Alien Isolation

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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Master(G) »

ich will de patch au! :-(
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Master(G) »

wieso sind die cutscenes ruckelig?? es rucklet ned immer ade gliche stell ha de afang jetzt drü mal gspielt... es rucklet au ned ständig. mal isches super und denn plötzlich rucklets wieder. sporadisch. nervt mi die diashow...
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Asskicker »

:wixer:

Kinect isch super i dem spiel (also s mikro), has vergässe abzstelle und bin 3mal vum alien ime versteck killt worde und nöd graffed wieso.
Kinect Mikrofon hät ufgno - wänns lut wird im ruum wod spillsch "ghörts" de xenomorph :wixer:
Ich spil mit offenem fänschter - also jedes mal wänn e Zug dure isch => ololol

Has jetzt abgstellt, aber glich geil :wixer:

omg s Alien isch s "chlinschte" Problem, es hät überläbendi wo dich wänd kille, de Stations Computer Apollo will di au los werde, richtig geil :wixer:
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Skeletor »

ich hoff so fescht, dass es guät isch... richtig guät.
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Master(G) »

jede hofft das!

das mit de ruckel-cut-scenes isch aber scho mal schlächt leider... zumal es ja offesichtlich au mit em day-one patch ned besser wird. :?

ps4 cam hani grad vo afang a abgstöpslet... :lol:
mer chönti ja au no via headtracking um egge und über objekt luege...

aso grafisch isch es de hammer! :sabber:

ICH WILL DE SCHEISS DAY-ONE PATCH SONY!! :aufsmaul:
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Skeletor »

verzell dänn wiäs isch. und bis kritisch :lol:
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Master(G) »

da wird ich megakritisch sii... nach em colonial marines fiasko bin ich 'ein gebranntes kind'...
hütt werdet übrigens erschti reviews vode grosse sites cho, embargo wird hütt ufghobe.
man darf gespannt sein!
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Skeletor »

:wixer:
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von TypeJ »

hmmm...irgendwie machts mi glich ah!
aber herzinfarkt isch programmiert oder?
:lol:
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Master(G) »

was ich bis jetzt gspielt han isch SEHR atmosphärisch, viel exploration, viel ruhigi passage, und viel mit sound-effekt wo gruselstimmig mached.
du muesch viel schliiche, beobachte oder dich in schränk und so verstecke.
viel liecht-schatte spiel, sehr schön!
überall findsch materialie und blueprints, zum sache baschtle.
waffe hani bis jetzt no keini ide hand gha...
mer chan sich überall a terminal ilogge und bricht läse vode crew oder audio-files alose.
mer find au audio-files ide station, a la bioshock...
stimmigstechnisch absolut top! grafik mega!
eifach die huere ruckel-cutscenes, ES ISCH SOOOO SCHAD. sie wäred nämli super suscht!
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Master(G) »

PC version rucklet au:

lueg: https://www.youtube.com/watch?v=XU5JJraK7jQ#t=226" onclick="window.open(this.href);return false;

mach full-screen und HD. gsesch wie die charaktere hin und her 'gumpet', grundlos! eifach schlächt programmiert...
ha hütt clips vom intro vo 360, PS3, PS4 und PC aglueget, all version händ ruckeligi cutscenes :cry:

de day one patch behebt das übrigens ned. ha bi CA agfröget, die händ mich mit patch-notes abgspiese, wo das ned erwähnt wird.
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Master(G) »

ah ja, serschte review isch dusse, vom THE GUARDIAN ololol... aber ja:

5/5

http://www.theguardian.com/technology/2 ... dley-scott" onclick="window.open(this.href);return false;
It never once feels repetitive during its 15-20-hour duration, owing to smart, systems-driven stealth and the fearsome intelligence of the alien. The visual design is also beautifully faithful. The developers have built Sevastopol the same way Ridley Scott and his team built their sets in 1979, using only props and tech from the period. The computer stations look like old 70s terminals; video recordings hiss with static.

This retro-futuristic aesthetic is evocative and convincing, placing us directly into Scott’s vision of a bleakly industrial space environment. Flickering lights and smoke are used to great effect, adding to the claustrophobia and general feeling of unease. The station’s dark, oppressive corridors can be as intimidating as the xenomorph itself.

This terrifying game is a passionate homage to a horror classic, and a rich, well-designed stealth experience in its own right. Giger’s monstrous alien is, for the first time in a video game, as formidable and menacing as it was in the films. It was brave of Sega to take a chance a game like this, where guns are a last resort, but their faith in The Creative Assembly’s vision has resulted in an unusually clever and subversive triple-A game.
PS: The Guarding hett damals Colonial Marines guet bewärtet, also äbe, ned so ärnscht näh die Wertig jetzt... ololol
-> 4/5 damals http://www.theguardian.com/technology/g ... ame-review" onclick="window.open(this.href);return false;
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Master(G) »

IGN UK:

5.9

http://uk.ign.com/articles/2014/10/03/a ... ion-review" onclick="window.open(this.href);return false;
THE VERDICT

Alien: Isolation seemed like the perfect Alien game on paper, and for the first handful of hours it even seems to deliver on its promise on the strength of its outstanding art and sound that faithfully recreates the ambiance of the classic horror film. Instead, what was the Great Xenomorphic Hope ends in another disappointment for a license loaded with interactive-entertainment potential. It’s a shame that Isolation doesn’t track stats, because I’d be curious to know how many of its roughly 15-20 hours I spent hiding in lockers, staring at the motion tracker, and, most of all, how many hundreds (yes, hundreds) of times I died without a chance to save myself.

It may seem strange to complain that a game’s too long, but when the genuine scares of being hunted by an unstoppable predator are so diluted by repetition and padding, Isolation’s epic length really does work against it. Someday, someone is going to make an incredible Alien video game that checks every box. But, sadly, Isolation is not it.
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Master(G) »

Destructoid:

8.5

http://www.destructoid.com/review-alien ... 1651.phtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Great: Impressive efforts with a few noticeable problems holding it back. Won't astound everyone, but is worth your time and cash.
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Master(G) »

Polygon:

6.5

http://www.polygon.com/2014/10/3/614220 ... ox-one-PS4" onclick="window.open(this.href);return false;
In the process of contriving story twists and turns to support this spectacle, Alien: Isolation ruins the unique focus of its premise and moves away from the inspiration of the first film. It becomes something depressingly predictable for fans of the property who have been hurt again and again by underwhelming video game representations. Alien: Isolation isn't the worst Alien game, but thanks to its unrealized potential, it just might be the most disappointing.
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Asskicker »

http://www.gamestar.de/spiele/alien-iso ... 48223.html" onclick="window.open(this.href);return false;

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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Skeletor »

:(
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Asskicker »

es isch emal stimmiger und somit scho besser als Colonial Marines :lol:

Wasi ganz ganz ganz übel finde: s speichere isch öppis vum dümmmschte wos git. Imene game wod non-stop stirbsch müessts ab und zue autosave mache.
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Master(G) »

PS4 day one patch is out!! :wixer:
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Master(G) »

metacritic score vo 80 isch ok!!
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Gurgelhals »

steipapierschrotflinte.com findet's guet und das isch öppis wärt, will das kei Siite vo und für AAA(bfall)-Consoletards, sondern reins PC-Meischterrasse-Territorium isch:
Despite the repetition and what I consider to be a significant mistep in the third act of an otherwise efficiently scripted plot, Isolation deserves grand praise for making the alien…alien again. It hasn’t been this frightening, animalistic and mysterious since its first appearance, and nor has it been part of a world that cocoons and nurtures its dread so effectively.

Isolation is the best Alien game I’ve ever played, I’m in no doubt about that. Even in its awkward moments it is doing something interesting with the license, exploring the edges of what is possible in its world, quietly and discreetly. I expect the debate about certain design choices to be loud and long. At the centre of the debate will be one of the finest entries in the Alien canon in any medium, and one of the finest horror experiences in ours.
http://www.rockpapershotgun.com/2014/10 ... review-pc/" onclick="window.open(this.href);return false;

Wird demfall wohl mal agspielt.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Skeletor »

hans jetzt glich bstellt. d'reviews sind teils rächt unterschiedlich. sig zwar rächt frustig mängisch, aber geniali atmosphäre... und diä ständig angscht sötts doch genau usmachä.

hoffentlich bereu ichs nöd.
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Master(G) »

ja, muesch scho fruschtresistent sii... das alien isch unberechebar. a teils stelle stirbsch x-mal, bis mit bitz glück wiiter chunsch.

egal. super spiel!

geschter abig hani alien 1 wieder mal glueget, und nachhär bini ab go spiele :wixer:

bi jetzt ide mission 6 vo 20 und mini wärtig wär also au um en 8er ume.

save-system ischs einzig, woni näb de ruckelige cut-scenes würd bemängle.

sound, grafik und atmosphäre isch absolut TOP!
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von TypeJ »

kei autosave?
:lol:
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Re: Aliens: Isolation (Next-Gen, PC)

Beitrag von Master(G) »

leider nei. nur am afang vonere mission savets automatisch. suscht muesch immer anen save-station. das isch teil vom gameplay :lol:
muesch also mängisch eifach wieder zrugg zur save-station und sicherheitshalber nomal save, suscht figgts di unter umständ (das viech hett kein script, es chan überall sii!!)
usserdem zeigts die save-stations erscht uf de map ah, wenn sie gfunde hesch (oder wenn es computer-terminal mit ere charte-erwiiterig gfunde hesch).

spannung so nachem motto: 'schaff ichs jetzt noch zum nächsten save-point??' :-)
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