Destiny
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ok villicht au erscht morn... 

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Geht schon? Ich dachte die Server zum Spielen werden erst morgen angeschaltet.Skeletor hat geschrieben:hüt
wer spielts uf dä ps4?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich has game sitt am samschtig morge... leider chamer ned spiele. server sind ned online. härte shizzle! 
bungie hett gseid: wenn irgendwo uf dere wält de 9. september isch, denn gahts...

bungie hett gseid: wenn irgendwo uf dere wält de 9. september isch, denn gahts...
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
quelle: http://www.gamepro.de/playstation/spiel ... 78054.html" onclick="window.open(this.href);return false;Die Server für den Shooter Destiny werden heute, am 8. September 2014, um 14:00 Uhr mitteleuropäischer Zeit online gehen. Dies gab der Entwickler Bungie (via VG247) jetzt offiziell bekannt. Wer also bereits ein Exemplar von Destiny gekauft hat, kann sich ab heute Mittag in den Kampf stürzen.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
hmm, hol ich ps4-version oder one-version?...
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
wieso one?
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Wegen Xbox Live evtl.?
Ich tendiere aber eher zur PS4, da holen's sich wohl die meisten bekannten...
Ich tendiere aber eher zur PS4, da holen's sich wohl die meisten bekannten...
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
du zahlsch ps4 online und xboxlive?
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
logisch, wie soll man Exklusivtitel sonst online spielen?
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
S'git ja au wahnsinnigi exklusiv-titel wo dä chauf vo 2 600.-- konsonle inkl. 80-100 jahresabo grechtfertiget.
ah nei wart, gits ja gar nöd.
ah nei wart, gits ja gar nöd.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ah mol gits, dä wii-u. diä einzig konsole wo exlusiv-titel hät, wo au würklich dä chauf vonere konsole grechtfertiget.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ach, komm. Am Hungertuch nagst du doch bestimmt nicht.
Unterstelle ich jetzt einfach mal.
Momentan z.B. Forzer Horizon 2 und z.B. Garden Warfare (zeitexklusiv). Und in den kommenden sechs Jahren Lebenszyklus werden das bestimmt nicht die einzigen bleiben.

Momentan z.B. Forzer Horizon 2 und z.B. Garden Warfare (zeitexklusiv). Und in den kommenden sechs Jahren Lebenszyklus werden das bestimmt nicht die einzigen bleiben.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
es gaht nöd drum, dass ich mir das nöd leischte chan. ich will mir das nümä leischte. ps4 und xb1 bruchts eifach nöd. forza 5 wär für mich dä einzig exklusiv-titel gsi wo in frag cho wär.PlanetHarrieR hat geschrieben:Ach, komm. Am Hungertuch nagst du doch bestimmt nicht.Unterstelle ich jetzt einfach mal.
wenn d'xb1 aber soviel exklusivs hät für dich, dänn bruchsch doch kei ps4?
s'hät mich scho bi dä ps3 und xbox360 gnervt, aber jetzt bini würklich nümä bereit für beides gäld us z'geh.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
Dead Rising 3 isch eifach mega und leider xbox one exklusiv, hani müesse ha...
De Ryse hett mir sehr guet gmundet.
Forza 5 eigentlich au... und Tittefall.
und jetzt chunt das jahr no Ori, Sunset Overdrive, Halo Collection, Forza Horizon 2 muess ich au ha... da chumi ned drum ume...
gnueg exklusives für min gschmack.
und jetzt chunt das jahr no Ori, Sunset Overdrive, Halo Collection, Forza Horizon 2 muess ich au ha... da chumi ned drum ume...
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Doch, PS4 hat bessere Technik, daher die beste Wahl für die meisten Multiplattformtitel. Außerdem hat Microsoft mir vorm One-Release einfach zu viel Bullshit abgezogen mit der ursprünglichen DRM-Strategie, das will ich nicht übermäßig honorierenSkeletor hat geschrieben:es gaht nöd drum, dass ich mir das nöd leischte chan. ich will mir das nümä leischte. ps4 und xb1 bruchts eifach nöd. forza 5 wär für mich dä einzig exklusiv-titel gsi wo in frag cho wär.PlanetHarrieR hat geschrieben:Ach, komm. Am Hungertuch nagst du doch bestimmt nicht.Unterstelle ich jetzt einfach mal.
wenn d'xb1 aber soviel exklusivs hät für dich, dänn bruchsch doch kei ps4?

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mich wundert manchmal die Prioritätensetzung einiger Gamer (ähnliche Gespräche hatte ich ja schon öfter jetzt zum Konsolenstart). Für fette Autos, jährliches Apple-Gerät, Urlaub auf anderen Kontinenten, Film-Streaming-Dienste, Handyverträge mit 50 Euro pro Monat ist irgendwie immer Geld da. Aber eine zweite Konsole plus Online-Abo ist dann plötzlich Katastrophe... 

Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 08 Sep 2014 09:37, insgesamt 5-mal geändert.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
und wieso dänn no d'ps4? d'unterschied bi dä games sind optisch ja minim.Master(G) hat geschrieben:Dead Rising 3 isch eifach mega und leider xbox one exklusiv, hani müesse ha...
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Team Skellet!
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
PlanetHarrieR hat geschrieben:Mich wundert manchmal die Prioritätensetzung einiger Gamer (ähnliche Gespräche hatte ich ja schon öfter jetzt zum Konsolenstart). Für fette Autos, Apple, Urlaub auf anderen Kontinenten, Film-Streaming-Dienste, Handyverträge mit 50 Euro pro Monat ist irgendwie immer Geld da. Aber eine zweite Konsole plus Online-Abo ist dann plötzlich Katastrophe...

im summer en monat vierstärn uf d'maledive und dänn im (G)verchaufstopic über s'porto wele verhandle.

vielleicht gehts um die illusion, immer die wahl und dadurch die kontrolle zu haben.
I speeled my drink!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
oh ja diä prioritäte sind ganz komisch gäll. z'oberscht isch ja immer s'konsolePlanetHarrieR hat geschrieben:Mich wundert manchmal die Prioritätensetzung einiger Gamer (ähnliche Gespräche hatte ich ja schon öfter jetzt zum Konsolenstart). Für fette Autos, jährliches Apple-Gerät, Urlaub auf anderen Kontinenten, Film-Streaming-Dienste, Handyverträge mit 50 Euro pro Monat ist irgendwie immer Geld da. Aber eine zweite Konsole plus Online-Abo ist dann plötzlich Katastrophe...

2 Konsole wo praktisch nur s'gliche usebringet. D'Exklusivtitel sind, FÜR MICH, absolut kein chaufgrund. also wieso nöd? S'gaht ja glich chli um stutz.
und nachher frögsch ja glich, uf wellere konsole söll ich jetzt destiny spiele. so wiä du bisher gredt häsch, bruchsch du d'ps4 gar nöd würklich unbedingt. du zellsch nur exklusivs für d'xb1 uf, wo dir wichtig isch.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich bi da fascht chli fräch, dass ich sowas fröge schint mir grad. all händ da 2 konsole? 
okay. bin ich wohl z'giizig für spende an sony oder, ih mim fall, microsoft.

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Ha na keini vo de 3 next gen konsolene
Letscht gen hani aber au irgendwenn alli gha
Ich warte bises gnueg exklusivs git wode chauf rechtfertigt. Aber em pc gahts viel besser als last gen, das zögerets türli au na use. Wenn da ned wär hätti längschtens en wiiu und nägscht jahr de ps4 zum bloodbourne.
Zögere aber bi beidem.
Geld spielt da aber kei rolle. Isch meh prinzip.

Letscht gen hani aber au irgendwenn alli gha
Ich warte bises gnueg exklusivs git wode chauf rechtfertigt. Aber em pc gahts viel besser als last gen, das zögerets türli au na use. Wenn da ned wär hätti längschtens en wiiu und nägscht jahr de ps4 zum bloodbourne.
Zögere aber bi beidem.
Geld spielt da aber kei rolle. Isch meh prinzip.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Gaht mir genau gliich wie dir. Ich hoff wirds wenigstens endlich en Grund geh warum ich ä PS4 han. Wenn ich Destiny dumm finde wird, wird sie nämli wieder es rechts Wiili Staub fangeSkeletor hat geschrieben:ich bi da fascht chli fräch, dass ich sowas fröge schint mir grad. all händ da 2 konsole?

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
wahr, ist so ^^Skeletor hat geschrieben:z'oberscht isch ja immer s'konsole
okay, ich geb ja zu, bei der wii u hab ich zuerst auch noch abgewartet (ich konnte sie mir allerdings regelmäßig ausleihen), aber mittlerweile gibts da einfach zu viele gute exklusivtitel