Shadow hat geschrieben:Acid hat geschrieben:Also Speicher erwiterig um 64 gb, chasch ebä nid eifach so bimene IPad... ussert chaufschdr es neus vo 64gb meh Speicher hed als dis altä... choschtet aber chli meh wiä 50.- und wächslä chasch denn glich nüt. Das gid mir ebä fascht genau so z dänkä bi Apple wiä bi de Software... Obwohl... bi de Computer bini eigentlich sit immer uf Apple unterwegs und isch jetzt niä es Problem gsi (also mol abgseh devo dass halt eifach Tüür isch. Chauf defür au nid jedes Johr en neuä).
darum hani dihei en server mit 12TB demit ich de speicher vu mim 128gb nöd immer fülle muess, oder so... zudem gits scho günschtigi wifi hd's / nas
das isch zuekunft... glaub bald chömed tablets und co ohni riesigi interni speicher us.
Isch sicher e Variantä... allerdings isches aber ebä au diä Witerentwicklig, wo genau anderi Möglichkeitä würd bütä... Mitem ganzä Mobile Internet isch zum Bispiel für mich s Ziel ehnder vo mim Heimaschluss uf es Mobile Abo zwächslä, und nid zuesätzlich zu dem dehei no es mobile zha...(guet, i mim Fall hani no en Arbetsruum woni au chönt en Server inästellä, aber glich mol vom Prinzip her gseh).
Und denn d Tatsach dass diä Tablets mittlerwilä au Leistigsmässig fäng rächt heftig sind, das verlockt denn au dassmer so es Tablet villicht für Züg möcht bruuchä, womer vor paar Johr niä dra dänkt hetti. Je nach Awändig brucht denn das aber au grossi Dateiä, und über s Internet wärs denn wieder viel zlangsam.
Obwohl. Wenns denn würklich so wit isch mitem Internet chasch natürlich eifach irgendwo en Compi am laufä ha, und denn isch denn eigentlich s Tablet nur no d Fernstürig, dass denn chasch über s Tablet uf dim Compi schaffä...
Aber ebä, natürlich isch das kei dummi Sach, aber es isch eifach wieder eis einzigs Awändigsbispiel. Und Zuekunft isch guet und Rächt, aber es gid no lang nid überall Mobils Internet (oder Internet überhaupt), und erscht rächt nid überall so schnälls. Und halt grad det womer denn villicht einiges an Speicher brucht, willmer für chli meh als en Tag unterwägs isch, heds denn ebä villicht ehnder kei.
Ich begriff eifach nid ganz wieso dass Apple das nid z stand bringt. Oder wieso dasses nid wänd.