BrainBug hat geschrieben:
die stealth troll attempts wieder
davon mal abgesehe, ist usb nid n bissel lahm für aufgabe von ner hauptplatte?
Stealth trolling hat der Goran mittlerweile perfektioniert.
USB 3.0 ist (theoretisch) schneller, als SATA III. Von dem her könnts gut möglich sein. Wahrscheinlicher ist aber, dass die interne HDD sehr langsam ist, und ne Desktop Platte über USB3 deshalb einiges schneller ist.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
d'controller vo dä PS4 sind ja wohl än fertige witz oder?
Sit ich nhl 15 spiele, wo mä hauptsächlich beidi sticks brucht, isch es übel. dä gummi uf em linke stick löst sich bi 2 vo 3 pads. und zwar nöd wenig. zudem wärdets uhuere rutschig.
und diä scheiss pads chostet ja nöd 10 frengg oder so. 80.-- und so ä qualität? übel!
händ no meh das problem? händer d'pads zrugg bracht? ich han doch diä scheiss quittige nümä. höchstens diä vo dä ps4 selber.
ich han über 300 stund battlefield 4 mit nur 2 pads gspielt und alles isch prima... bi beidne... ok, es isch bitzli abfiggt obe, aber gummi löst sich ned.
ich würd sie zrugg bringe... aber ohni quittig...
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
liese chli unterschiedliches zu dem, hani mir au scho überleit. aber es nervt mich ebä, für en >80.-- pad zuesätzlich namal geld usgeh, au wenns nur 2-3 frengg sind.
Han mal en Dual Shock z'tod benutzt und en Xbox 360 Analog Stick hett au kei Gummi meh aber dur abnutzig. Ich han bis jetzt no keis Problem mitem PS4 Pad, gseht no wie neu uus. Aber wükli viel hani au nonig demit gspielt...
controller z'tod benutzte, analog gummis für safe gaming, nhl spille..
isch aber scho luschtig wie underschidlich d'erfahrige zum gliche produkt sind.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel