Quelle
Moderatoren: Master(G), zeromeier
:typej:Leider kommt es bei der Retail-Version von Dying Light in Europa zu Verzögerungen mit der Auslieferung. Der Schweizer Distributor geht derzeit davon aus, dass sich der Release im optimistischen Fall etwa auf den 20. Februar 2015 verschieben wird. Dies betrifft alle europäischen Sprachversionen. Davon ausgenommen ist einzig die amerikansiche Retail-Fassung.
Der Grund für die Verschiebung sind einige inhaltliche Stellen, die Warner aufgrund der Anschläge in Paris kurzfristig anpassen wollte.
stimmt. ich han aber kei luscht gha uf ändi februar zwarte und de no zriskiere, dass irgendwas usegschnitte händ...Buccaneer hat geschrieben:Aso sött mer US Version poste? Isch immer sehr müehsam mit DLC und so Seich...
Buccaneer hat geschrieben:Ich es Dead Island oder isch es meh?
Master(G) hat geschrieben:Dead Island in 10x besser isches!
eifach de code im US account igeh, dl starte, wieder uf din normale account switche und guet isch.Master(G) hat geschrieben:stimmt. ich han aber kei luscht gha uf ändi februar zwarte und de no zriskiere, dass irgendwas usegschnitte händ...Buccaneer hat geschrieben:Aso sött mer US Version poste? Isch immer sehr müehsam mit DLC und so Seich...
DLC interessiert mich meischtens eh ned. ich verzichte au uf de be-a-zombie-modus. de code isch zwar debi, funzt aber logischerwiis ned im CH PSN Store... has probiert...
weisch en trick?
ich will das mit kollege spiele und has ned so gärn, wenn frömdi i mis game idringet und mich abeschwöredha mini online-sichtbarkeit als erschts grad uf 'offline' gstellt.
Buccaneer hat geschrieben:Ich es Dead Island oder isch es meh?Master(G) hat geschrieben:Dead Island in 10x besser isches!
also bi mir isch es tip top gange!Master(G) hat geschrieben:das gaht??
ich han no kein us account, aber wenn du seisch das gaht, dänn mach ich eine!
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 8 Gäste