Parisienne hat geschrieben:mir isch grad igfalle das ich i dem game bi eim einzige boss GROLLT bin bim vendrick
alli andere hani mit shield kabott gmacht
Ich ha genau dä mitem Schild gmacht, bi allne andere bini grollt
Häsch dä Darklurker und dä Ancient Hueresohn gmacht?
Parisienne hat geschrieben:mir isch grad igfalle das ich i dem game bi eim einzige boss GROLLT bin bim vendrick
wie hesch das mitem schild gschafft bi ihm?
ich hans sogar miteme gross schild probiert, het nüt bracht. er het ds'schild eifach ignoriert und ich han immer 90% vom läbe verlore pro hit
nei diä zwei nanig. darklurker schisst mi chli aa diä quest vo dem alte möngel mache
und de ancient dragon isch eifach sau langwilig will alles und jede one hit isch
De Ancient Dragon isch farking lächerlich und hett NÜÜT mit DS ztue. Machen vilicht es anders Mal, aber sit ca. 3 Wuche hani nüm wiiter gspielt. De Endboss isch übrigens au en rechte Fail gsi...
wie hesch das mitem schild gschafft bi ihm?
ich hans sogar miteme gross schild probiert, het nüt bracht. er het ds'schild eifach ignoriert und ich han immer 90% vom läbe verlore pro hit
nei diä zwei nanig. darklurker schisst mi chli aa diä quest vo dem alte möngel mache
und de ancient dragon isch eifach sau langwilig will alles und jede one hit isch
Eifach mitem Gyrm Schild, hät nüt abzoge aber fasch all Stamina. Ich wär ebe vorem Darklurker, aber has au scho 2 Wuche nüme gsielt. Mues de scho mal no probiere.
De Dragon isch en Sack, aber isch mer eifach ums Prinzip gange.
also die wo er meint staht am afang anere klippe. chamer liecht übersehe. Musch chli mit dere schnorre, as bonfire und denn söts eigentli go mitem levle.
S Game schisst mi scho ah, frage mi würklech säuber wie ig s Demon Souls so ha chöne suchte, aber d Dark Souls nid würklech super finge, usserdäm isch d Performance uf dr Ps3 zumindest nid grad huere guet...
En chliine Tipp, lueg das möglichst frühe mal zum Heide's Tower chasch und de Ring of Binding holsch. Denn hesch au nöd so Prob mit Lebensbalke. Ring of Binding selber chasch eigentli relativ schwer verpasse wenn alles chli machsch.