nen Scheissdreck...
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

so isches. vergiss die pisser. du suchst ja sowieso einen neuen job. komm doch in die schweiz.
Antworten