Beschtes Pad
Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
Beschtes Pad
Beschtes pad, welles und wieso? Je grösser, je besser.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Re: Beschtes Pad
Sony Xperia Z2 Tablet (10.1)
oder
Samsung Galaxy Tab S 10.5
Dünn, liecht, schnell, guets Display @ Samsung, wasserdicht @ Sony.
oder
Samsung Galaxy Tab S 10.5
Dünn, liecht, schnell, guets Display @ Samsung, wasserdicht @ Sony.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400

Gueti Frag. Ize hani womüglech "chly" am emP verbigredt.
Immerhin isch dr Weg i d'Höll mit guete Absichte pflasteret (!)
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
äh ja, es gitt ganz grossi robuschti x-arcade und es bitz chlineri logitech wireless

Nei kei game pad. Das wo de astro hett vorgschlage
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Dasch de wohl eher Tab als Pad. 

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Sie sorry aber nei. Ds Display isch e absoluti übersättigti Katastrophe. Zudem isches sautüür.Astroboy hat geschrieben: Samsung Galaxy Tab S 10.5 guets Display @ Samsung,
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Chasch ja reguliere.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Ah BTW: Wenn es Samsung Gräät willsch, chaufs im M-Electronics:
Da zum Biispiel
Ds Galaxy Pro Pad, für 499.- statt 799.-
Ah und Samsung macht jetzt grad en big deal® um ihri Multitasking Fähigkeit. Bi mine Teschts fanged alli Gräät recht bald mal aa ruckle.
Wenn es Samsung chaufsch würdi BTW für 2 Jahr dir selber es Boykott uferlegge und ke Werbig etc. me aaluege. Samsung haut im 3 Monatstakt Gräät use. Dr Wertezerfall isch pervers. Ds Galaxy Tab 2014 Edition isch bereits 33% günstiger als wos usechoo isch.
Ich würd entweder es Asus T100 chaufe: für 399 es Windows 8.1 Tablet mit gratis Office druf. No es recht geils chliines Teil, wo mitem normale Windows 8.1 druf. hesch USB3 draa für Peripherie etc.
Sust es iPad Air. Liecht, tüür halt aber halt fucking awesome. Office 365 lauft so perfekt we uf keim andere Tablet i dr gliiche Priisklass. Dur d Updates mueschdr ke Sorge mache, wenn e-Banking drüber machsch… ich sägs mal so: es isch ken Zuefall, dass IBM grad e Kooperation mit Apple im Gschäftsbereich macht und d Android Tableds eher selte in grosse Undernähme findsch. Das wird sich au mit dr «Pro» Linie vo Samsung nüd ändere.
BTW sind all die Samsung apps sowieso e Katastrophe für sich: gfühlti 123123012 Milliarde mal wirsch drum bätte, endlich en Samsung account iidsrichte.
Ich finds nach wie vor richtig amüsant, we oft im Tablet Bereich vo irgend em ne iPad Killer ghörsch (we z.B. ds Motorola Xoom damals etc.) Dr einzig vernünftig Grund für es Android Tablet isch wenn eis für um di 200.- überchunsch, (we z.B. ds exzellente Asus Nexus 7) dur irgend e crazy Spezialaktion. All die Top-Line Gräät halt ich für usegschlüüdereds Geld.
Da zum Biispiel
Ah und Samsung macht jetzt grad en big deal® um ihri Multitasking Fähigkeit. Bi mine Teschts fanged alli Gräät recht bald mal aa ruckle.
Wenn es Samsung chaufsch würdi BTW für 2 Jahr dir selber es Boykott uferlegge und ke Werbig etc. me aaluege. Samsung haut im 3 Monatstakt Gräät use. Dr Wertezerfall isch pervers. Ds Galaxy Tab 2014 Edition isch bereits 33% günstiger als wos usechoo isch.
Ich würd entweder es Asus T100 chaufe: für 399 es Windows 8.1 Tablet mit gratis Office druf. No es recht geils chliines Teil, wo mitem normale Windows 8.1 druf. hesch USB3 draa für Peripherie etc.
Sust es iPad Air. Liecht, tüür halt aber halt fucking awesome. Office 365 lauft so perfekt we uf keim andere Tablet i dr gliiche Priisklass. Dur d Updates mueschdr ke Sorge mache, wenn e-Banking drüber machsch… ich sägs mal so: es isch ken Zuefall, dass IBM grad e Kooperation mit Apple im Gschäftsbereich macht und d Android Tableds eher selte in grosse Undernähme findsch. Das wird sich au mit dr «Pro» Linie vo Samsung nüd ändere.
BTW sind all die Samsung apps sowieso e Katastrophe für sich: gfühlti 123123012 Milliarde mal wirsch drum bätte, endlich en Samsung account iidsrichte.
Ich finds nach wie vor richtig amüsant, we oft im Tablet Bereich vo irgend em ne iPad Killer ghörsch (we z.B. ds Motorola Xoom damals etc.) Dr einzig vernünftig Grund für es Android Tablet isch wenn eis für um di 200.- überchunsch, (we z.B. ds exzellente Asus Nexus 7) dur irgend e crazy Spezialaktion. All die Top-Line Gräät halt ich für usegschlüüdereds Geld.
- Mr Burzel
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
381
Nid schlecht,Uriel hat geschrieben:Dr einzig vernünftig Grund für es Android Tablet isch wenn eis für um di 200.- überchunsch, (we z.B. ds exzellente Asus Nexus 7) dur irgend e crazy Spezialaktion. All die Top-Line Gräät halt ich für usegschlüüdereds Geld.
http://www.conforama.ch/produit_nexus7- ... 130__42083" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Samsung Galaxy Tab 10.1
Mr Burzel hat geschrieben:Nid schlecht,Uriel hat geschrieben:Dr einzig vernünftig Grund für es Android Tablet isch wenn eis für um di 200.- überchunsch, (we z.B. ds exzellente Asus Nexus 7) dur irgend e crazy Spezialaktion. All die Top-Line Gräät halt ich für usegschlüüdereds Geld.
http://www.conforama.ch/produit_nexus7- ... 130__42083" onclick="window.open(this.href);return false;
Isch das aber nid rächt chli es 7ner?
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
cha ne die samsung apps nöd deaktiviere? bim s3 isch amel nie ä ufforderig cho wäg emene samsnung account.Uriel hat geschrieben:Ah BTW: Wenn es Samsung Gräät willsch, chaufs im M-Electronics:
Da zum Biispiel
Ah und Samsung macht jetzt grad en big deal[REGISTERED SIGN] um ihri Multitasking Fähigkeit. Bi mine Teschts fanged alli Gräät recht bald mal aa ruckle.
ipad killer? nur idiote chömmet mit sowas. genau glich wie iphone killer.
Gseh das ähnlech, aber er wott grande screen real estate. Und da fahre sie im Moment no hochpriesig, wöu dr Druck z'niedrig isch. Hett ize im 5.0/5.5-Smarthpone-Beriich mit Motorola/Google aagfange, siehe OnePlus One, Huawei und Konsorte, und wird sech hoffentlech im 5>-Beriich witerzieh (ds Moto G zB isch super, aber d'Specs gliich z'schwach für aaspruchsvolli Konsumente) und landet de irgendwenn mau ou bi 10-Zoll-Tablets.Uriel hat geschrieben:Dr einzig vernünftig Grund für es Android Tablet isch wenn eis für um di 200.- überchunsch, (we z.B. ds exzellente Asus Nexus 7) dur irgend e crazy Spezialaktion. All die Top-Line Gräät halt ich für usegschlüüdereds Geld.
Am Rande: I ha ds Nexus 7 (1st gen), und mir isch dr Screen z'chlii. 8.9 isch perfekt.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich würd mal grundsätzlich sege, dases sich nid lohnt s "beschte" Pad z chaufe. S git ja eh andauernd wider noiji. Überlegder zersch mal, für wases genau bruchsch. Für 90% vo allne Awendigsmöglichkeite langet au eis usem mittlere Segment. Zum ufem Sofa chli surfe bruchsch sicher keis high end Grät für 500 Stutz...
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
ipad mini 16gb langet vörig 

Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Nei, das het bim S4 aagfange und verbreitet sich grad bi allne Samsung Gräät. Es isch verdammt müehsam.Skeletor hat geschrieben: cha ne die samsung apps nöd deaktiviere? bim s3 isch amel nie ä ufforderig cho wäg emene samsnung account.
Bi de «Pro» Lini hettis es paar ganz nützlichi Apps drbi: z.B. en VNC. Mit dere App chönntisch ds Bild vom ne PC uf dis Tablet hole. Es wer super, wil drmit chönntisch din PC fernstüüre. im ne Guete Netzwerch chasch sogar ohni Wiiteres ds Word ufm PC bediene, vo dim Pad uus. Grösseri Undernähme mached sowas z.B.
Aber wenn bim Samsung Galaxy Pro willsch dr VNC nutze, will samsung, dass du dich bi ihne registriersch. Was gaht Samsung aa, was zwüsched mir und mim PC i mim Wireless lauft?
Klar isch das Ganz nüd soo e riise Sach. Nutzisch halt all das iibaute Züüg nüd, und holsch dr alles usm Playstore. Aber denn chasch grad so guet es anders Tablet chaufe.
Dasselbe bim Punkt vom Astroboy. Überall heissts: «OMG AMOLED! Lueg mal die Farbe! Soo viel Farbe!» bis merksch, dass dr fascht ds Aug uusbrennt wird, will die neuschti Generation d Farbe total übersättigt.
Denn chunnt jedes mal eine und seid: «Chasches ja abereguliere!» Ja, natürlich chan ich das! z.B. uf Adobe RGB Standard! So lessig! Aber denn chasch grad so guet es anderes Tablet chaufe, will dr Witz an Standardfarbe isch, dass sie bi allne Gräät genau gliich usgsend

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
ipad mini retina oder wenns echli grösser mues si es ipad air! was au nid esooooo tür isch...du chasches dir emel sicher leischte!
super haptik, sehr langi akku laufziet und power ohne ende

wär weiss. viellech wot er ja dermit no chli schaffe oder öpis non-0815 mache...TypeJ hat geschrieben:ipad mini retina oder wenns echli grösser mues si es ipad air! was au nid esooooo tür isch...du chasches dir emel sicher leischte!

Ou Achtung...Breakling Nuis... ich glaub de Jones finded Android s geilschtä und ios scheisse, während de Typ ios no rächt gern hed, und nid wüsst wiesomer Android söt bruuchä.
Aber wieso alli I Pad Mini und Nexus 7 empfehled, wenn de emP seit je grösser desto besser verstandi jetzt scho nid ganz... sind diä grössere prinzipiell schlächter oder wiä.
Aber wieso alli I Pad Mini und Nexus 7 empfehled, wenn de emP seit je grösser desto besser verstandi jetzt scho nid ganz... sind diä grössere prinzipiell schlächter oder wiä.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das sind instinktivi Nerd Reflex....wemer ghört dases drum gat was am beschte isch denn rüeftmer eifach mal vorsorglich de Name vom Lieblingsprodukt in Ruum. Artgenosse chönd sich so unterenand identifiziere.Acid hat geschrieben:Aber wieso alli I Pad Mini und Nexus 7 empfehled, wenn de emP seit je grösser desto besser verstandi jetzt scho nid ganz... sind diä grössere prinzipiell schlächter oder wiä.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Jones hat geschrieben:wär weiss. viellech wot er ja dermit no chli schaffe oder öpis non-0815 mache...TypeJ hat geschrieben:ipad mini retina oder wenns echli grösser mues si es ipad air! was au nid esooooo tür isch...du chasches dir emel sicher leischte!

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
:typej:Xinobrax2 hat geschrieben:Das sind instinktivi Nerd Reflex....wemer ghört dases drum gat was am beschte isch denn rüeftmer eifach mal vorsorglich de Name vom Lieblingsprodukt in Ruum. Artgenosse chönd sich so unterenand identifiziere.Acid hat geschrieben:Aber wieso alli I Pad Mini und Nexus 7 empfehled, wenn de emP seit je grösser desto besser verstandi jetzt scho nid ganz... sind diä grössere prinzipiell schlächter oder wiä.
ich empfiehl was mir selber freud macht
was sellmer empfehle? am beschte alles wome selber na nie ide finger ka hed, sich aber gued liest ime heftli?

i empfiehle gar kes tablet. bi generell nid so fan vo dene dinger. ig persönlech ha lieber es chlies netbook mit touch...
i bi z.b. mitem chromebook absolut happy. chrome OS cha zwar no einiges weniger als IOS
aber das isch egal. zu 95% bruchis nur zum surfe/maile und genau für das isches perfekt und vorallem i 7 sekunde parat (wenns usgschaltet isch gsi vorher)
und wenni äbe wott dermit schaffe, starti eifach ubuntu...
für knapp 300 fränkli würklech ke schlächti sach. wenn chrome OS und android de (wie offebar plant) nächer anenand bracht wird, chönnts de ächt super wärde!
zum ufe sofa hänge und chli filmli luege hani denn z'natel und es xbmc mit airplay falls mir dr screen de doch z'chli isch...
ha zu android 3.0 zyte mau es transformer pad vo asus gha. het mir o gar nid passt irgendwie. okay... faierwis muess meh säge dass android 3.0 e katastrophe isch gsi. :typej:
i bi z.b. mitem chromebook absolut happy. chrome OS cha zwar no einiges weniger als IOS

und wenni äbe wott dermit schaffe, starti eifach ubuntu...
für knapp 300 fränkli würklech ke schlächti sach. wenn chrome OS und android de (wie offebar plant) nächer anenand bracht wird, chönnts de ächt super wärde!

zum ufe sofa hänge und chli filmli luege hani denn z'natel und es xbmc mit airplay falls mir dr screen de doch z'chli isch...
ha zu android 3.0 zyte mau es transformer pad vo asus gha. het mir o gar nid passt irgendwie. okay... faierwis muess meh säge dass android 3.0 e katastrophe isch gsi. :typej: