Dark Souls

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von Trunks »

Ornstein & smough weg. Sind total easy gsi, bim zweite Mal. Aber bin Level 80 und min händsche isch meh wie plus +15 (grösseri flamme) und gaht härt ab. Dä sif willi als nächste. Oder zu dä riese. Vorher bini zu dä drache abe, han dä grossi gweckt - hät e nöd guet gfunde und mi killt
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Beitrag von Reinforced »

das game söll übrigens next monet gratis für gold members usecho
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Gurgelhals hat geschrieben:
Trunks hat geschrieben:Schandenstadt (kei ahnig wie's heisst und ich spiels uf schlandisch)
OLOLOLOLOL, sie händ Blighttown wörtlich übersetzt :groel:

Wänn'd bim Gaping Dragon agstande bisch, dänn chasch es bi Blighttown eh grad vergässe, isch eine vo de FFFFFFUUUUUUUGARGL-igschte Stelle im früehnere Spielverlauf.

...und dänn chunnt Sen's Fortress :kicher: Und dänn bald mal Anor Londo mit de Bogeschütze :vortex: und mit em Ornstein und em Smough :arnold: Shit, Dark Souls isch so super.
:lolz: nach em Gaping Dragon isch bisher alles easy gsi
Parisienne
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Parisienne »

Trunks hat geschrieben:Ornstein & smough weg. Sind total easy gsi
Trunks hat geschrieben:Sind total easy gsi
Trunks hat geschrieben:Ornstein & smough
Trunks hat geschrieben:total easy
ok
Bild
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Paar böss sind erschtuunlich easy aber doch nöd dr smoughstein? Dä siff isch easy. Dä artorias nöd aber de beschti duell vo allne.
I speeled my drink!
Parisienne
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Parisienne »

de drönggs isch jetzt dark souls profi :fear:
Bild
Parisienne
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Parisienne »

Bild
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Parisienne hat geschrieben:
Trunks hat geschrieben:Ornstein & smough weg. Sind total easy gsi
Trunks hat geschrieben:Sind total easy gsi
Trunks hat geschrieben:Ornstein & smough
Trunks hat geschrieben:total easy
ok
:lolz:

D'rösser sind grad bitz mit mir dure.
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

zwirrlibatz hat geschrieben:Paar böss sind erschtuunlich easy aber doch nöd dr smoughstein? Dä siff isch easy. Dä artorias nöd aber de beschti duell vo allne.
Guet ich muss säge ich han bitz bschisse. :oops:
Ich han scho vor em Kampf (will jede gseit omg omg huere schwer härtisti ever hallo ich fahre kajak) uf youtube videos glueget wie mehr en chönt mache. Und wiiter bini mit level 81 ine und eme +16 pyrohändsche (also 1x ascended) mit doch paarne härte pyrospells wie great chaos fireball. So hani dä ornstei extrem gschwind chöne kille und dä smough ällei macht ja immer s'gliche - vorallem gönd alli attacke in pfoste ine
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Pandemonium »

Trunks hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:Paar böss sind erschtuunlich easy aber doch nöd dr smoughstein? Dä siff isch easy. Dä artorias nöd aber de beschti duell vo allne.
Ich han scho vor em Kampf (will jede gseit omg omg huere schwer härtisti ever hallo ich fahre kajak) uf youtube videos glueget wie mehr en chönt mache. Und wiiter bini mit level 81 ine und eme +16 pyrohändsche (also 1x ascended) mit doch paarne härte pyrospells wie great chaos fireball. So hani dä ornstei extrem gschwind chöne kille und dä smough ällei macht ja immer s'gliche - vorallem gönd alli attacke in pfoste ine
Spiel au s DLC. Es isch pfantastisch.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Trunks hat geschrieben:
das han ich au gmacht. ich han 7'8976'07896'9876^'87 smoughornstein videos gluegt und gliich 0875690786508750 versüech bruucht :lol: mit pyro und allem. und bi de hydra au, will die lüüt amigs chuum en schade gnoh händ aber ich, obwohl ich GENAU S'GLIICHE mach, amigs mit eim schlag platt gsi bin. aber bi paar anderne wie ebe em Sif (wobii dasch weniger en trick sondern en eifachi strategie wie au bi de 4 chünige), em ceaseless discharge und bim capra dämon han ich die tricks bruucht. han eh scho vielzviel läbensziit mit däm spili verschlüüderet. ah für de manus im dlc gitts au en lolertrick.

ok dä letscht will glungnig versuech bim ornstein und smough isch denn schlussändli au rasch gange. ich han au jedesmal zvill ziit verbruucht zum s'foyer ufruume drmit ich de solaire chan mitinenäh aber das isch mir denn au mal zdumm worde und bin total muetig elei ine.

blitz hellebarde für de gwünn übrigens. und füürsense.
I speeled my drink!
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Bim Manus gits en Trick? Meinsch dä Baby Sif? Ha de recht schwer gfunde, aber de Kalameet die huere Nutte :damn:
Gester hani im 2 endli dä Ancient Dragon gschafft, soooo schlechts Boss Design, aber hanen glich müese mache. Jetzt no dä Darklurker und denn chani endli mal NG+ afange.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Pandemonium hat geschrieben:Bim Manus gits en Trick? Meinsch dä Baby Sif? Ha de recht schwer gfunde, aber de Kalameet die huere Nutte :damn:
manus trick: http://www.youtube.com/watch?v=efc00p1eqso" onclick="window.open(this.href);return false;

kalameet han ich noni mal xeh, nur einisch durs gebiet gloffe und dänn grad vo obe verbutzt worde. han ich grad abgstellt und zum fänschter usegrüehrt.
I speeled my drink!
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von Trunks »

zwirrlibatz hat geschrieben: das han ich au gmacht. ich han 7'8976'07896'9876^'87 smoughornstein videos gluegt und gliich 0875690786508750 versüech bruucht :lol: mit pyro und allem. und bi de hydra au, will die lüüt amigs chuum en schade gnoh händ aber ich, obwohl ich GENAU S'GLIICHE mach, amigs mit eim schlag platt gsi bin. aber bi paar anderne wie ebe em Sif (wobii dasch weniger en trick sondern en eifachi strategie wie au bi de 4 chünige), em ceaseless discharge und bim capra dämon han ich die tricks bruucht. han eh scho vielzviel läbensziit mit däm spili verschlüüderet. ah für de manus im dlc gitts au en lolertrick.

ok dä letscht will glungnig versuech bim ornstein und smough isch denn schlussändli au rasch gange. ich han au jedesmal zvill ziit verbruucht zum s'foyer ufruume drmit ich de solaire chan mitinenäh aber das isch mir denn au mal zdumm worde und bin total muetig elei ine.

blitz hellebarde für de gwünn übrigens. und füürsense.
Ich han dä Blitzspeer us em Sen sim Schloss und dä nur +3. das ding isch huere gschwind und hät ä wiiti richwiiti.

Dä Ornstei isch brutal gschwind weg gsi mit füür und nacher musch ja nur no hinter en kaputte pfoste stah und dä smough trifft dich nie. Immer wänn er d'arschbombe macht, häsch es paar sekunde ziit zum en mit em speer z'spiesse.

Ich han halt absolut kei chraft (16 oder so) mach alles uf Dex und halt usduur und health. Drum chani viel waffe mit bums gar nöd bruuche. :(
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

ich han au vorallem dex. drum gaht de manus trick guet mit em pfiilboge. ich han ebe lang probiert, zersch de smough zkille zum nachhär d'ornsteinrüschtig zbrcho, aber umgekehrt isch es scho bitz weniger schwer gsi. great balls of fire.
I speeled my drink!
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

zwirrlibatz hat geschrieben:
Pandemonium hat geschrieben:Bim Manus gits en Trick? Meinsch dä Baby Sif? Ha de recht schwer gfunde, aber de Kalameet die huere Nutte :damn:
manus trick: http://www.youtube.com/watch?v=efc00p1eqso" onclick="window.open(this.href);return false;

kalameet han ich noni mal xeh, nur einisch durs gebiet gloffe und dänn grad vo obe verbutzt worde. han ich grad abgstellt und zum fänschter usegrüehrt.
Lol, ja so chamers halt au mache. Ich ha da es bitz meh müeh gha, aber glaub de Kalameet isch de schwerst. Aber über alli Souls Games hani mit em Firelurker Demon us em Demon's am meiste Müeh gha. De huere Wixxer.
@ Kalameet häsch scho mitem Hawkeye Gough (de Riis im Turm) gredt? Er verpasst em en Pfiil das er nüme ständig flüügt. Glaub ohni das isch er unmöglich.
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0

Beitrag von derinderinderinderin »

Ig ha Dark Souls fertiggspielt. Merke aber a öine Gspräch dass ig no viel verpasst ha :shock:
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

derinderinderinderin hat geschrieben:Ig ha Dark Souls fertiggspielt. Merke aber a öine Gspräch dass ig no viel verpasst ha :shock:
S hät jensti Areas wod nöd "muesch" ane. Ash Lake, The Great Hollow, The Catacombs usw. mir reded aber hauptsächlich vom DLC.
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0

Beitrag von derinderinderinderin »

Inzwüsche isch mir klar dass dir vom DLC redet. Da ig d'PC version ha, isch das scho druffe. Nachem Dark Souls 2 nimi das de in Agriff.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Pandemonium hat geschrieben: @ Kalameet häsch scho mitem Hawkeye Gough (de Riis im Turm) gredt? Er verpasst em en Pfiil das er nüme ständig flüügt. Glaub ohni das isch er unmöglich.
han ich nöd! sehr guet.
I speeled my drink!
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Ich han das damals irgendwänn mitti 2013 us em Xbl store abeglade für 19 högger. Kei ahnig ob dä Dlc däbi gsi isch. Ich haus jetzt abe zu dä riise und nacher gangi is archiv. Grossi leeri weti au no mache, aber ich hass die frösch jetzt scho. Guet mit ere guete usrüstig gäge curse isch es glaubs nur halb so schlimm.

Was unglaubi super isch zum seele farme isch die huere pfaalanx in dä gmalte wält. 40'000 seele i 10 minute.

Weiss öpper wo ich dä Schatztruehe helm bechum? Git meh seelene, das willi.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

gheyforgames sind übrigens mini fave youtubers. super tipps und en so suprigere akzänt: http://www.youtube.com/watch?v=quDvTDtRkF0" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

die gmalni wält = hass. dräcksharpyie.
I speeled my drink!
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

derinderinderinderin hat geschrieben:Inzwüsche isch mir klar dass dir vom DLC redet. Da ig d'PC version ha, isch das scho druffe. Nachem Dark Souls 2 nimi das de in Agriff.
Tu es! Isch würkli sehr sehr guet und hät es paar geniali Boss Battles drin.
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

@ Zwirrli: Gib ihm.
@ Lohri: Hör uuf levle du bisch susch scho zstarch :lol: Welle Helm meinsch genau? Machs eso, isch am Beste, denn muesch nie meh i das Drecksloch abe. Und lueg das du de DLC spielsch, isch echt namal es Highlight.
Painted World isch hervorragend, vorallem au rein freiwillig.
Antworten