Playstation 4
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Playstation 4
Wär super!
Aber wenn me jetzt no was im Store vo de PS3 chauft, chan mer das de spöter nid au uf de PS4 game? Mit PS Plus isch es doch möglich, so Content uf beinde Konsole zha. Oder hani was falsch verstande? Wür nämli jetzt gärn s eint oder andere uf de PS3 suge und chli afa zocke und sobalds uf de PS4 ume isch, denne dete witer spiele… Au d Saves müessts doch übernäh und so...
Aber wenn me jetzt no was im Store vo de PS3 chauft, chan mer das de spöter nid au uf de PS4 game? Mit PS Plus isch es doch möglich, so Content uf beinde Konsole zha. Oder hani was falsch verstande? Wür nämli jetzt gärn s eint oder andere uf de PS3 suge und chli afa zocke und sobalds uf de PS4 ume isch, denne dete witer spiele… Au d Saves müessts doch übernäh und so...

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ich wüsst nid wie das sett möglich sii. die schpil sind doch für d ps3 programmiert worde, und d ps4 isch nid abwärtskompatibel. de schpilts doch kei rolle ob s game uf bluray disc isch oder als rein digitale inhalt da isch. also rein vo de logik här laufed die schpil nid, aber wüsse tuenis nid.Buccaneer hat geschrieben:Wär super!
Naja, de Shady meint ja, dss verdammt viel Spiel im Store gsi sind.
Es wär vorallem en witere Punkt für Sony im Konsolechrieg. Wenns de no meh Pünkt bruched. Es gid chum Spiel... warum also nid s grandiose Agbot vom PS Store zur Verfügig stelle... ?
Es wär vorallem en witere Punkt für Sony im Konsolechrieg. Wenns de no meh Pünkt bruched. Es gid chum Spiel... warum also nid s grandiose Agbot vom PS Store zur Verfügig stelle... ?

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
das schliesst ja nid us dass d schpil nid au fürd ps4 verfüegbar sind, muesch si eifach nomol chaufe
ich gseh momentan kei einzige grund fürne ps4. agent und the last guardian chömed ja no fürs 3
ich gseh momentan kei einzige grund fürne ps4. agent und the last guardian chömed ja no fürs 3

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
wenn no kei ps3 häsch, isch doch logisch, dass e ps4 chaufsch. ehrlichgxeit würd ich lieber last of us oder tomb raider lieber uf de ps4 als erscht spiele als uf de ps3.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
dä einzig grund wär yakuza. aber die games verchaufed sich ja schiens zwenig guet (oder halt zwenig guet für sega verhältnis) in nöd-japan.Herr Rossi hat geschrieben:ich gseh momentan kei einzige grund fürne ps4. agent und the last guardian chömed ja no fürs 3
seeeeeegaaaaaa

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Mit ps plus heissts dich, heigsch immer zugriff uf dini bibliothek, also sötts de scho ga.... Hoffentlich. W är güt mit em shop, well viel titel wos bis ez gid sind sehr enttüschend. Vorallem killzone isvh gad echli scheisse. Infamous isch sehr langwilig... Und vo de xone redi scho gar nüm...
Mercenary kings wür mer no gfalle, aber hei, das game isch so verbuggt, dases sich su nonig lohnt...
Die sötted de store uftue...
Trurigscht launch ever. Han beidi next gen konsole, spiele aber wesentlich meh uf debalte beide grät :typej: . Janu
Mercenary kings wür mer no gfalle, aber hei, das game isch so verbuggt, dases sich su nonig lohnt...
Trurigscht launch ever. Han beidi next gen konsole, spiele aber wesentlich meh uf debalte beide grät :typej: . Janu

Weiss ja nöd wa für Bugs du erlebt hesch, aber i über 3 Stunde Spielzit mitem Kolleg online wie au offline (isch ja kei Problem de Save uf de PS4 hi und her zwechsle und da no uf unterschiedliche Konsolene) hemmer kein einzige Bug gha.Buccaneer hat geschrieben:
Mercenary Kings isch au nebet Resogun, Contrast und Don't Starve s'beste was i uf de PS4 bisher zockt ha. Het halt chli was vo Metal Slug.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ja de gaikai dienscht wird denn glaubs irgendwenn scho funktioniere, aber zahle wirsch für die streamgames trotzdem nomol. jedi wettBuccaneer hat geschrieben:Mit ps plus heissts dich, heigsch immer zugriff uf dini bibliothek, also sötts de scho ga.... Hoffentlich. W är güt mit em shop, well viel titel wos bis ez gid sind sehr enttüschend. Vorallem killzone isvh gad echli scheisse. Infamous isch sehr langwilig... Und vo de xone redi scho gar nüm...
DeftOne hat geschrieben:Weiss ja nöd wa für Bugs du erlebt hesch, aber i über 3 Stunde Spielzit mitem Kolleg online wie au offline (isch ja kei Problem de Save uf de PS4 hi und her zwechsle und da no uf unterschiedliche Konsolene) hemmer kein einzige Bug gha.Buccaneer hat geschrieben:
Mercenary Kings isch au nebet Resogun, Contrast und Don't Starve s'beste was i uf de PS4 bisher zockt ha. Het halt chli was vo Metal Slug.
Lies im Netz oder spiel chli länger. Offline hani weniger Problem. Oder viellicht hends es jetzt gfixed. Aber mir stürzt das Game regelmässig ab... und glaubs vielne andere au.

Be üs ischs komischerwis nie abgschmiert. Mer hent sowohl e Session zum Release gha als au erst grad vorere Wuche vo dem her. S'Einzige wo üs gstört het isch, dass online amel irgendwelchi Lüüt zu üs inecho sind womer gar nöd hent wölle.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
MK louft perfekt, weiss nid was du heschDeftOne hat geschrieben:Weiss ja nöd wa für Bugs du erlebt hesch, aber i über 3 Stunde Spielzit mitem Kolleg online wie au offline (isch ja kei Problem de Save uf de PS4 hi und her zwechsle und da no uf unterschiedliche Konsolene) hemmer kein einzige Bug gha.Buccaneer hat geschrieben:

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
I has chli lenger gspiut (60h+ mit platin trophäe ), am afang isches mir öbe ou 5x abgschmiert, när nie meBuccaneer hat geschrieben:DeftOne hat geschrieben:Weiss ja nöd wa für Bugs du erlebt hesch, aber i über 3 Stunde Spielzit mitem Kolleg online wie au offline (isch ja kei Problem de Save uf de PS4 hi und her zwechsle und da no uf unterschiedliche Konsolene) hemmer kein einzige Bug gha.Buccaneer hat geschrieben:
Lies im Netz oder spiel chli länger. Offline hani weniger Problem. Oder viellicht hends es jetzt gfixed. Aber mir stürzt das Game regelmässig ab... und glaubs vielne andere au.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
Mercenary Kings isch mittlerwiile patched worde.
sött nüme abstürze im online-coop.
isch mir au regelmässig abgstürzt. jetzt aber nüm.
findes mega. ich han das spiel sitt de beta phase gspielt.
das was jetzt uf de ps4 usecho isch, isch es träumli gäg das, was ich ide beta phase ufem PC gspielt han!
das was jetzt uf de ps4 usecho isch, isch es träumli gäg das, was ich ide beta phase ufem PC gspielt han!
Wenn isch de de Patch cho? Chan nid so lang här si... Gest. od. Vorgest heds es allgemeins Update gäh...
Mir isches permanent abgschmiert. Aber freu mi, dases lauft. Spiele zwar gad Dragon's Crown, aber Mercenary Kings isch au bald wieder dran. Well geil isches äbe scho
Mir isches permanent abgschmiert. Aber freu mi, dases lauft. Spiele zwar gad Dragon's Crown, aber Mercenary Kings isch au bald wieder dran. Well geil isches äbe scho

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Merci hesch mini MK coop frag ignortiertMaster(G) hat geschrieben:Mercenary Kings isch mittlerwiile patched worde.

- Spaghetti
- (S)NES/(S)FC forever
- TRADINGPOINTS:
-
2580
I ha jetzt sit 2 Wochä au ä Playsi 4 und muess sägä, i find das Teil edel und super vom Handling und vo dä Menüs her. S'neuä Pad find i au super. Leider gits halt würkli no kei super-Games, i spiel momentan vor allem Lego-Games uf dä Playsi 4 :typej:
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich spiel au nur fifa und nba druff. es isch tragisch.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
logisch, fifa susch nix.Skeletor hat geschrieben:ich spiel au nur fifa und nba druff. es isch tragisch.
infamous hetsch no chönä spiele, super spiel. und child of light isch fönny.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
child of light luegi glaub würklich ah.
infamous git mir leider nix.
also da wamer bisher vo ps+ a gratis games becho het, het mer meistens au spass gmacht. Sind zwar fast alles nur indie-titel, aber hauptsach mer het was druf zzocke.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
trials!Skeletor hat geschrieben:child of light luegi glaub würklich ah.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
das sind für mich eifach nöd diä spieli, wofür ich ä next-gen konsole bruche.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Shadow hat geschrieben:sony hät vor es paar täg, verdammt viel ps1/2 games im Store gha und häsch alli chönne abelade... hunderti. denn hend sies gmerkt und wieder weggnoh vum store... da isch also scho was am cho. irgendwenn.DeftOne hat geschrieben:Derzit nöd und es git so wit i weiss au no kei gnaueri Planig diesbezüglich. irgendwenn wird's wohl scho möglich si, aber im Moment hent sie wohl anderi Prioritäte.
okidoki
danke für euri hilf.
Da mir d PS4 nid tuet zuesage, wird ich mir so wies ussgseht s 3 iihnezieh um chli classics szöggle. Vor allem für de attraktivi Priis, wo momentan ummegeischtere tuet (190.-). Wär jetz klar gsi, dass das ganze Retro aagebot au uff em 4i wür laufe...hätt ich dängg s 4i iihnezoge.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
es gid kein grund meh, hüt no e ps3 zchaufe.