em eint oder andere RPG spieler da ine wot ich das spiel denn iets doch ned na vorenthalte, es isch nämlich en rechte sleeper/gheimtipp.
ich bin ned de gröscht larian fan, findie die divinity games sogar eher mittelmässig, teils gueti idee, aber meist recht unsuberi umsetzig.
Original Sin isch aber ihres ganz grosse meisterwerk, bin iets 40 stund drin und es hört ned uf mich zbegeistere.
achtung: kämpf sind rundebasiert, aber es sind die mit grossem abstand beste rundebasierte kämpf woni je imene game gseh han.
es het au kei grids sondern mer bewegt sich völlig frei ide landschaft, het au es super, makelloses user interface.
was macht das spiel so super usserdem kampf? es isch vor allem die extrem interaktion womer mit de umwelt het, mer chan alles isammle, umstelle, alls womer gseht irgendwie benutze.
findschen tomate und en hammer? schlasch mal truf gits tomatesauce, benutzischs mit teig (wasser und mehl), tueschs inen ofe hesch en pizza.
das tönt iets sehr spezifisch, aber es git würklich hunderti söttig kombinatione.
ganz geil isch das au im kampf
zB. grifsch en gegner mit gift a, gift lit nachher am bode, für bringt gift zum explodiere, also fireball druf, explosion, nachher hesch es stuck brönnendi erde.
chasch das wiederum mit rege alösche, denn hesch en glungge. de glungge chach iets mit frost ifrüre damit gegner druf usschlipfed oder mitneme witere fürball verdampfe lah.
die dampfwulche verdeckt iets sicht vo gegner, sie chönd dich nüm agriffe mit range attackene. und wennd bsunders geil bisch hausch iets na en blitz i die wulche ine und denn hesch en gwitterwulche wo all gegner stunnt wo drin sind.
das alles würkt eifach dermasse organisch, alles womer glaubt wo chönnt klappe funktioniert au, das isch en grund werum die kämpf i dem spiel so super sind. aber es isch im crafting so,w ie mit de pizza, sgliche bim schmiede, oder bim herstelle vo träk, pilz sammle und eines glas trucke, fertig isch de heiltrank, oder mer chan zauberbücher vo grund her herstelle.
zersch holz sammle, tün schnide mitem messer, denn mit wasser zu fucking papier mache. denn mit de zauber federe (federe + fee staub) das zu zauber papier mache. denn zunere sauber scoll, und mit dene undeme leere buech machtmer denn es zauberspruch buech. oder werum au ned en voodoo puppe? würklich phänomenal.

das ganze gaht au is questdesign über mit vielne verschiedene lösige, mer chan ALLI lüt i dem spiel agrife und umbringe, mer chan sie usraube mit eigetem stealth system und so quests uf viele verschiedene arte löse.
spiel isch au würklich RIESIG mit so viel liebi zum detail. ich bin iets 40 stund drin und es isch immer na uf sehr höchem level, us miner sicht isch da en RPG klassiker entsande. jede wo was mit söttige rpgs chan afah muess das ha.
patches hets scho einig geh, aber mir isch nüt gröbers über de weg glaufe bisher
und verskille müesst keis problem si, willmer ca. ab 1/3 d'möglichkeit het, s'respecce
ich han mir aber vo afang ah en usglichni party gmacht, wo alles chan, us de vo dir gnannte gründ
ganz wichtig i dere hisicht, mer het 2 hauptcharaktere zum selber erstelle
d'party chan uf 4 ergänz werde, entweder mit henchmen (chönr nur kämpfe) oder 2 companions. de underschied isch, dass companions au na story, dialäg und banter händ.
mer sött also die beide companions ne (gits grad ide erschte stadt), und das sind en magier und en 2hand chrieger. das isch drum wichtig, willmer bide main charakter erstellig uf das sött rücksicht neh, wennmer sie denn nutze will.