ohni irgend e art vo notification isch aber kacke findi. wott doch nid jedes mau z'display ischalte um z'gseh, ob was isch inecho...

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
klar machts bi lcd me sinn.Jones hat geschrieben:LED für den gewinn! macht bim nexus mit lcd meh sinn...
ohni irgend e art vo notification isch aber kacke findi. wott doch nid jedes mau z'display ischalte um z'gseh, ob was isch inecho...
ha e hülle wos NID ufem screen liehtJones hat geschrieben: michi: blitz ischalte? gsehsch de das wenns ufem rücke liegt? oder legsches ufe screen?![]()
asträngend isches nid aber wenn uf lutlos bisch, müsstisch all paar minute homebutton drücke wenn nix wosch / darfsch verpasse...
und d'screen aktiviere holt d'CPU usem tiefe taktmodus und frisst wieder meh strom...
segi ja!!!Skeletor hat geschrieben:
dä vorteil sött eigentlich scho offesichtlich si.
i wette dass du 4.5 - 4.7 zoll super würsch finde, wenn z'neue iPhone so gross wär! 1. gwöhnt meh sich schnäu dra und 2. muess z'grät ja nid mau soooo viu grösser wärde sondern meh cha bi de ränder no spare...TypeJ hat geschrieben:LOOOOOOOL
ich weiss naned ob ich s'6i wird chaufe! zerscht mal alange, für mi isch s'5i DIE perfekti grössi, ich will eigentlich nüd grössers...mal kuken!
Skeletor hat geschrieben:händ ihr eueri natel in irgendwelchi etuis oder hüllene?
doof wenn ä hülle häsch, wo s'led verdeckt, oder dä bildschirm bi mim :lolz:
aber ich han na niä hüllene gha, meistens chaufi nach 1-2 jahr eh äs neus handy.
^s'problem bi android: es git kum no so "chlini" grät.Jones hat geschrieben:
i wette dass du 4.5 - 4.7 zoll super würsch finde, wenn z'neue iPhone so gross wär! 1. gwöhnt meh sich schnäu dra und 2. muess z'grät ja nid mau soooo viu grösser wärde sondern meh cha bi de ränder no spare...
das da:Skeletor hat geschrieben:händ ihr eueri natel in irgendwelchi etuis oder hüllene?
doof wenn ä hülle häsch, wo s'led verdeckt, oder dä bildschirm bi mim :lolz:
aber ich han na niä hüllene gha, meistens chaufi nach 1-2 jahr eh äs neus handy.
Skeletor hat geschrieben: ^s'problem bi android: es git kum no so "chlini" grät.
alles isch 5" oder grösser. und für lüt mit so meitli finger wiä mich, isch das eifach unbruchbar.
s's3 isch s'absolute maximum gsi für mich.
nexus für super, moto x no bitz besser (gliche bildschirm, aber chlineres ghüüs).
aber diä neue samsung, htc, sony, lg... alles viel z'gross.
ussert d'compact(reihe) vo sony, diä sind na agnehm.
s'neue moto x sött anschinend 5.1 oder 5.2 zoll ha :typej:
MIS argumänt. Sit jahre!Skeletor hat geschrieben:s'edelschte design vomene handy nützt doch nüt, wenns nachher innere hülle isch.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste