[Serie] Game of Thrones
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Fantastisch gsi! Was für ä fantastischi Serie. Ide Szene mitem Tyrion und sogar bim Hound bini echt am umerutsche gsi ufem Sitz.
Öppe so hani tah:
http://youtu.be/-55qaYl6GLE?t=7s" onclick="window.open(this.href);return false;
Öppe so hani tah:
http://youtu.be/-55qaYl6GLE?t=7s" onclick="window.open(this.href);return false;
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
die serie wär au ohni skelett die bescht jemals und dänn bringeds na skelett. da chasch nüme. aber jetz wieder waaaaaaaarte.
I speeled my drink!
Re: [Serie] Game of Thrones
So isch! Aber bitztli mötzle mueni scho wäg em Uusehe vo dä drüüäugig Chrähe. Das wär sooo e Gläggeheit gsi, zum dDesigner sich uustobe lah. Verchnorzt, holzigi huut, siin Körper sälber scho fascht en Baum, vo Wurzle durchzoge und zum Schädel uus e Wurzle uus dä Augehöhli wachsend, chuum no mänschartig... anstatt desse händs eifach en alte Typ häregstellt. Ich glaube, ich muen en mal uus miine Vorstellig probiere zmale.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ja er het recht entüschend ugseh, han mich uh ihn au am meiste gfroit
wahrschinlich hends angscht gha dasser denn pinlich usgseht und hend eifach die sicher und langwilig variante gnah
schad, ich hättsne scho zuetraut
wahrschinlich hends angscht gha dasser denn pinlich usgseht und hend eifach die sicher und langwilig variante gnah
schad, ich hättsne scho zuetraut
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
es gaht no sooo lang. und vikings isch au nöd in absehbarer ziit z gxeh.
so wie dä, wo sich bi pirates uf dä flying dutchman usem schiffsbug löstVyse hat geschrieben:So isch! Aber bitztli mötzle mueni scho wäg em Uusehe vo dä drüüäugig Chrähe. Das wär sooo e Gläggeheit gsi, zum dDesigner sich uustobe lah. Verchnorzt, holzigi huut, siin Körper sälber scho fascht en Baum, vo Wurzle durchzoge und zum Schädel uus e Wurzle uus dä Augehöhli wachsend, chuum no mänschartig... anstatt desse händs eifach en alte Typ häregstellt. Ich glaube, ich muen en mal uus miine Vorstellig probiere zmale.

dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?

Wär sicher e super Basis gsi fürs Design.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
april 2015 denk ich mal
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Glaub ich cha nüme wiiterluege ohni s nöchste Buech gläse zha. Ha angst vor spoiler.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Ebe darum, wot nöd das mer d Serie öppis wichtigs us de Büecher spoileret.
Wenn chunt ds nächschte Buech?
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Das weiss mer nöd so genau. Sid Jahre heissts: "Jetzt denn".
Jetzt denn! Omg, jetzt dennn!!! Hyyyyype!

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
das denki isch en grosse fehlerPandemonium hat geschrieben:Glaub ich cha nüme wiiterluege ohni s nöchste Buech gläse zha. Ha angst vor spoiler.
dserie wird dbüecher ihole, das isch ganz klar.
und denn wirsch im spoiler unmöglich umecho
scho vide serie sind einig gspoilet wurde bide grosse twists, red wedding, ned stark, oberyn usw.
klar sind büecher sehr populär i ihrer nische, aber anderschume ischs es ganz anders kaliber
d'serie isch ned eifach nur en populäri serie ide fantasy nische, d'serie isches verdammts pop phänomen, und s'show finale wird wahrschinlich 2017 ugstrahlt.
sbuech finale? chum vor 2020, eventuell ersch 10 jahr.
und die show isch dermasse populär und präsent, du wirsch unmöglich ungspoilt das buech läse chöne, usser du gahsch inen höli go wohne.
also hesch 2 möglichkeite:
a) luegsch serie, denn heschs buech gspoilt
b) luegsch d'serie ned, denn bechunnsch d'serie, s'buech, jede charakter, die ganz story, alli twists, die ganz saga gspoilt
ich wähle a, ganz klar
usserdem wird s'buech ändi wahrschinlich eh andersch, ned im grosse und ganze aber doch ziemlich. em GRRM werder i dene paar jahr zwüsche serie und buech finale sicher na paar interessanti sache ifalle, und die wirder natürlich nutze
http://www.tagesanzeiger.ch/panorama/le ... y/24094113" onclick="window.open(this.href);return false;
fögg iu!
fögg iu!
http://www.spiegel.de/kultur/tv/game-of ... 80408.html" onclick="window.open(this.href);return false;"Einige Leute beklagen sich sogar, wenn ich ein Football-Spiel besuche. Oder Ferien mache", so Martin weiter.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ich liese bücher de serie hinenah. wirde lieber vom luege als vom läse überrascht.
I speeled my drink!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
bitte was? wieso das?zwirrlibatz hat geschrieben:ich liese bücher de serie hinenah. wirde lieber vom luege als vom läse überrascht.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich hab mich vor einiger Zeit von ein paar Freunden zum gucken der ersten zwei Folgen überreden lassen und wäre fast eingepennt. Hatte ich aber auch so erwartet - das Thema spricht mich überhaupt nicht an: angestaubtes Setting, Ritter, geschwollene Sprache etc.
Es mag ja sein, dass die Geschichten um Intrigen etc. irgendwann richtig intelligent und spannend erzählt werden, aber der Rahmen schreckt mich zu sehr ab.
Es mag ja sein, dass die Geschichten um Intrigen etc. irgendwann richtig intelligent und spannend erzählt werden, aber der Rahmen schreckt mich zu sehr ab.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
bin es fernsehchind. vo Rübe ab vom Eddard bis zu Red Wedding, sowas möcht ich lieber z'ersch und unbedarft gseh, und nachher no in aller rueh läse. speziell bi dere serie will sie so opulänt inszeniert isch.Skeletor hat geschrieben:bitte was? wieso das?zwirrlibatz hat geschrieben:ich liese bücher de serie hinenah. wirde lieber vom luege als vom läse überrascht.
@harrier
ging mir auch so, nach ca zweidrei folgen das interesse verloren. und habs dann monate später nochmal von vorn geguckt. mit dvd booklet welches die häuser und verstrickungen darstellt. und da hats mich reingezogen. es ist langsam und viel geplapper, aber gerade das find ich sowas von gut. gar nichts geschwollen.
I speeled my drink!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
lies d'büecher. sind besser, vorallem will natürlich au viel eifacher und besser druss chunntsch.PlanetHarrieR hat geschrieben:Ich hab mich vor einiger Zeit von ein paar Freunden zum gucken der ersten zwei Folgen überreden lassen und wäre fast eingepennt. Hatte ich aber auch so erwartet - das Thema spricht mich überhaupt nicht an: angestaubtes Setting, Ritter, geschwollene Sprache etc.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
verstah ich nöd würklich. d'red wedding bim läsä isch was geilschte überhaupt gsi.zwirrlibatz hat geschrieben: bin es fernsehchind. vo Rübe ab vom Eddard bis zu Red Wedding, sowas möcht ich lieber z'ersch und unbedarft gseh, und nachher no in aller rueh läse. speziell bi dere serie will sie so opulänt inszeniert isch.
f
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
- TRADINGPOINTS:
-
130
det bini noni mit läse.Skeletor hat geschrieben:verstah ich nöd würklich. d'red wedding bim läsä isch was geilschte überhaupt gsi.zwirrlibatz hat geschrieben: bin es fernsehchind. vo Rübe ab vom Eddard bis zu Red Wedding, sowas möcht ich lieber z'ersch und unbedarft gseh, und nachher no in aller rueh läse. speziell bi dere serie will sie so opulänt inszeniert isch.

I speeled my drink!