Cablecom PR Topic
Moderator: Avenger
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
PS: book App vu Apple händlet scho lang PDF lol
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
S isch glaubs eher drum gange, s Zügs via Browser abezlade. Chli surfe, browse, Zügs abelade, oni Ischränkige....so Sache setted mittlerwiel doch standard si. Guet, mer chan die Ischränkige mit Sicherheitsrisike begründe...aber mer chans ja nid mal optional deaktiviere. Mer mues sich extra anderi Apps/Browser psorge nur für so simpli Tasks
Apropos Browser, gits de Firefox mittlerwile au für iOS?

Apropos Browser, gits de Firefox mittlerwile au für iOS?

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
mir hend mim mami etz es 4s kauft für en faire pries bim digitec!Skeletor hat geschrieben:was spricht dänn fürs ios und gägä s'android?
was chan s'ios wo android nöd cha?
und was empfiehlsch öperm für es grät, wo eifach telefoniere, whats app, chli 20min, tagi lese etc wott?
da isch es iphone doch eifach viel z'tüür für das wos bruchet?
es günschtigs android langet dänä lüt. mim vater isch doch scheiss egal, ob das natel no s'neuschte update bechunnt oder nöd.
super happy isch sie

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
min vater hät au es 4s.
klar langet es alts iphone, und min vater häts gratis becho, er hät dä muätter ihres g'erbt (wo übrigends zu android umgstiege isch).
aber en antwort uf d'frage ischs ja nöd.
klar langet es alts iphone, und min vater häts gratis becho, er hät dä muätter ihres g'erbt (wo übrigends zu android umgstiege isch).
aber en antwort uf d'frage ischs ja nöd.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
zu dinere frog:
i sege nid das ios was besser macht!
ich mass mir im gegesatz zu anderne da ine keis technisches urteil ah woni nid chan fälle!
für mi passts eifach perfekt! genau für das wo du ufzellt hesch! ich bin weder en hacker na en programmierer oder sust en picklige nerd!
i han alles vo apple dihei, mac, ipad, itunes etc...denn isches eifach die perfekti ufenand abgstummeni lösig!
sid gescht hani sogar es fleischthermometer mit iphone abindig
ich bin aber sowiet das ich hüt au stand alone es iphone würd favorisiere, das aber wegem persönliche gschmack!
- verarbeitig
- design
- wertigkeit
- haptik
- leischtig
- akkulaufziet
eues standardargument pries chan ich absolut verstoh und au akzeptiere!
ich fahr au en audi und kein skoda obwohls worschinli öppe ähnlich gued sind...gid hald au na anderi gründ als de pries
du fahrsch au en mustang und kein opel corsa us gwüssne gründ, lol
i sege nid das ios was besser macht!
ich mass mir im gegesatz zu anderne da ine keis technisches urteil ah woni nid chan fälle!
für mi passts eifach perfekt! genau für das wo du ufzellt hesch! ich bin weder en hacker na en programmierer oder sust en picklige nerd!
i han alles vo apple dihei, mac, ipad, itunes etc...denn isches eifach die perfekti ufenand abgstummeni lösig!
sid gescht hani sogar es fleischthermometer mit iphone abindig

ich bin aber sowiet das ich hüt au stand alone es iphone würd favorisiere, das aber wegem persönliche gschmack!
- verarbeitig
- design
- wertigkeit
- haptik
- leischtig
- akkulaufziet
eues standardargument pries chan ich absolut verstoh und au akzeptiere!
ich fahr au en audi und kein skoda obwohls worschinli öppe ähnlich gued sind...gid hald au na anderi gründ als de pries

du fahrsch au en mustang und kein opel corsa us gwüssne gründ, lol

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
kartoffel bim mustang häsch mich verwütscht, döt luegi ja au meh ufs "design" 
s'iphone lieht guät ih dä hand, aber mich stört z.b. dä mechnisch chnopf wos no händ un d'bildschirm grössi. nei ich wott kei 5" und grösser, aber 4.7 z.b. sind genau richtig.(sit ichs handy als navi bruche, merki halt au, das s'iphone bitz z'chli isch.
dä pries isch au es argument.
was ich natürlich verstah bim iphone isch diä ganz abindig mit itunes, apple tv und was weiss ich alles, SOFERN me das natürlich überhaupt will.
ich han ja vom technische bereich viel weniger ahnig wiä du, aber ich tuä halt gern chli s'grät optisch verändere. das isch das wo mich am meiste gnervt hät. jedes iphone gseht glich us. s'ios chasch praktisch kum optisch apasse.
und so apps wiä llama findi eifach grandios und uf sowas chönnti halt au nümä verzichte.

s'iphone lieht guät ih dä hand, aber mich stört z.b. dä mechnisch chnopf wos no händ un d'bildschirm grössi. nei ich wott kei 5" und grösser, aber 4.7 z.b. sind genau richtig.(sit ichs handy als navi bruche, merki halt au, das s'iphone bitz z'chli isch.
dä pries isch au es argument.
was ich natürlich verstah bim iphone isch diä ganz abindig mit itunes, apple tv und was weiss ich alles, SOFERN me das natürlich überhaupt will.
ich han ja vom technische bereich viel weniger ahnig wiä du, aber ich tuä halt gern chli s'grät optisch verändere. das isch das wo mich am meiste gnervt hät. jedes iphone gseht glich us. s'ios chasch praktisch kum optisch apasse.
und so apps wiä llama findi eifach grandios und uf sowas chönnti halt au nümä verzichte.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
das chani durchus nahvollzieh! immerhin hani eigeti dektop hindergründ bim iphone 

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Die Problem hei öbe aui Smartphones immer mau wider, mi Kolleg möcht sis Iphone mindestens 1x pro Tag ou ad Wang schiesse wüäu was nid klappetTypeJ hat geschrieben:huch, schlimm!
hani ja namal glück gha mit mim
aja am kolleg sis neuschti nexus henkt selber gspröch uf, schlüsst apps ohni ufforderig und bliebt eimol pro wuche hange...
s'letschti (s4) hed öfters nüme welle alüte, hed sich ufghängt und de akku hed gfühlti 5h ghebed!
huere super

- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Info, das Topic isch GEIL
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
mir au übrigens... sie findts super, au wenn meh all paar täg wieder muess erchläre wie meh jetzt es sms schickt oder d'taschtatur füreholt... aber sie gsehts super, chan whatsappe und facetime und no chli surfe und 20min lese. sie isch super happy.TypeJ hat geschrieben:mir hend mim mami etz es 4s kauft für en faire pries bim digitec!
super happy isch sie
android isch nix gsi will für sie d'icons und beschriftige zchli gsi sind. und farblich kei linie, mal dunkel, mal hell etc.
älteri lüt sind halt anderi sache wichtig.
jein -> foxbrowser, findi ganz ok, bruchi aber nöd würklich, bruche immer de Chrome, da schneller und Sync BM und open tabs accross devices.Xinobrax2 hat geschrieben:Apropos Browser, gits de Firefox mittlerwile au für iOS?
Cheers, SHADOW

Re: Cablecom PR Topic
Shadow hat geschrieben:
android isch nix gsi will für sie d'icons und beschriftige zchli gsi sind. und farblich kei linie, mal dunkel, mal hell etc.
chasch alles verstelle. ohni root versteit sich...

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
um das gahts nöd, sie hät sichs selber usgsuecht im lade und abcheckt. aber egal.Jones hat geschrieben:Shadow hat geschrieben:
chasch alles verstelle. ohni root versteit sich...
Cheers, SHADOW

öpis anders: kolleg fragt grad ob meh bi apple grät nid cha istelle, dass es apps o über 100mb übers mobile internet (also ohni wlan) abeladet. schinbar isch dert i begrenzig drin....
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
official:Jones hat geschrieben:öpis anders: kolleg fragt grad ob meh bi apple grät nid cha istelle, dass es apps o über 100mb übers mobile internet (also ohni wlan) abeladet. schinbar isch dert i begrenzig drin....
workaround:Sorry, but you cannot change it. The store has a hard limit on the maximum size of what it will allow to be downloaded over any cellular data connection. The only solution at this time is to find a wifi node or download in iTunes on your computer via a wired ISP connection. You can submit feedback to Apple to let them know you would like this changed
http://www.apple.com/feedback/" onclick="window.open(this.href);return false;
-> via itunes und synce
-> via anderem apple/internet device en hotspot mache
-> wifi router chauffe
oder jailbreake (1 progrämmli abelade, mit kabel aschlüsse und 1 chnopf drucke)
Cheers, SHADOW

lol, bevormundig pur! wenn e flat oder paar GBs hesch, isch das doch egal...
naja... eigentlech nix anders erwartet.
gibem d'info so witer, danke schatte!
gibem d'info so witer, danke schatte!
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Jones hat geschrieben:l

de beat isch hässig

klar! wiu dr kolleg kes grosses app cha abelade. i wirde no schnäu hässig weisch...TypeJ hat geschrieben:![]()
de beat isch hässig

chouf EG6 du nutt

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Hani gar nid kennt...das isch megaSkeletor hat geschrieben:...so apps wiä llama findi eifach grandios...

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
neui mediabox. ständig bild und tonusfall. aglüüte. vorschlag brcho, upzgrade zu de neue mediabox.
:typej: ich hätt gern d'tech abteilig. wiiterleitig failt. jedesmal. 
TESCHTSIEGER!

TESCHTSIEGER!
I speeled my drink!
uufbass, tünns Iis.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
verlang de schatte hahahazwirrlibatz hat geschrieben:neui mediabox. ständig bild und tonusfall. aglüüte. vorschlag brcho, upzgrade zu de neue mediabox.:typej: ich hätt gern d'tech abteilig. wiiterleitig failt. jedesmal.
TESCHTSIEGER!
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
d'wahrheit cha me nöd sperre!evo hat geschrieben:jä wird de zwirrli iz äch gsperrt?
I speeled my drink!