Amazon.de jetzt auch mit Versandkosten!!??
Moderator: Avenger
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Re: Amazon.de jetzt auch mit Versandkosten!!??
das isch promo zügs usm usland. chasch nöd läse?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich bestelle wenn möglich mit DHL. Da ist die Chance noch am größten, dass es kein Ausbeuter-Subunternehmen ist.Xinobrax2 hat geschrieben:
Quelle
![]()
Ich hole mini Büecher wider bim Orel Füssli, wenn si nid als eBook verfüegbar sind...
Btw, en Reporter mit Wallraff Spirit, findi super
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Also ich weiss ja nicht ob das stimmt oder nicht, aber hört sich ein bisschen suspekt an, wenn du das so sagst wie wenns nicht im ganzen Film um die Ausbeutung durch DHL ginge.
Oder sind die anderen einfach noch schlimmer.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich glaube d Bedinnige sind überall recht beschisse....ich han uf jede Fall drus glernt mich nüme über Verspötige und suschtigi Problem z ärgere...und s Trinkgeld isch chli gstige.
Ich wär eh defür dassmer wieder d PTT ifüehrt... det isch d Wält bi Telekomunikation und Poscht no in Ordnig gsi... huere Schad.
Ufgregt hedmer sich allerdings natürlich immer scho: http://www.srf.ch/player/tv/-/video/ptt ... 12974b4b00" onclick="window.open(this.href);return false;
Ufgregt hedmer sich allerdings natürlich immer scho: http://www.srf.ch/player/tv/-/video/ptt ... 12974b4b00" onclick="window.open(this.href);return false;

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
ach so, dann ists ne andere doku als ich dachte. in der, die ich gesehen habe hieß es die anderen seien noch schlimmer, ja.Acid hat geschrieben:Also ich weiss ja nicht ob das stimmt oder nicht, aber hört sich ein bisschen suspekt an, wenn du das so sagst wie wenns nicht im ganzen Film um die Ausbeutung durch DHL ginge.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
villicht werded diä Dokus jewils vo de Konkurenz gmacht, zum nid als einzigi i schlächtem Liech do zstoh 

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Obacht Verschwörigs Topen !!!
- Pombaer
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Was bedütet bi Amazon genau "Vorauszahlung der Importgebühr:"? Chöme da 100%ig keni Zollchöschte me uf mi zue?