Android Topic
Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
dä akku vom nexus 4 isch ä fertigi katastrophe.
mini fründin hät ja mis nexus 4 g'eerbt und schaffts nöd mal dur dä tag dure. sie hät im gschäft nöd optimale empfang und durch das isch es ganz übel mit em akku worde.
mis moto x hebt da scho bedütend besser.
bitte machet d'akkus besser und d'lönd d'displays glich, dämit mä mal was vom bessere akku merkt.
mini fründin hät ja mis nexus 4 g'eerbt und schaffts nöd mal dur dä tag dure. sie hät im gschäft nöd optimale empfang und durch das isch es ganz übel mit em akku worde.
bitte machet d'akkus besser und d'lönd d'displays glich, dämit mä mal was vom bessere akku merkt.
Re: Android Topic
hets es custom rom?
wenn nei, wär das no e gueti option. i cha z.b. istelle, dass es bi schlächtem empfang outomatisch uf 2g wächslet (optional nur wenn dr screen off isch). so sparsch massiv strom.
i chume eigentlech immer guet übere tag. ussert i bruches enorm viu. wenni 3-4h screen-on-time ha, chas scho passiere, dass es am 6i läär isch...
aber grundsätzlech stimmi dir natürlech zue. akkus si und bliebe dr schwachpunkt vo allne smartphones.
wenn nei, wär das no e gueti option. i cha z.b. istelle, dass es bi schlächtem empfang outomatisch uf 2g wächslet (optional nur wenn dr screen off isch). so sparsch massiv strom.
i chume eigentlech immer guet übere tag. ussert i bruches enorm viu. wenni 3-4h screen-on-time ha, chas scho passiere, dass es am 6i läär isch...
aber grundsätzlech stimmi dir natürlech zue. akkus si und bliebe dr schwachpunkt vo allne smartphones.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
han alles uf stock.
hans chli mit lama chönne optimiere, aber uf 2g schalte gaht ohni root leider nöd.
immerhin BT, WLAN etc schaltets ab, wenn ich nöd dihei bi oder am schaffe bi oder was weiss ich.
hans chli mit lama chönne optimiere, aber uf 2g schalte gaht ohni root leider nöd.
immerhin BT, WLAN etc schaltets ab, wenn ich nöd dihei bi oder am schaffe bi oder was weiss ich.
ja aber das bringt eh nid allzuviu...
batteriekiller #1 isch dr screen. viu screen-on-time = wenig restenergie!
batteriekiller #2 isch wohlmüglech dr "radio"... und zwar bezoge uf mobili date und nid ufs wlan..
grad es nexus isch ja chinderlicht z'roote und es git e enormi uswahl a custom roms.
würd mers überlege. dr mehrnutze isch nid grad chli findi...
batteriekiller #1 isch dr screen. viu screen-on-time = wenig restenergie!

batteriekiller #2 isch wohlmüglech dr "radio"... und zwar bezoge uf mobili date und nid ufs wlan..
grad es nexus isch ja chinderlicht z'roote und es git e enormi uswahl a custom roms.
würd mers überlege. dr mehrnutze isch nid grad chli findi...
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
snatel isch de fründin, ich mache da nix 

Angschthas! Lulz
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Ich han glii android, was mussi mache?
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mal überlegge, obd bim vorinstallierte Android wotsch blibe oder obd irgend es Custom Roms wotsch druff tue. Wennt di ersch spöter umeintscheidisch wirds chli umständlicher willt muesch Backups mache und so. E Option wär z.B. s Cyanogenmod: http://www.cyanogenmod.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Custom Roms hend aber Vor- und Nachteil. Vorteil sind z.B., dass si zimlich clean sind. Das heisst du hesch kei zuesätzlichi Apps vom Smartphone Hersteller (Samsung, HTC, Sony oder was au immer). De Vorteil wird allerdings au zum Nachteil wenns um spezielli Eigeschafte vom Grät gat. Es Bispiel: Mis Galaxy S4 het im Samsung Android e super Foti App, wo alles us de Kamera useholt. Bim Cyanogenmod hingege hani nur e 08/15 Kamera App.
Custom Roms hend aber Vor- und Nachteil. Vorteil sind z.B., dass si zimlich clean sind. Das heisst du hesch kei zuesätzlichi Apps vom Smartphone Hersteller (Samsung, HTC, Sony oder was au immer). De Vorteil wird allerdings au zum Nachteil wenns um spezielli Eigeschafte vom Grät gat. Es Bispiel: Mis Galaxy S4 het im Samsung Android e super Foti App, wo alles us de Kamera useholt. Bim Cyanogenmod hingege hani nur e 08/15 Kamera App.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Meier, mach eifach nüt dra. Choschtet zvil Nerve und Stock Roms sind zu 95% super
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
ja, wenn ich das handy normal brauche, lade ich auch jeden tag. wenn's mal kaum benutzt wird, hält's auch mal drei tage durch. ich kann mir schon vorstellen, dass es bei frauen nur ein paar stunden reichtSkeletor hat geschrieben:dä akku vom nexus 4 isch ä fertigi katastrophe.

also jain. er macht schlapp, aber nicht mehr als normal. der akku scheint also noch gut in schuss zu sein.Jones hat geschrieben:Macht er langsam schlapp oder was?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das Nexus 4 hat ein "nacktes" Android drauf - eines der Vorteile an dem Ding... Und es bekommt zuerst die Updates und viele Apps sind gut angepasst, weil meiner Erfahrung nach viele Entwickler das Ding haben.Xinobrax2 hat geschrieben:Mal überlegge, obd bim vorinstallierte Android wotsch blibe oder obd irgend es Custom Roms wotsch druff tue. Wennt di ersch spöter umeintscheidisch wirds chli umständlicher willt muesch Backups mache und so. E Option wär z.B. s Cyanogenmod: http://www.cyanogenmod.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lohnt sich auch dann ein Custom Rom?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Bimeme nexus lohnts sich enorm.
1. isch das nackte Android (vanilla) nid enorm mit features usbout, 2. isches enorm eifach zum roote und flashe und 3. gits e riiiiiiese uswahl a custom roms.
Es nexus isch aber imho was für freaks u nid füre meier... Meh muess sich dermit beschäftige (wöue)...
1. isch das nackte Android (vanilla) nid enorm mit features usbout, 2. isches enorm eifach zum roote und flashe und 3. gits e riiiiiiese uswahl a custom roms.
Es nexus isch aber imho was für freaks u nid füre meier... Meh muess sich dermit beschäftige (wöue)...
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
mittels launcher chasch ja scho viel verändere. ich find nöd, dass es unbedingt es custom rom brucht.
s'nexus isch es schnells handy, wo enorm super lauft. mit entsprechende launcher, sep. sperrbildschirm und was au immer chasch s'nexus scho sehr guät apasse.
ich han mir au mal überleit mal z'roote und was us z'probiere, aber nachdem ich mich bitz igläsä: ne sorry, gar nix für so lüt wiä mich, kei chance.
s'nexus isch es schnells handy, wo enorm super lauft. mit entsprechende launcher, sep. sperrbildschirm und was au immer chasch s'nexus scho sehr guät apasse.
ich han mir au mal überleit mal z'roote und was us z'probiere, aber nachdem ich mich bitz igläsä: ne sorry, gar nix für so lüt wiä mich, kei chance.
Also mit de toolkits vo xda isches i paar klicks gmacht. Nix mit adb befehle. Alles automatisch...
Launcher isch was anders. Das het ja ke ifluss uf die schier endlosi zahl a teils sehr geile settings/features... Äbe so sache wie '2g wenn screen off oder signal schlecht', 'ad blocker' 'wakelock blocker (verhinderet 'z'ufwache vom device u förderet d'akkuzyt'... Es git unzähligi...
Launcher isch was anders. Das het ja ke ifluss uf die schier endlosi zahl a teils sehr geile settings/features... Äbe so sache wie '2g wenn screen off oder signal schlecht', 'ad blocker' 'wakelock blocker (verhinderet 'z'ufwache vom device u förderet d'akkuzyt'... Es git unzähligi...
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
es isch für lüt wiä euch irgendwiä huere schwer vorstellbar, dass es lüt git wiä mich, wo absolut kei ahnit händ vo däm. und dänn redsch vo ADB befehl und xda wf9aewfup ich han kei ahnig vo was ihr redet.Jones hat geschrieben:Also mit de toolkits vo xda isches i paar klicks gmacht. Nix mit adb befehle. Alles automatisch...
für lüt wo absolut kei ahnig händ, vo richtige afänger, isch es würklich nöd eifach.
Xda isch es forum/e community... Adb si befehlszile vereifacht... Ha nur wöue säge dass es nur es progrämmli u paar klicks brucht. Das cha sogar mis mami... Hihi
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
dis mami isch huere gschied!
ich han dazumal, circa 4 jahr oder so, es galaxy s1 grootet, de fucking oberhorror isches gsi, LULZ
ich han dazumal, circa 4 jahr oder so, es galaxy s1 grootet, de fucking oberhorror isches gsi, LULZ
Zuletzt geändert von TypeJ am 18 Jul 2014 05:57, insgesamt 1-mal geändert.

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
dis mami > ichJones hat geschrieben:Xda isch es forum/e community... Adb si befehlszile vereifacht... Ha nur wöue säge dass es nur es progrämmli u paar klicks brucht. Das cha sogar mis mami... Hihi

Hättsch mi 1x gfragt hätti dirs zeigt... lol
Nei scho klar. Meh cha sich drin verliere... Aber im grund gno isches nid schwär... Aber halt o nid alles pfannefertig wie bi apple. Wär viu müglechkeite/optione möcht, muess sie ja o awände... lol
Wär alles out of the box 0815 wott, isch miteme powerbutton guet bedient... Hihi
Nei scho klar. Meh cha sich drin verliere... Aber im grund gno isches nid schwär... Aber halt o nid alles pfannefertig wie bi apple. Wär viu müglechkeite/optione möcht, muess sie ja o awände... lol
Wär alles out of the box 0815 wott, isch miteme powerbutton guet bedient... Hihi
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich befass mich mit dem namal, wenns mir mal sött langwillig werde mit mine grät.
aber mit mim moto x bini jetzt meh als zfriede. funktioniert wiäs nexus, hät aber dä besser akku.
und active display
aber mit mim moto x bini jetzt meh als zfriede. funktioniert wiäs nexus, hät aber dä besser akku.
und active display

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
TypeJ hat geschrieben:active display? chas singe, tanze und velofahre???

Nei es zeigt notifications a o wenn dr screen us isch.. Macht aber nur bi amoleds sinn wiu bime lcd denn z'ganze igschaltet wird (o wenns dunkel blibt)...
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
es isch so viel besser. han vorher ja nur sLEDliechtli kennt, aber das isch soviel besser.Jones hat geschrieben:Nei es zeigt notifications a o wenn dr screen us isch.. Macht aber nur bi amoleds sinn wiu bime lcd denn z'ganze igschaltet wird (o wenns dunkel blibt)...