Hüt chumi min GTi wieder über ab MFK, grosse Service, voll greinigt und mit (endlich tönte) Schiibe (Superblack 3M)

Moderator: Avenger
Mark6?Shadow hat geschrieben:Hüt en brandneue VW Sharan 2011er... No geil & gross.... Es rechts Schiff, aber super komfortabel und hett absolut alles wod bruchsch...
Hüt chumi min GTi wieder über ab MFK, grosse Service, voll greinigt und mit (endlich tönte) Schiibe (Superblack 3M)
fahr ab mit dem.Vyse hat geschrieben:Ich fahr so eine. Oft au mitme 3 vornedruff und leider au oft inere hässliche Plastikcarosserie.
das würi itz nid behaupte. isch chli winen japaner. gseht schnell us, isch es aber nid.putzfrau hat geschrieben:min schlitte isch vill schnäller als dine
TypeJ hat geschrieben:dine isch evtl. schneller will du fetter bisch als d'putze
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Wie meinsch das?Jones hat geschrieben:schuldehobel
VChäller hat geschrieben:
Mark6?
ja wie ächt?Shadow hat geschrieben:Wie meinsch das?Jones hat geschrieben:schuldehobel
Shadow hat geschrieben:VChäller hat geschrieben:
Mark6?
VI viel ztürde V-er findi schöner
Korrektur, ha hüt mal es Cobra-Trämli ahglanget. Es isch uus Metall, gseht trotzdem no immer uusVyse hat geschrieben:leider au oft inere hässliche Plastikcarosserie.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
lulzemP hat geschrieben:TypeJ hat geschrieben:dine isch evtl. schneller will du fetter bisch als d'putze
für das du mini biträg nid lisisch bisch erstunlich guet informiert drüber, was drin steit.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste