Destiny
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Olol!Bejita hat geschrieben:Z Game hets wieder gmacht, its isch de zit cho zum Game verbräche und Bungie z schribe was für verdammti Hueresöhn si si, legendärs Brustpanzer engramm becho, 2 hueresohn münze drinn, legendäri Stifle becho, blaui hueresohn Stifle drinn, und när immer aues wäsentlech schlechter aus ig scho usgrüstet ha, chönt doch chotze hie, spile da Lüt nid mit dr heufti a Stung und hei scho 2 oder me Legendäri Rüstige an... TSSSS
Schiess doch druff. D'Uuswürkige vo neue Rüstige find ich eh praktisch inexistent. Spiel doch eifach. Shaders sind s'geilste, denn gsehsch wenigstens sexy uus!
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ja das isch scho so, aber weisch, i würd ou gärn im Rang witer stige, und das chani ohni die Rüstige nidSupersonic hat geschrieben:Olol!Bejita hat geschrieben:Z Game hets wieder gmacht, its isch de zit cho zum Game verbräche und Bungie z schribe was für verdammti Hueresöhn si si, legendärs Brustpanzer engramm becho, 2 hueresohn münze drinn, legendäri Stifle becho, blaui hueresohn Stifle drinn, und när immer aues wäsentlech schlechter aus ig scho usgrüstet ha, chönt doch chotze hie, spile da Lüt nid mit dr heufti a Stung und hei scho 2 oder me Legendäri Rüstige an... TSSSS
Schiess doch druff. D'Uuswürkige vo neue Rüstige find ich eh praktisch inexistent. Spiel doch eifach. Shaders sind s'geilste, denn gsehsch wenigstens sexy uus!

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Du hesch scho rächt, uf ne Art, aber da aues its scho mau gseh hesch, gits dr Gedanke nüm, yeah ga fätze, was erwartet mi spannends etc, its isch eifach nume no loote agseit, zumindest bis neue Inhalt chuntBuccaneer hat geschrieben:and so what?
Tönt so als würsch d Konsole nur aschmeisse mit em Ziel: Wow jetzt findi es härts Teili und wenn nid de ghei i gad übere...
Schalt doch d Konsole mal eifach mal a mit em Gedanke, dass chli wottsch go fätze mit dine Kollege und viellicht mal en Strike uf Schwär probiere etc…
Ich han gester zwei Stund gspielt und bin kei Stufe ufgstige und han nur eis cools Teili gfunde. De Rest isch Mischt gsi. Aber es hed rächt Lune gmacht mit 2 Kollege dur paar Strikes durejage und luege wer meh Kills hed und weniger stirbt. Vorgester hemmer chli Multiplayer zockt. Huere witzig gsi… Han Spass gha.
Aber sorry, chunnt mer würkli so ine als würed all säge: wenn i hüt Abe kein geile Loot finde, denn isch das Game oberscheisse…

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
http://kotaku.com/these-people-tried-to ... Socialflow" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
isch au völlig richtig so. ich han au kei vorigi ziit für es MMORPG. mit destiny chani das feeling in 2h au gah ha.Skeletor hat geschrieben:jedes game uf dä ps4, xb1, wiiu und co isch es casual game.geosnow hat geschrieben:geil, es casual game.

Re: Destiny
Skeletor hat geschrieben: jedes game uf dä ps4, xb1, wiiu und co isch es casual game.
mittel wahr, sone monster hunter 3 isch scho nit ganz casuel. au e darksouls isch sehr gränzwärtig. und git sicher no ettlichi mehr
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
hääääääääääääääää? bisch du etz komplett durekeit?Supersonic hat geschrieben:Olol!Bejita hat geschrieben:Z Game hets wieder gmacht, its isch de zit cho zum Game verbräche und Bungie z schribe was für verdammti Hueresöhn si si, legendärs Brustpanzer engramm becho, 2 hueresohn münze drinn, legendäri Stifle becho, blaui hueresohn Stifle drinn, und när immer aues wäsentlech schlechter aus ig scho usgrüstet ha, chönt doch chotze hie, spile da Lüt nid mit dr heufti a Stung und hei scho 2 oder me Legendäri Rüstige an... TSSSS
ohni usrüschtig und do ghört rüschtig dezue gsesch kei land ide härtere strikes und co...
nur so als info

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
gescht hemmer zu dritt de weekly heroisch strike versuecht und gschafft 
uhuere super gsi, knallhärt aber geil!
taktik und teamwork isch 70%

uhuere super gsi, knallhärt aber geil!
taktik und teamwork isch 70%

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
aja beitler, du weisch das mit dene münze am weekend chasch go ichaufe gell? 
13 münze für es rüschtigsteil und 23 für e waffe...oder so ähnlich!
ich han etz genau 13 münze, ich chauf mir hüt e rüschtig!
bonusinfo: me chan MAXIMAL 1 exotischi waffe plus 1 exotisches rüschtigsteil alege

13 münze für es rüschtigsteil und 23 für e waffe...oder so ähnlich!
ich han etz genau 13 münze, ich chauf mir hüt e rüschtig!
bonusinfo: me chan MAXIMAL 1 exotischi waffe plus 1 exotisches rüschtigsteil alege

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Mag sii, aber effektiv "merke" duesch eh nie öppis. Wennd ä schlechteri Rüstig häsch bliibsch halt eifach chli länger in Deckig.TypeJ hat geschrieben:hääääääääääääääää? bisch du etz komplett durekeit?Supersonic hat geschrieben:Olol!Bejita hat geschrieben:Z Game hets wieder gmacht, its isch de zit cho zum Game verbräche und Bungie z schribe was für verdammti Hueresöhn si si, legendärs Brustpanzer engramm becho, 2 hueresohn münze drinn, legendäri Stifle becho, blaui hueresohn Stifle drinn, und när immer aues wäsentlech schlechter aus ig scho usgrüstet ha, chönt doch chotze hie, spile da Lüt nid mit dr heufti a Stung und hei scho 2 oder me Legendäri Rüstige an... TSSSS
ohni usrüschtig und do ghört rüschtig dezue gsesch kei land ide härtere strikes und co...
nur so als info
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343

spiel mal e heroischi mission und de redemer wieder!
sorry aber du verzellsch e riese bruch gad
me merkt RIESE underschied!!!

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich bin erscht Level 11 und immer no ufem Mond am Story Mode.. Mir gfallts
Total entspannt.. kei ahnig, was für Items ich han aber solang ich än knight chan mit eim Schuss us dä Sniper umlah, bin ich happy

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ägsgüsi Herr MMO Experte, ich bin halt no bescheideni Level 20TypeJ hat geschrieben:
spiel mal e heroischi mission und de redemer wieder!
sorry aber du verzellsch e riese bruch gad
me merkt RIESE underschied!!!

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
lol, hed doch nix mit experte ztue do löl...
dini ussag das rüschtig praktisch kei uswirkig hed, stimmt eifach null

Hei! Han au gseh das mer sich ufregt wenn mer es Teili bechunnt wo für en anderi Klass isch. Isch das es Problem? Bis ez gids eh nur drü Klasse, ich denke die meiste wärded relativ bald 3 Chars uf Lvl 20+ ha.
Bin Jägeru nd han gester en legendäre Helm für Titan-Klass gfunde. Ez tuen i de doch eifach in Tresor und freu mi de no meh, wenn i mit em Titan fah afa spiele. Es isch ja nid so als giengs bis Lvl 100 und dass mer mehreri Mönet brucht bis mer dete isch...
Ou shit, fallt mer gad i han letschti en heure geili Warlock Robe zerstört! :typej: Hetti au sölle ilagere...
Bin Jägeru nd han gester en legendäre Helm für Titan-Klass gfunde. Ez tuen i de doch eifach in Tresor und freu mi de no meh, wenn i mit em Titan fah afa spiele. Es isch ja nid so als giengs bis Lvl 100 und dass mer mehreri Mönet brucht bis mer dete isch...

Ou shit, fallt mer gad i han letschti en heure geili Warlock Robe zerstört! :typej: Hetti au sölle ilagere...

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Bis Level 20 isches so Tröpfliwiis gsi. Mag sii, dasses jetzt eher merksch...TypeJ hat geschrieben:lol, hed doch nix mit experte ztue do löl...
Grad mini erst Legendär Waffe becho. Ä Shotgun wo Comedian heisst

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ich spiel garantiert nöd meh als ei Klass. Geg obe use isch ja nöd wükli ä Limite mit allne Updates usw. Wer usserd de Obernerds hett scho Ziit zum alli 3 Klasse uufzlevle. Speziell wos doch eh no so wenig Unterschied hend bis uuf d'Specialskills. (Jaja, dies und das sind d'Unterschied, aber für mich macht das eifach zwenig uus.)Buccaneer hat geschrieben:Hei! Han au gseh das mer sich ufregt wenn mer es Teili bechunnt wo für en anderi Klass isch. Isch das es Problem? Bis ez gids eh nur drü Klasse, ich denke die meiste wärded relativ bald 3 Chars uf Lvl 20+ ha.
Bin Jägeru nd han gester en legendäre Helm für Titan-Klass gfunde. Ez tuen i de doch eifach in Tresor und freu mi de no meh, wenn i mit em Titan fah afa spiele. Es isch ja nid so als giengs bis Lvl 100 und dass mer mehreri Mönet brucht bis mer dete isch...![]()
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
spiele au "nur" 1 klass, logisch, defür die richtig!
3 klasse spieled evtl. die arbetslose
3 klasse spieled evtl. die arbetslose

Spielsch denn du no viel anderi Spieli im Moment? Ich äbe nid, nume chli das grad… bis was anders chunnd womi interessiert.
Es wird ja gseid es heigi so wenig Content, mer isch ja bereits innere Wuche düre blabla. Aber zum en witer Klass spiele kei Zyt?
S Spiel isch erst sit 1 ½ Wuche dusse und alli simmer scho am violets Züg jage und hend euse Char scho relativ höch dobe… Da sötts nur für en Arbetslose lange zum en witeri Klass chli spile? Check ich nöd… En Kollege wo weniger spielt als ich hed eine uf LVL 8 und eine uf LVL 20. I 1 ½ Wuche und er hed nid täglich spielt und au nid Stundelang. Es isch keis MMO mit Lvl 100 und ewigs.
Also Warlock wür mi schono reize und wenn i de au in keine zwei Wuche uf Lvl 22+ han isch ja easy… Ich nime nid a dass i de nöggste 2 Mönet s Level-Cap aghobe wird.
Es wird ja gseid es heigi so wenig Content, mer isch ja bereits innere Wuche düre blabla. Aber zum en witer Klass spiele kei Zyt?
S Spiel isch erst sit 1 ½ Wuche dusse und alli simmer scho am violets Züg jage und hend euse Char scho relativ höch dobe… Da sötts nur für en Arbetslose lange zum en witeri Klass chli spile? Check ich nöd… En Kollege wo weniger spielt als ich hed eine uf LVL 8 und eine uf LVL 20. I 1 ½ Wuche und er hed nid täglich spielt und au nid Stundelang. Es isch keis MMO mit Lvl 100 und ewigs.
Also Warlock wür mi schono reize und wenn i de au in keine zwei Wuche uf Lvl 22+ han isch ja easy… Ich nime nid a dass i de nöggste 2 Mönet s Level-Cap aghobe wird.

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343

nimm doch das mit de arbetslose nid eso ernscht...ei ei ei..
ich will min einte char möglichst uf max kriege, das brucht ab level 20 nunmal extrem viel Ziet, für mini begriff sind 50h viel ziet!
content isch scho nid soviel ume aber egal..ich will mal na en raid go spiele...de muesch min. 25-26 si, sust gsesch kei land!

also wär nach 1 wuche scho uf level 20 oder höcher isch, het definitiv viu zyt zum game...
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
ich han a 3 öbe MP gspilt und bi 15, es gaht rächt schnäll uf 20.Jones hat geschrieben:also wär nach 1 wuche scho uf level 20 oder höcher isch, het definitiv viu zyt zum game...
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Endlich Level 21 und zwei Legendäri Waffe. Eini useme Rare Ingram 
Fuck ich finds immer no huere geil. De Crucible chönnti vor allem immer spiele. Scheiss uuf d'Scores. Mir machts Spass!
https://www.youtube.com/watch?v=sqfqHlgLcCY" onclick="window.open(this.href);return false;

Fuck ich finds immer no huere geil. De Crucible chönnti vor allem immer spiele. Scheiss uuf d'Scores. Mir machts Spass!
https://www.youtube.com/watch?v=sqfqHlgLcCY" onclick="window.open(this.href);return false;