90iger-Jahre Rock Musigg
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- TRADINGPOINTS:
-
130
- TRADINGPOINTS:
-
130
- TRADINGPOINTS:
-
130
ich war dabeiBrainBug hat geschrieben:[yt]D-7 92[yt]

I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- TRADINGPOINTS:
-
130
- TRADINGPOINTS:
-
130
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Das ganze Album da vom Afang bis zum Schluss:

Ditto:

Und natürlich:

...abr eigentlich sind d'90er nöd eso mis Ding. Da hätt die ganzi betont apathischi Milchkafi-Indiescheisse agfange, wo bis hütt en erhebliche Teil vo de Musigwelt i eme Würgegriff haltet

Ditto:

Und natürlich:

...abr eigentlich sind d'90er nöd eso mis Ding. Da hätt die ganzi betont apathischi Milchkafi-Indiescheisse agfange, wo bis hütt en erhebliche Teil vo de Musigwelt i eme Würgegriff haltet

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Re: 90iger-Jahre Rock Musigg
kenn ich nüd. track klingt aber gut. werd ich besorge.zwirrlibatz hat geschrieben:wegen dir fühl ich mich grad scheissaltBrainBug hat geschrieben:gudn abnd![]()
![]()
kennst die 35007? besondere das eine album da oben mit der goldrakete ist was für dich. find ich aber nicht als ganzes auf youtube.
Quelle
generell muss ich sage, wenn ich das zeuchs hier so hör, hat musik von heut nimmer viel damit gemein. energetisch, straight, dynamisch gibts heut nid mehr. bestenfalls noch monoton, laut, schnell. auch find ichs irgendwie schade, dass es quasi keine musikvideos mehr gibt. und niemand hat mehr den mut zur hookline. ich mein, mer muss kein ganzes album mit hooklineliedern vollstopfe, aber ab und an eins, is schon nett.
würd das gern mal wieder sehen.
Quelle
die sauhunde von der UMG hamn die zwei albe reissued und sich dann grad mit der GEMA zusammme getan und wirklich alles was von dene uf youtube ist sperren lassen. nid ma noch proshot konzertufnahme kann man noch aufrufe. ich vor jahre mal ein video gefunde, wo die im tourbus en lied preforme (playback)god machine

Quelle
das is so, als würd man en zeppelin nid möge dürft, weil er en glamrock verursacht hat.Gurgelhals hat geschrieben: ...abr eigentlich sind d'90er nöd eso mis Ding. Da hätt die ganzi betont apathischi Milchkafi-Indiescheisse agfange, wo bis hütt en erhebliche Teil vo de Musigwelt i eme Würgegriff haltet
So Mitti 90er hät ändlich Doom-Metal afah dä blöd 70er Stoner-Vibe zverlüre, drum super!
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130

I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
hm ich han d'90er ehner als luuts saukrachrockjahrzähnt in erinnerig, wobii die meischte wo mir obe in sinn cho sind, zwar tatsächli no vor 1995 gsi sind. das schlufiindiegeschlabber isch doch ersch i de 00er jahr cho. egal es isch wahrlich zum brüele was usem indierock worde isch bzw was sich hützutags so nänne wagt und darf.Gurgelhals hat geschrieben:...abr eigentlich sind d'90er nöd eso mis Ding. Da hätt die ganzi betont apathischi Milchkafi-Indiescheisse agfange, wo bis hütt en erhebliche Teil vo de Musigwelt i eme Würgegriff haltet
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
verloren gingen nicht nur die eier. damals war auch der song noch wichtig. von pj harvey bis helmet. epigonen kopieren nur den stil und den sound, können oder wollen aber keine songs schreiben.BrainBug hat geschrieben:generell muss ich sage, wenn ich das zeuchs hier so hör, hat musik von heut nimmer viel damit gemein. energetisch, straight, dynamisch gibts heut nid mehr. bestenfalls noch monoton, laut, schnell.
früehner!

I speeled my drink!
I dä 90er isch Shoegaze enstande und Mazzy Star ♥♥♥ (als junge Schnösel hät mes natürli nöd würkli chönne wüsse)
Quelle omfg... es isch soooo schön.