Buccaneer hat geschrieben:Junglecamp wär guet. Würi luege!

Moderator: Avenger
Buccaneer hat geschrieben:Junglecamp wär guet. Würi luege!
evo hat geschrieben:oder au nit... urks
De Moff blickt dure!Moff hat geschrieben:haha de mousch nutzt sie grad für sis business, sehr guet
hani gad am blick gschribe.mousch hat geschrieben:De Moff blickt dure!Moff hat geschrieben:haha de mousch nutzt sie grad für sis business, sehr guet
Nimm deinen Fiat und fapiss dich!
kommentär wie immer s beschte bi so VideosMänner mögen es nicht wenn man seine Fingernägel am leder hintut oder den Sitz so einstelltkonntest du aber nicht wissen
http://www.20min.ch/people/schweiz/stor ... --21788325" onclick="window.open(this.href);return false;thaeye hat geschrieben:
Quelle
![]()
![]()
![]()
nöd im ernst
und den nah die lebensweisheite rofl.
![]()
da chame na was lerne als alte maaa
Livin la vida loca
mousch Michelin maa, isch dir das nöd z astrengend? voll sell out?wieso nöd ufs wesentliche konzentriere? wird nöd funktioniere de stil, chunt ganz schlecht aaa. ich wür zrugg zu de wurzle. und nei bin kein hater, aber das ischen schuss in ofe. aber s Network Marketing schint z funktioniere.
Was ischer de its? Ha kei Ahnig, trainiert het är uf jedä fall guet, das cha ihm kenä nä, es isch aber ou nid öpis wo nid jedä chönt machethaeye hat geschrieben:am schluss ischer Instruktor imene Fitnesscenter.
QUOTE MICH NÖD DU TROLLShadow hat geschrieben:http://www.20min.ch/people/schweiz/stor ... --21788325" onclick="window.open(this.href);return false;thaeye hat geschrieben:
Quelle
![]()
![]()
![]()
nöd im ernst
und den nah die lebensweisheite rofl.
![]()
da chame na was lerne als alte maaa
Livin la vida loca
mousch Michelin maa, isch dir das nöd z astrengend? voll sell out?wieso nöd ufs wesentliche konzentriere? wird nöd funktioniere de stil, chunt ganz schlecht aaa. ich wür zrugg zu de wurzle. und nei bin kein hater, aber das ischen schuss in ofe. aber s Network Marketing schint z funktioniere.
![]()
turntablism hat geschrieben:geile chlapf
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste