http://ever.ch/PDF/Hitliste_Quotient_6zu3.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: Avenger
nöd diräkt d verdauig anführsich, aber de stoffwächsel tuets pushe (und natüürli au na en huuufe anderi suprigi sache macheds).turntablism hat geschrieben:wenn wotsch abneh chasch mindestens 2x pro wuche für mindeschtens 45 minutä go sport mache. jogge bringt für mich am meischte. mit es paar chilis unterstütz ich no d verdauig und 90% was ich trinke isch wasser.
chan guet läbbe dermit
Nei, und zwar wilmer schlussändlich gar nid viel Öpfel isst. Wenn sich de Mage mol apasst het, lange mir 1-2 pro Tag ohni jeglichi Hungergfühl zha. Mer muess eifach die erschte paar Tag überstoh womer der ganz Tag drüber nachdänkt was mer jetzt lieber würd ässe als Öpfel. Aber das isch nur Chopfsach, wie bim ufhöre rauche.thaeye hat geschrieben:chunsch nöd de schisser über ab sovill süüri
natürlich chamer unradikal abneh. ich kenn jeglichi kollege wo x Diäte usprobiert hän wo wisseschaftlich korrekt und gsund sind, und sich gwunderet händ warum sie dermit chuum 5kg verlore händ. Nach der 4. Diät händs denn resigniert und sind hüt fetter als ich damals bevor ich mit minere völlig unwisseschaftliche und intuitiv zämmegschtellte Öpfeldiät gschtartet bin. Aber hey, sie wüsset jetzt alles über ungsettigti Fettsüre, was wieviel Kalorie het und weli Läbensmittel mer nid kombiniere sött ...Tatsujin hat geschrieben:also wott mer lieber nur öpfel ässe also sich normal, fein und gsund ernähre?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste