JETZT GRAD

Moderator: Avenger
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Skeletor hat geschrieben: Sei eine Liegenschaft am Netz von Cablecom angeschlossen, gehe man davon aus, dass der Anschluss tatsächlich genutzt werde.
mümümümüXinobrax2 hat geschrieben:Warum? Ich ärgere mich jedes Mal über das chline Display...und s OS ersch :typej:
iSchrottTypeJ hat geschrieben:mümümümüXinobrax2 hat geschrieben:Warum? Ich ärgere mich jedes Mal über das chline Display...und s OS ersch :typej:
wow, ich mach genau s gliche mit mim samsung!Vyse hat geschrieben:smsle, bitz telefoniere, mal e Notiz verfasse, paar wenigi Apps (SBB, Wätter, Google-Maps). Isch perfäkt, es funktioniert beschtens.
Schlecht isch gar nüt. Tip Top Produkt wo das lifered, was si verspreched. Aber wenns um Priis/Leistig gat chunsch bimene aktuelle Android Grät einiges me über. Apple büted weniger für me Geld.Vyse hat geschrieben:Chomme nöd druus, was isch am Iphone schlächt? Han mi immer gäge das Apple-Gschmeus gstreubt, aber nach fascht eme Jahr Iphone4, würi glaubs nüüt anders wälle.
smsle, bitz telefoniere, mal e Notiz verfasse, paar wenigi Apps (SBB, Wätter, Google-Maps). Isch perfäkt, es funktioniert beschtens.
Ebbe, wieso sött also s einte so sehr besser si als sandere? (ussert du willsch irgend en tragbare PC-Ersatz, für dä entwickle willsch, mitme riese Umfang ah Iistelligsmöglichkeite).Mastler(P) hat geschrieben:wow, ich mach genau s gliche mit mim samsung!Vyse hat geschrieben:smsle, bitz telefoniere, mal e Notiz verfasse, paar wenigi Apps (SBB, Wätter, Google-Maps). Isch perfäkt, es funktioniert beschtens.
hey, es funktioniert beschtens!Herr Rossi hat geschrieben:
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste