Heute erhalten - Retro Edition

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: Master(G), mr.raw

Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25647
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von damian »

isch au best. weiss ussert em tatsu jedä :kicher:
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von Tatsujin »

hanf hat geschrieben:isch au best. weiss ussert em tatsu jedä :kicher:
Bild
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25647
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von damian »

:herzli:
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Hekel
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1347
Registriert: 09 Nov 2011 19:15
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
21
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von Hekel »

^^ chammer nöd wiederspreche :D
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von Tatsujin »

sega i de 80er und 90er als firma, logisch = super

MD besser als PCE? = chli :lol:

mit em MD hends leider so einiges sehr falsch gmacht, suscht waers en super maschine woerde. noed falsch verstah, finde de MD so wie er eisch au sehr geil, aber in einige beriiche ebe grad drum gliichziitig au entueschend.

vo so emene renomierte arcade hardware hersteller mit so viel knowhow hani mier eifach scho chli meh erwuenscht gha.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von Mastler(P) »

en bessere soundchip zb? dä jackson häts denn aso gar nöd luschtig gfunde damals. :kicher:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25647
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von damian »

abgseh vo dä farbpallette chasch am md nüt ussetze... und au die isch guet wänn si guet aagwendet wird... sonic und mickey gsehnd fantastisch us...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von Tatsujin »

abgseh vom fehlende hardware parallax scrolling chasch ar PCE nüt ussetze... und au das bringt si i vieli spieli sehr guet here, wänn si guet programmiert wird... dracula x, winds of thunder, shubibinman 3 etc. gsehnd fantastisch us...
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25647
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von damian »

megadrive spiel machet im allgemeine eifach en viel plastischere und flüssigere iidruck als pce spiel. di beide hintergrundebene wo unabhängig scrollet lönd au di grösste trash spiel nach ere tüüfe landschaft uusgseh. und alles lauft immer sehr schnell und flüssig.

uf dä pce häsch meistens nur ein flache hintergrund oder dänn gahts scrolling nur i ei richtig. zudem würkt dä ganz spielablauf chli träger.

es git scho en grund dass d'pce no zu dä vorherige 8-bit generation zellt wird, während mer dä md zu dä spätere 16-bit generation zellt wird. Obwohl d'recheleistig ähnich isch, isch dä md eifach moderner. und das gseht mer dä spiel au aa...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18544
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von Avenger »

Jedes System het sini Pluspunkte und Eigenheiten gha.

Ja das si no Zite gsi denn, wo me ds System am Screenshot erkennt het. :)
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von Tatsujin »

hanf hat geschrieben:megadrive spiel machet im allgemeine eifach en viel plastischere und flüssigere iidruck als pce spiel. di beide hintergrundebene wo unabhängig scrollet lönd au di grösste trash spiel nach ere tüüfe landschaft uusgseh. und alles lauft immer sehr schnell und flüssig.

uf dä pce häsch meistens nur ein flache hintergrund oder dänn gahts scrolling nur i ei richtig. zudem würkt dä ganz spielablauf chli träger.
..
also vo träger chan mer da gwüss nöd rede, ds MD het generell meh slowdowns und süschtigi mängels i div. games (au gross produktione sind da devo betroffe) als d PCE.
also wenns um technik ghat, chan mer da dr PCE nöd würkli vorwürf mache. lueg mal wie suber es spriggan, star paroder, gate of thunder, winds of thunder, sapphire oder au drac x ablaufe tuet. lueg mal all die animatione und mehrfach variable hintergründ ah.

und wenn mer nach dinere logik wür gah, müesst mer ds SNES ja zu de früehe 8-bitter zehle. so undynamisch wies dert zue und her ghat, da he ds MD und PCE wiit d nase vorn.

und du weisch ja eh sälber au, das de bit-war so ziemli ds dümmscht überhaupt isch. wiel da nämli na ganz anderi faktore mitspieled, was ds endresultat uf em bildschirm betrift.
hanf hat geschrieben:
es git scho en grund dass d'pce no zu dä vorherige 8-bit generation zellt wird, während mer dä md zu dä spätere 16-bit generation zellt wird. Obwohl d'recheleistig ähnich isch, isch dä md eifach moderner. und das gseht mer dä spiel au aa...
:eek2:

nur luschtig, dass ca. 80% vo de ports wos uf beidne git, uf de PCE z.t sogar einiges besser sind.
au luschtig, dass es uf de PCE beinahe 1:1 neogeo arcade ports vo fatal fury, art of fighting, world heros etc. git und uf em MD und snes nöd. ich red nöd nur vom AC spicher, sonder au vor dynamik, farbe, sprite grössi, aimatione, flüssigkeit, action etc. also faktore wo für di reini technik vor PCE spräched.

deswiitere luschtig, dass d PCE, obschon es jahr vor em MD und, megalol, über 3 jahr vor em SNES usecho isch, trotzdem i einige beriiche beidi übertrumpfe chan.

pce isch halt au gard i dere ziit usecho, wo viel spiel nochli "altmodisch" usgeh hend, au ir arcade. trotzdem het si es zu dere ziit sehr fabuloses Arcade R-Type praktisch 1:1 chöne reproduziere.

sertig machwerk hets z.b. uf em MD lang nöd geh.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25647
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von damian »

du chasch nöd 2 MegaByte RAM System-Card-Games wo irgendwänn zu Playstation ziite mal usecho isch derzue zellä.

Des wiitere sind arcadespiel technisch oft recht altbacke, händ chum parallelli ebene wo dä md sini stärkene chönt uspiele. Defür ä recht höchi farbpallette. Entspricht halt eher enere pce als ame md.

Wänn system wilsch vergliiche muesch scho entwicklige fürs system nä, als irgendwelchi umsetzige...

und wänn dä sonic mit em bonk vergliichsch oder au musha mit em spriggan macht dä md eifach en fortschrittlichere iidruck. au wänn ich z.b. winds of thunder dä besti retroshooter finde, thunderforce IV macht technisch eifach me her...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25647
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von damian »

Tatsujin hat geschrieben:lueg mal wie suber es spriggan, star paroder, gate of thunder, winds of thunder, sapphire oder au drac x ablaufe tuet. lueg mal all die animatione und mehrfach variable hintergründ ah.
di gross speicherkapazität vo cds isch definitiv super. hät aber nöd viel mit dä pce hardware ztue...
sonic cd, dennin aleste und lunar ethernal blue sind au sehr riich a schöne grafike und animatione
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von Tatsujin »

hanf hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:lueg mal wie suber es spriggan, star paroder, gate of thunder, winds of thunder, sapphire oder au drac x ablaufe tuet. lueg mal all die animatione und mehrfach variable hintergründ ah.
di gross speicherkapazität vo cds isch definitiv super. hät aber nöd viel mit dä pce hardware ztue...
sonic cd, dennin aleste und lunar ethernal blue sind au sehr riich a schöne grafike und animatione
lol. hesch scho mal usgrächnet wieviel spicher es spriggan pro level zur verfüegig het. machs bitte.
isch also absolut keis argumänt. spöteri SNES games hen 32Mibt oder sogar no meh gah, und trotzdem het nöd würkli viel meh debii usegluegt.

und wie scho mängisch gseit, ich red nur vo de technische fähigkeit und nöd vo upgrades. d PCE isch nämli so zimeli di einzigi konsole us dere ziit wo usserd meh arbeitsspicher NIE es technischs upgrade beschert becho het.

SNES het diversi DSP zuesatchlips beschert becho, um en chliine teil vo sire verpatze technik wieder wett da mache, und au de MD het einigi spiel mit zusatzchips uf em modul, wenn au mieschtens für 3D sache, was au na verständlich isch.

drum isches ebe au üsserscht unfair ds MEGA CD gege ds PCE CD uufdswiege, wiel da reded mer nämli vonere ganz andere hardware vorussetzig, au wenn ds ändresultat meischtens underem PCE niveau agsiedelt isch gsi.

d PCE het im gägesatz nie serigi hardware zuesätz becho, also alles rein basiered uf dr originale CPU leischtig vo anno 1987.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25647
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von damian »

ich fasse zäme: updates vo dä pc engine sind erlaubt. updates bi andere konsole hingege zellet nöd. das will dini regle so usgleit sind dass zuesätzlichi speicherchips erlaubt sind, nöd aber zuesätzlichi rechnigschips. wänn än zuesätzliche rechnigschip drin isch, zellt s'ganze spiel nümm, au dänn wänns dä zuesätzlich rechnigschip gar nöd brucht wird.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31899
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von geosnow »

turrican uf pce VS mega turrican uf MD. was isch besser?
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22731
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von Reinforced »

geosnow hat geschrieben:turrican uf pce VS mega turrican uf MD. was isch besser?
amiga
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31899
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von geosnow »

chum. de amiga hät nur ein chnopf.
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7742
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
43
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von m.o.terra kaesi »

hanf hat geschrieben: und wänn dä sonic mit em bonk vergliichsch oder au musha mit em spriggan macht dä md eifach en fortschrittlichere iidruck. au wänn ich z.b. winds of thunder dä besti retroshooter finde, thunderforce IV macht technisch eifach me her...
bin sälber 1% meh PCE fanboy als MD, aber do mussi im Hanf rächt gä: vo all däne bispiel do, insbesondere Thunderforce IV, machid d'MD games meh ihdrock in punkto Effekt. Wieso au immer.
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25647
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von damian »

geosnow hat geschrieben:chum. de amiga hät nur ein chnopf.
stimmt nöd. dä amiga hät 2 chnöpf. wänn es megadrive pad aaschlüssisch chasch au dä beam mit em pad bruche...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31899
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von geosnow »

Strider, Chiki Chiki Boys, Forgotten Worlds und Hellfire spiili lieber uf em MD

Raiden, SF2CE, WoT, Twin Hawk, Kyuku Tiger und Tatsujin lieber uf de PCE

Warum echt?

Bi Heavy Unit, Aero Blasters bini indifferent.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25647
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von damian »

m.o.terra kaesi hat geschrieben:
hanf hat geschrieben: insbesondere Thunderforce IV, machid d'MD games meh ihdrock in punkto Effekt. Wieso au immer.
dä tatsujin hät selber mal gseit wieso: dä megadrive hät 2 ebene woner hardwaretechnisch chan scrolle. d'pc engine nur eini. uf einere ebeni chammer ganzi linie mit relativ wenig zuesatzrecheufwand unterschiedlich schnell verschiebe. wänn uf dä gliiche linie pixel unterschiedlich schnell bewegt werde müend gaht das aber nümm. bim sonic gsehsch sehr guet wie das funktioniert:

im titelbild isch dä sonic-titel di eint ebeni und dä hintergrund di ander. im hintergrund werdet di horizontale linie unterschiedlich schnell bewegt was dä 3d effekt git. dä sonic-titel bliibt konstant. das chan d'pce natürli au wänn dä titel eifach es sprite isch.

was denn aber nümm gaht isch wänn dä vordergrund au scrollt. im erste level gsehsch sehr guet dass d'spielebeni mit dä palme und blueme undabhängig vom hintergrund bewegt wird. so häsch level und 3d hintergrund gliichziitig. bi dä pc engine chasch nur entweder en level scrolle oder dä hintergrund, aber nöd beides.


Quelle

ps. mit monotone bruuntönt wird übrigens im hintergrund kaschiert dass nur linie als ganzes verschobe werdet. es gseht dänn us als ob s'dunkelbruun scho zum hintergrund ghört... und dä wasserfall flüsst dur farbpalettewechsel. huere geil eigentli was si sich früener alles für trickli iifalle la händ... wänni pensioniert bin entwickli mal es spiel für dä megadrive :)
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31899
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von geosnow »

denn händs bit magical chase im 1. level au sprites am bode brucht.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25647
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von damian »

mer chan mit tricklis dä effekt au anebringe. wies jewils gmacht isch weissi au nöd immer: ev farbpallettewechsel, sprites iisetze, teilflächene vom hintergrund neu zeichne, oder alles chli gmischt.

gad bim magical chase isch ä technischi meisterleistig wies das i jedem level wieder chli andersch anebracht händ. bsunders dä letscht level isch beiidruckend, aber au dä mit farbige chlötz und dä schatte. bi lineare spiel gahts ebä no recht guet. und trotzdem merkt mer dasses ebä irgendwo beschränkt isch, entweder i dä flächi oder i dä komplexität vo dä form vo dä einte ebeni.

so dynamisch wie im sonic chaschs uf dä pce uf jede fall vergässe... und uf em megadrive isch das ja standard. ich dänke dass dä md genau wäg dem für sega verhältnis sone grosse erfolg gha hät: mit standard technike laht sich ä plastisch würkendi 2d landschaft darstelle - ganz eifach.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31899
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Beitrag von geosnow »

leider ebbe au viel schein bide spiel debi. vieli games gxehnd no guet us, sind aber vode stürig und de kollisionsabfrag en horror. diä problem händ pce games idr weniger.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 8 Gäste