Dark Souls
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Spiels Demon Souls wennd ä PS3 häsch und suscht fang mit Dark Souls ah.
Btw.
Hett Demon Souls no inline capabilities?
Btw.
Hett Demon Souls no inline capabilities?
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Dräckspiel. Dräcksgargeule. Dänn no zwei! Und wieso seit eim niemert wofür de Humanity guet isch? Da chönnt me ne bruuche... Und klar mach ich en Dieb und lies ersch nachher es sig eine vo de Schwerschtspielende. Wobii ich dänn no en Bandit probiert han aber de isch zu träg. Bim Dieb isch super dass er flink isch. Macht Kämpf richtig elegant. Barrel roll bäck- und brädpitt gumpischtäbber.
Mich erinnerts en Art an Shadowman. Sich dur fiesi Gägende und Viecher schlah nur weiss me da no weniger wrum und schwer(er als grad dä Shadowman oder Stalker zbsp) wärs eigetli nöd. Nur brutal bestrafender wenns eim lupft. Kännt me aber au bim Betrayer und em Zombiu. Also vergliichbar mit mine fave Spieli jemals und trotzdäm HASS! HASS! DE GARGÖIL!!!!
(ah ja ich mein offesichtlich de DS 1, mit PTD drinine)
Mich erinnerts en Art an Shadowman. Sich dur fiesi Gägende und Viecher schlah nur weiss me da no weniger wrum und schwer(er als grad dä Shadowman oder Stalker zbsp) wärs eigetli nöd. Nur brutal bestrafender wenns eim lupft. Kännt me aber au bim Betrayer und em Zombiu. Also vergliichbar mit mine fave Spieli jemals und trotzdäm HASS! HASS! DE GARGÖIL!!!!
(ah ja ich mein offesichtlich de DS 1, mit PTD drinine)
I speeled my drink!
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
OLOLOLOL!
Du weisch no gar nüüt, ich bin niidisch!
Du weisch no gar nüüt, ich bin niidisch!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
mir langts jetz scho, wenn das so wiitergaht rüehr ichs spötischtens i 200 stund furt.
I speeled my drink!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
rolf, de Gargeul. Bald chunnt de Capra Demon 

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Nöd eis humanity item isch vöörig. Nienets! Also isch nüt mit Hilf aneschwöre. :grrrrrrr:
I speeled my drink!
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
muesch dich selber beschwöre lah, wennd denn en boss killsch wirsch au wieder human
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Ich han es xbox live problem. D'Büx isch online aber s'spili will das nöd wahrha und laht mich offline. 

I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
I speeled my drink!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
mä spielt diä spieli ebä au uf dä ps3.
schön das doch au mal no merksch, welli spieli würklich z'spiele sind.
vergiss denn s'demons souls nöd, das hettsch eigentlich zerscht sölle.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Demons isch klar de besser istieg. Denn bisch schön abghärted fürs Dark.
Dä Capra isch ja extrem gnerfed worde, de cha nüt meh.
S Demons isch voreme halbe Jahr ca. no online gsi, aber ich glaub inzwüsche händs d server abgstellt.
Dä Capra isch ja extrem gnerfed worde, de cha nüt meh.
S Demons isch voreme halbe Jahr ca. no online gsi, aber ich glaub inzwüsche händs d server abgstellt.
Re: Dark Souls (360/PS3)
gester hani mal chli wiiterzoggt, bin nah nirgends (pursuer), also coop sind die meiste scho rechti arschlöcher, 2x vorem kaputtschlah vom Boss gsi, den hauets mir jedes mal ein fette bolze is gsicht und ich verlüüür 10000 seele.
ich nimm chli ziiit für das spiel
Isch mer au passiert. Denksch locksch de boss zu dir und die Deppe sind zblöd zum de Boss ztreffe. Pursuer chasch ja sust au ohni Problem spöter mache.thaeye hat geschrieben:gester hani mal chli wiiterzoggt, bin nah nirgends (pursuer), also coop sind die meiste scho rechti arschlöcher, 2x vorem kaputtschlah vom Boss gsi, den hauets mir jedes mal ein fette bolze is gsicht und ich verlüüür 10000 seele.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Isch mir au passiert. Was füren Bastard. Hoffentlich chani de Tubel mal invade!DeftOne hat geschrieben:Isch mer au passiert. Denksch locksch de boss zu dir und die Deppe sind zblöd zum de Boss ztreffe. Pursuer chasch ja sust au ohni Problem spöter mache.thaeye hat geschrieben:gester hani mal chli wiiterzoggt, bin nah nirgends (pursuer), also coop sind die meiste scho rechti arschlöcher, 2x vorem kaputtschlah vom Boss gsi, den hauets mir jedes mal ein fette bolze is gsicht und ich verlüüür 10000 seele.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
s'gitt uf wiiu und pc no einiges a mustspiel spieli wo du nöd kännsch. was glaubsch werum me es dark souls tatsächli no schier verpasse chan? wobii ichs eh scho lang gspielt hetti, wenns e pc tauglichi version gäbt. s'2 wird uf mim pc drfür eh nöd laufe, also isch da 360er version scho buecht.Skeletor hat geschrieben:mä spielt diä spieli ebä au uf dä ps3.
han kei ps3 für s'andere.
ah de gargel han ich dänn no gnoh mit de hilf vo de 2 geischtritter.

I speeled my drink!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ja. aber du kännsch s'beschte konsolespieli nöd (resp. häsch es nöd kännt, demons souls holsch hoffentlich nache).zwirrlibatz hat geschrieben:s'gitt uf wiiu und pc no einiges a mustspiel spieli wo du nöd kännsch.
ich han kein pc und wird mir au kein gamer-pc leischte.
und dä wiiu hani ja.
mach der selber en gfalle und nimm irgendwas anders als Dracheschwert. Suechsch der eis miteme Moveset wo der passt und guet isch.
Dass mer jedem unerfahrene Spieler ernsthaft s'Dracheschwert empfielt, obwohl es ja sogar e bessers gäb, wo genau so liecht zha isch, verstah i bis hüt nöd.
Dass mer jedem unerfahrene Spieler ernsthaft s'Dracheschwert empfielt, obwohl es ja sogar e bessers gäb, wo genau so liecht zha isch, verstah i bis hüt nöd.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Hani au grad welle säge. Usserdem machsch der vieles vom Spiel kabutt wills am Afang extrem overpowered isch.
de Bonus isch aber eigentli scho sehr schnell weg, wemmer einigermasse e passendi waffe für sich findet und die chli upgradet. s'Dracheschwert isch so ganz ohni Scaling eifach fürn arsch.Pandemonium hat geschrieben:Hani au grad welle säge. Usserdem machsch der vieles vom Spiel kabutt wills am Afang extrem overpowered isch.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ich hans Drakesword bös overpowered gfunde am Aafang aber eigentlich häsch recht. Mer chan relativ schnell mal en Speer uuf +5 schmiede und mind. so viel Schade mache. S'Problem isch eifach das ich als Noob immer extrem vorsichtig gsi bin bevori öppis gschmiedet han und dementsprechend immer viel z'labg gwartet han. Ich glaub da bini nöd de einzig gsi.DeftOne hat geschrieben:de Bonus isch aber eigentli scho sehr schnell weg, wemmer einigermasse e passendi waffe für sich findet und die chli upgradet. s'Dracheschwert isch so ganz ohni Scaling eifach fürn arsch.Pandemonium hat geschrieben:Hani au grad welle säge. Usserdem machsch der vieles vom Spiel kabutt wills am Afang extrem overpowered isch.
Joa, han halt ebe au so mini Ziit brucht, aber wohl halt au nur, wil da mitem dracheschwert so populär gsi isch am Afang.Supersonic hat geschrieben: Ich hans Drakesword bös overpowered gfunde am Aafang aber eigentlich häsch recht. Mer chan relativ schnell mal en Speer uuf +5 schmiede und mind. so viel Schade mache. S'Problem isch eifach das ich als Noob immer extrem vorsichtig gsi bin bevori öppis gschmiedet han und dementsprechend immer viel z'labg gwartet han. Ich glaub da bini nöd de einzig gsi.
de Blitzspeer kriegt mer ja zum glück au no relativ frühe, wobi i halt au da moveset nöd ganz so geil finde. Het halt eifach de vorteil, dass mer relativ defensiv cha spiele.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
scho klar wägem Dracheschwert. näbem überpowered sii isch es au no chlobig zum schwinge und widerspricht de eleganz vom Dieb charakter. müesst jetz au äxtra strength uflevle nur wäg däm.
demons souls wird ich ohni ps3 wohl nie spiele, zersch chäm dänn eh grad s'dark souls 2.
demons souls wird ich ohni ps3 wohl nie spiele, zersch chäm dänn eh grad s'dark souls 2.
I speeled my drink!
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Du weisch scho das d starting class eigentlich völlig irrelevant isch, oder? Du häsch eifach je nach Klass anderi Attribut vo Afang ah. Aber theoretisch chasch useme Knight de best Magier ever mache, wie du denn de Charakter entwicklisch isch dir überlah.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Und PS3 Version for the Lulz. Blight Town suckt aber suscht han ich das Spiel uuf de 360 verschlunge. Sind doch alles Meitli.
Und ufem PC isches ja au optimiert worde, spiels doch dete.
Und ufem PC isches ja au optimiert worde, spiels doch dete.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Demon's Souls. S'beschte konsolespieli wos jeh hät geh.