93 vom PC-Gamer!It’s the most visually striking game world since Deus Ex: Human Revolution.
http://www.pcgamer.com/alien-isolation-review/" onclick="window.open(this.href);return false;
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93 vom PC-Gamer!It’s the most visually striking game world since Deus Ex: Human Revolution.
eigetli öppe das wo da http://www.thegforum.ch/viewtopic.php?f ... 80#p280980" onclick="window.open(this.href);return false; beschriebe wird.But while we’ve explored environments like this before in games like System Shock and Dead Space, it’s the art design that sets Isolation apart. Resisting the urge to create a fashionable, contemporary vision of the future, with floating holograms, shiny surfaces, and smooth curves, The Creative Assembly have instead looked to the production design of the original film for inspiration. They’ve built their world as Scott and his special effects team would have in 1979, using only technology from the period.
The chunky keyboards, phone receivers, distorted CRT monitors, and blinking coloured lights should look dated, but it has quite the opposite effect. This is a tactile, practical, and convincing science-fiction world, with machines and environments that are functional and utilitarian, rather than overtly futuristic. You almost feel like you can reach out and touch it. As a result, in terms of consistency, vision, and thoughtful design, it’s the most visually striking game world since Deus Ex: Human Revolution.
hey trottel, kännsch system shock?zwirrlibatz hat geschrieben:was mich no beunruhigt isch de iisatz vo tollwüetige droide. klar isch es reins versteckisspieli per se schwierig zmache und de grund vo mire erschte skepsis (was au heisst dass de Aliens film meh für es videospili hergiit, marines & aliens peng peng coooooool!) aber es tönt e bitz nach emne leider wohl notwändige kompromisskniff für spannig und abwächslig. ich luegs mal ah.
was wär döt dä eifach wäg? ich hans also sicher au 4-5 mal müesse probiere.Master(G) hat geschrieben:pussy. es gitt dett en ganz eifach wägAsskicker hat geschrieben:ich han ufghört spile - s alien gaht mer uf d nerve
Trial & Error hoch 10. Nach em 4. mal die ID Charte vu dem Doktor go hole gah häts mer de Deckel glupft.
Höhepunkt isch bim 4mal häts mi in sichtwiiti zum savepoint eifach so killt - tracker isch es wiit hinder mir gsi![]()
mer muess en allerdings erscht finde!
aber ich muess zuegäh, ich han au 10mal probiert dette, bis ich en gseh han!
nachhär wirds wieder eifacher, spiel wiiter. es wird no soooo guet nachhär!
ehm, has geschter mit em arbetskolleg düregschpilt, sovil zu demthaeye hat geschrieben:![]()
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komplett anderi spielmechanik :typej: lis was ich gschribe han und spiels mal, den s müüli ufmache. ich MEIN S ALIEN VERSCHWINDET EIFACH. UND sobald de füürwerfer häsch isch das chatz und muus spiel mit em alien au verbiii. die ganz spielmechanik zur sau. chasch ja den chli geg androide kämpfe mit schrotflinte und dene dini weisheite verzelleden chunter nah mit zombii uuu...
aber ja de afang isch 9/10.
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