Amazon.de jetzt auch mit Versandkosten!!??

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Re: Amazon.de jetzt auch mit Versandkosten!!??

Beitrag von agestuffer »

abyss hat geschrieben:Bstelle recht viel dert. Zahle nume Versandchöschte, wenns nid direkt vom Amazon selber chunnt. Sprich über en andere Abieter, aber via Amazon. Mues nume Ufpasse, nid über ca. 50.- zu cho, süsch zahlt meh evtl. Zoll. Büecher isch bis ca. 150.- Zollfrei.

http://www.amazon.de/gp/help/customer/d ... 55388#Zoll" onclick="window.open(this.href);return false;
Tja ,denn probiert das jetzt mal mit 08/15 Games
Chasch irgend es Game nä und es chostet jetzt immer EUR 6.45 Versandkosten (wos frühern äbä gratis gsii isch)

Nimmsch Rayman Legends für PS4, chostet EURo 34.99, abzüglich 16% MWST plus EURO 6.50 Versand!!

Nix meh isch mit Gratis
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

Herr Rossi hat geschrieben:Ja gäll isch ja übel go Gäld für e Leischtig zverlange!
Gäll Du würsch au wiiterhin Games bim ALCOM bestellä wenn mir plötzlich pro Paket CHF 5.00 Porto verlang würdet und WOG und cho machts wiiterhin gratis???

Wohl kaum!!

agestuffer

agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

mr.raw hat geschrieben:ich weiss halt nid wies für CH züggs isch...da ich e Düttschi Poschtadresse ha. Schnäll mit em Velo/Auto übere...e basta. Und mit Amazon Prime zahl ich eh kei Porto.
Han äbä immer gmeint im Forum besetlled soo viili bi Amazon wills gratis isch im Verand und abzüglich 16% MWST.
Das mit de Dütschä Postadrässä lohnt sich nur bi züürä sachä, will ja wie gseit 16% MWST abzug so verlürscht mit Lieferadreässä in Tütschland

agestuffer

agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

zwirrlibatz hat geschrieben:omg fumf frangg porto zahle.
Du zahlsch demfall gärn meh hä?
Mier ghats eifach Drum das allnä da inä zzeigä.... Han immer gmeit hi drin sind alles Sparfüchs wo immre alles dettä bestelled wos günstig isch - und will amazon jetzt plötzlich 8 Stutz versand verlanget isches äbä denn nümä so günstig!!

Aber okay, vo jetzt ah tueni bi Dir demfall au Porto druff wenn wieder mal was bim ALCOM bestllsch.. Sind j nur OMG 5 Frengg

agestuffer

feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

agestuffer hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Ja gäll isch ja übel go Gäld für e Leischtig zverlange!
Gäll Du würsch au wiiterhin Games bim ALCOM bestellä wenn mir plötzlich pro Paket CHF 5.00 Porto verlang würdet und WOG und cho machts wiiterhin gratis???

Wohl kaum!!

agestuffer
hät amazon dänn kokurrenz?
häsch bi amazon.uk au versandtköschte
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Wohl kaum!!

agestuffer
doch, würdi mache, wil ich immer zfride gsii bi bim alcom.
ich gang au nid äxtra immer zum hueber is obernau go tanke, nur wil er 4 rp/lt weniger choschtet als alli andere
und zwar wil er als mönsch en riise wixer isch.

zahl di versandchöschte und hör uf umejoggle, chasch defür dank dim wohnort bim tanke schpare, isch doch au öpis
agestuffer hat geschrieben:Han immer gmeit hi drin sind alles Sparfüchs wo immre alles dettä bestelled wos günstig isch
nei, gid doch no paar vernünftigi lüüt da inne
Noldi_Palmer
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Noldi_Palmer »

Ich chauf nöd bi Alcom wäg em Pris. Sondern wenni öpis bruche, chanis eifach ga hole, het Parkplätz vor em Hus, de Lade isch cool, d Bedienig isch fründlich.

Was mi bi Alcom aber aschiesst: Sie händ vill zwenig Artikel. Biespiel: Han letzscht wuche wele de Amazon Kindle kaufe. Alcom het de nöd!! Muesch gezwungenermasse uf Digitec oder Heiniger AG uswieche.

Alcom chönnt 235341652435 x mal meh Umsatz mache wenns meh Artike hetted
Alles...... alles tuehts mer weh.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Möglich. Aber e chliine Lade sött evtl wüsse was er verkauft, und d lagerartikel wirsch au nid gratis übercho.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

abyss hat geschrieben:Bstelle recht viel dert. Zahle nume Versandchöschte, wenns nid direkt vom Amazon selber chunnt. Sprich über en andere Abieter, aber via Amazon. Mues nume Ufpasse, nid über ca. 50.- zu cho, süsch zahlt meh evtl. Zoll. Büecher isch bis ca. 150.- Zollfrei.

http://www.amazon.de/gp/help/customer/d ... 55388#Zoll" onclick="window.open(this.href);return false;
Tja ,denn probiert das jetzt mal mit 08/15 Games
Chasch irgend es Game nä und es chostet jetzt immer EUR 6.45 Versandkosten (wos frühern äbä gratis gsii isch)

Nimmsch Rayman Legends für PS4, chostet EURo 34.99, abzüglich 16% MWST plus EURO 6.50 Versand!!

Nix meh isch mit Gratis
agestuffer
Games hani no nie bstellt. Für das gits ja Alcom. ;)

Aber Films und Büecher zahli nix Porto. Bis jetzt.
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

immer porto zahlle, das stinkt mer den aber grusig. :<
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitrag von turntablism »

bitz sirache
:vortex:
XYBOT
c'est mamifigg
c'est mamifigg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
219
Trading points minus
0

Beitrag von XYBOT »

http://www.amazon.com/Polygun-Soundtrac ... B00K37FWAI" onclick="window.open(this.href);return false;

vo usa isch porto nur pfumpf pfrengg, hau ine :)
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Het öpert vo euch schomal Erfahrige mit i-parcel gmacht? Bisher het Amazon mis Zügs immer mit UPS oder DHL verschickt...nach ca. 3 Täg isches denn amigs acho. Jetzt hendses mit i-parcel verschickt und die bruched 3 Wuche. WTF? Easy, ich chan 3 Wuche warte aber warum macheds überhapt sonen Blödsinn?
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

Xinobrax2 hat geschrieben:Het öpert vo euch schomal Erfahrige mit i-parcel gmacht? Bisher het Amazon mis Zügs immer mit UPS oder DHL verschickt...nach ca. 3 Täg isches denn amigs acho. Jetzt hendses mit i-parcel verschickt und die bruched 3 Wuche. WTF? Easy, ich chan 3 Wuche warte aber warum macheds überhapt sonen Blödsinn?
Ja, ich schon paar mal. Oeb us de USA oder England, I-Parcel isch de Müll Versand.. Wie Du richtig seisch, 2-3 Wuchä isches fascht immer gangä.... Kei Ahnung warum das Amazon macht, wohl wägem Priis (I-Parcel isch wohl saugünstig, aber au sauschächt - 1 Paket isch sogar mal verlorgä gangä us England!!)

agestuffer

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

K, letztendlich kriegtmer de Service womer zallt....aber das sind für Shipping & Handling immerhin na $15.48 gsi i dem Fall.

Bisher isch bi mir d Standardliferig immer vo DHL oder UPS erledigt worde und das het passt. Weni gwüsst het das i-parcel so lang brucht heti gern na für di schneller Liferig extra zallt. Guet, s wär det sicher irgendwo gstande und weni alles dureglese het wärs nid passiert. Aber bi Amazon klick ich mich us Gwohnheit eifach dur de Prozess.

Schad eigentlich, hoffentlich wird das nid de neu Standard...
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Am beste schön Feedback am Amazon liefere, de wüsse sie was abgeit. Steit ou schön uf der Rechnung, Rate you shipment oder so.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ja eh...nur han ich eigentlich ken Grund um mich z beklage. Bis jetzt hend si s Liferdatum ja nonig überschritte.
Unfair isch lediglich, dass si de Packetdienst gwechslend hend oni iri Chunde explizit druff hizwise. Vilicht macheds das aber au nur i Einzelfäll, kei Ahnig.

Ich warte jetzt eifach mal...und bim nögschte Mal achti chli genauer druff bi de Pstellig. Ev. wends iri Chunde ja au dezue bewege sich bi dem Amazon Prime azmelde. Det hesch di schneller Liferig inklusive. Das fändi de langjährige Chunde gegenüber aber zimlich unfair. Amazon wird sit em erschte Kindle eh immer komischer. Sind voll am expandiere und de Service wird schlechter. Jetzt nid nur de Liferdienst....letzti hendsmer es Buech gschickt wo beschädigt acho isch. Die hends eifach oni Polsterig is Packet ta. Ich chan demit lebe, mich interessiert letztendlich nur de Inhalt vom Buech.....aber vergliche mit früener isches schochli en Abstieg. Ussert das sind halt ebe Einzelfäll...ich weisses nid...
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Bisch grad am Beobachte, was mit Amazon sust so abgaht? Die nehmed Büecher usm Programm, wenn sie ihre tüüfe Priis nüd chänd duretrucke. Dasselbe bi Film.

Jetzt wennds no ds Nachdruckrecht de Verläg abringe. Scho krass, was für e Dominanz Amazon im Moment het.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Isch jo vor Johrä schomol ufgflammt, wo sich Diogenes gweigeret hed de Forderigä vo Amazon nohzcho. Det händsesi glaub au churzerhand usem Sortiment gno... weiss aber nid wiäs denn witergangä isch, uf all Fäll gits hüt Diogenes bi Amazon.

Nimmt mi au no Wunder wiä das witergohd mit all derä Digitalisierig vo Warä und dem streaming Züg... det sind Büecher halt mitlerwilä au Teil devo.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Das Zügs ischmer neu...da hani wohl was verpasst :shock:

Woni aber nach i-parcel und Amazon googlet han, hani no so biläufig erfahre, dass Amazon jetzt es eignigs Vertriebsnetz ufbaut um in Zuekunft UPS, DHL und au i-parcel z ersetze. Aber susch gatsne no guet? Churzi Liferziite sind ja schön und guet aber das gatmer denn glich chli zwiit...
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Quelle

:schraube:

Ich hole mini Büecher wider bim Orel Füssli, wenn si nid als eBook verfüegbar sind...
Btw, en Reporter mit Wallraff Spirit, findi super :-D
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

Xinobrax2 hat geschrieben:Das Zügs ischmer neu...da hani wohl was verpasst :shock:

Woni aber nach i-parcel und Amazon googlet han, hani no so biläufig erfahre, dass Amazon jetzt es eignigs Vertriebsnetz ufbaut um in Zuekunft UPS, DHL und au i-parcel z ersetze. Aber susch gatsne no guet? Churzi Liferziite sind ja schön und guet aber das gatmer denn glich chli zwiit...
Ja, Drohen Liefer-Service!!
agestuffer

Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Xinobrax2 hat geschrieben:Das Zügs ischmer neu...da hani wohl was verpasst :shock:

Das findi also wiederum jetzt nid grad so wahnsinnig, wemer bedänkt wiä viel Päckli vo Amazon us denä so oder so scho logischtisch durästrukturierte Zenträ verschickt werded.

Werdeds aber eh au nur i Gägende bis zum Endchund betriebä wos würklich viel War liefered, und suscht werdeds wohl witer mit Partner zämäschaffä, wiäs jo au Hüt vili vo denä Logistikunternehmer scho mached, i de Schwiz zum Bispiel au mit de hunzkomunä Poscht.
Xinobrax2 hat geschrieben: Ich hole mini Büecher wider bim Orel Füssli, wenn si nid als eBook verfüegbar sind...
Btw, en Reporter mit Wallraff Spirit, findi super :-D
Oder eifach bimene guete Buechladä/Antiquariat wos villicht git i diner Nöchi. Det chamer jo au alles bstellä, wennses nid a Lager händ (vorusgsetzt du weisch was willsch, aber dodevo gangi jo us, wenns d Alternativä zum Online bstellä isch).

Bi nid änglischsprochigä Büecher isches aber eigentlich leider oft kei Alternativä. Han jo sälber gschaft imene Ladä, und han US Büecher glich sälber Privat im Usland bstellt, wills meischtens trotzdem ichs zum Ichaufspriis han chönä ha es vielfachs so Tüür gsi isch, und andersits au niä gwüsst hesch öps ewig god bises überchunsch, oder obs überhaupt chund, ohni dassem 70 mol nochäsecklisch.

Weiss nid öps e Schikanä isch, oder schlicht Unfähigkeit, uf jedä Fall unmöglich so öpis.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Mis Packet isch hüt acho...e ganzi Wuche früener als akündigt. Schön polsteret wie früener, alles bestens. Wie de agestuffer aber bereits erwähnt het, verlürt i-parcel hin und wider au mal Packet. Amazon interessiert das nid...schinbar isches idR billiger eifach en Ersatz z schicke. Mal luege wie das witer gat...
Noldi_Palmer
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Noldi_Palmer »

Krass... Digitec verkauft hüt PS4 Import für 333.-

Was hends für en Ikaufspries, 299.-? Mir zahled irgendwie 450.-
Alles...... alles tuehts mer weh.
Antworten