Dark Souls
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
ich ha mi nöd chöne dureringe mis hauptschwert miteme element zverbinde. hangt au viel am scaling vo de waffe und das wird ja massiv schlechter wennd es element ine machsch. aber ich bi eh nöd so zfriede, ha mini waffe noni würkli gfunde.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ich mein nöd de König, sondern de bi de Pharros-Kacke. Die drüü Viecher wo di grad vergiftet sind so scheisse gsi.Skeletor hat geschrieben:d'ratte wäg eigentlich eifach. ich han döt eifach au viel z'ungeduldig gspielt. uhuere viel gstorbe ab minere dummheit.
D'Spinne muesi jetzt au grad mache und de Metzger mit de Körperteil au grad.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich weiss, ich mein ja dä glich. dä mit dä 4 viecher (nöd 3).Supersonic hat geschrieben:Ich mein nöd de König, sondern de bi de Pharros-Kacke. Die drüü Viecher wo di grad vergiftet sind so scheisse gsi.Skeletor hat geschrieben:d'ratte wäg eigentlich eifach. ich han döt eifach au viel z'ungeduldig gspielt. uhuere viel gstorbe ab minere dummheit.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ach so, ja genau deSkeletor hat geschrieben:ich weiss, ich mein ja dä glich. dä mit dä 4 viecher (nöd 3).Supersonic hat geschrieben:Ich mein nöd de König, sondern de bi de Pharros-Kacke. Die drüü Viecher wo di grad vergiftet sind so scheisse gsi.Skeletor hat geschrieben:d'ratte wäg eigentlich eifach. ich han döt eifach au viel z'ungeduldig gspielt. uhuere viel gstorbe ab minere dummheit.

Hüt Abig probieri glaub au mal mis Greatsword mit Füür z'verbinde. Ich glaub das wär no Effektiv. Mues aber unbedingt aafange ä PVP Waffe z'levle. Mitem Greatsword ziehni jedes Mal de Chürzer wenni invaded wird. Die chönnd dem immer perfekt uuswiiche.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Ich ha sid meh alsere Wuche nüme gspielt 

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ok, d'PC Version hends au downgraded. Ich check die Lüüt nöd. Immerhin konstanti 60 fp/s aber das Downgrade suckt so hert! D'Modder werdeds irgendwenn denn aber schono anebringe. Spötestens wenns mich nüme interessiert 

- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Hät ernsthaft no öpper a das glaubt? Ich ha gester de Mirror Knight gmacht. Und dummerwiis grad gester namal s Video vo de Demo gseh, es isch ganz ganz übel wie viel schlimmer das es uusgseht aber so what? S Spiel isch immer no locker es 10/10 und d Grafik isch also nie fantastisch gsi. Wenn mers mit em 1 verglicht gsehts s 2 scho fasch next Gen uus, au wäg em lighting.Supersonic hat geschrieben:Ok, d'PC Version hends au downgraded. Ich check die Lüüt nöd. Immerhin konstanti 60 fp/s aber das Downgrade suckt so hert! D'Modder werdeds irgendwenn denn aber schono anebringe. Spötestens wenns mich nüme interessiert
Wie wiit bisch Maru?
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ebe, ich finds verheerend. Wie dumm mues mer sich als Entwickler fühle vo dem Spiel? All die 3D und Lighting Artists sind doch die wo am meiste id Röhre lueged!
Ich bin immerno bi de gliiche zwei Böss, han nonig chönne wiiterspiele! Da das Giftloch mit de spuckende Statue isch Tod und Hass!
Ich bin immerno bi de gliiche zwei Böss, han nonig chönne wiiterspiele! Da das Giftloch mit de spuckende Statue isch Tod und Hass!
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
The Gutter, was für ä verdammti scheiss Area. Schlimmer wirds aber nüme nacher.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Eifach alles put schlo. 

- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Ich bi immer duregrennt, ha d Geduld nöd gha.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
durerenne klappet nöd, alles kaputt schlah klappet nöd.
für das giftloch bini z'dumm.
für das giftloch bini z'dumm.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Bin jetzt au scho drü Mal zum Boss grennt. Er wär glaub nöd so schwer aber gschafft hanen nonigPandemonium hat geschrieben:Ich bi immer duregrennt, ha d Geduld nöd gha.

aber s'füür grad i de nöchi vo ihm henter scho gholt oder? also die ganz höhli mösst i au nöd jedes mal neu put schlo.
vo sebem füür us bin i den amel au grennt, wobi es ja au eher eine vo de eifachere böss isch. echli so wie de richter usem demon souls.
vo sebem füür us bin i den amel au grennt, wobi es ja au eher eine vo de eifachere böss isch. echli so wie de richter usem demon souls.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
läck mir das game isch so super 

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ja ich hans. Sekkler denn eifach dure, wirde eimal vergiftet und benutz denn eifach en Estus Flask.DeftOne hat geschrieben:aber s'füür grad i de nöchi vo ihm henter scho gholt oder? also die ganz höhli mösst i au nöd jedes mal neu put schlo.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Super, ha nöd gwüsst das es det no es Bonfire hät... Aber de Boss isch mega easy. Händ ihr d Giants det unde scho gmacht, das sind Arschgrinde.
Maru, din Avatar isch mega
Maru, din Avatar isch mega

Joa, ha eigentli scho fascht alles ussert de zwei optionale böss. Bzw. bem einte optionale boss fehlt mer no überhaupt de Weg zu dem.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
wemme nonie eis gschpielt hett => dark souls eis oder zwöi?
I speeled my drink!
- Parisienne
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
10
beidizwirrlibatz hat geschrieben:wemme nonie eis gschpielt hett => dark souls eis oder zwöi?
+ demon souls

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
KorrektParisienne hat geschrieben:beidizwirrlibatz hat geschrieben:wemme nonie eis gschpielt hett => dark souls eis oder zwöi?
+ demon souls

alles denk, aber du wirsch das teil eh nach 10 min wegwerfe. hahah
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
am afang isches scho en rechte brainfugg. kei ahnig was muesch mache, kei Story uusert es paar storyschnipsel us de dialög mit de npcs, kei renderfilmli gross, eifach nur super gameplay pur. und ja prepare to die.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ebe so zimli s'gägeteil vo dene spili wo ich nach 10min wägwirf. drum nimmts mich ja wunder aber eis drvo langt. emal.
I speeled my drink!