das frag ich mich au gad...fuck, han so hoffnig ka!Skeletor hat geschrieben:na bravo.
wenn chunnt es bruchbars rennspieli für d'ps4?
alles schaisse
Moderatoren: Master(G), zeromeier
das frag ich mich au gad...fuck, han so hoffnig ka!Skeletor hat geschrieben:na bravo.
feeshlee hat geschrieben:das isch für mich etz eis vo dä games zum en ps4 poschte.
ich au, han nfs 3 mal probiert zspiele, es gaht eifach nid! welle vollweichi spielt es rennspieli us de sicht vo hinderem auto?Skeletor hat geschrieben:need for speed gaht gar nöd. jedesmal nervi mich.
vorallem bruch ich ä cockpitsicht. oder wenigestens ä huube-sicht. aber alles andere spieli nöd.
ok fair. demfall bliibt nöd viel leider...Skeletor hat geschrieben:need for speed gaht gar nöd. jedesmal nervi mich.
vorallem bruch ich ä cockpitsicht. oder wenigestens ä huube-sicht. aber alles andere spieli nöd.
I gloube du bisch no wit entfärnt vor dä richtig schnäue outosMaster(G) hat geschrieben:ja ha scho paar schnelli autos, mit dene chasch aber dermasse easy voll id brems stiige vorere kurve, dass es nöd würkli en herusforderig isch. find ich jedefalls.
http://www.thegnet.ch/news/11967/2014/1 ... ion-zur-ck" onclick="window.open(this.href);return false;Sony gibt bekannt, dass sich die kostenlose Version von DriveClub für PlayStation Plus-Mitglieder weltweit etwas verspätet. PS Plus-Mitglieder in den USA sollten das Gratis-Rennspiel gestern erhalten, in Europa wurde es für heute erwartet.
Auf Facebook schreibt Paul Rustchynsky vom Entwickler Evolution Studios, dass die PS Plus Version absichtlich zurückgehalten wurde, um die Server nicht zu überlasten. Da Spieler bereits die Vollversion von DriveClub besitzen, könnten die Server komplett überlastet sein, wenn hierzu noch die PS Plus-Spieler kommen würden.
Die Server werden derzeit bereits bis ans Limit ausgelastet, schreibt Rustchynsky. Wenn sich die Lage etwas entspannt hat und die Server einwandfrei laufen, wird die PS Plus Edition von DriveClub veröffentlicht. Wann das sein wird, wollen Sony und Evolution zu gegebener Zeit mitteilen.
Project CARS chunt im November.Skeletor hat geschrieben:na bravo.
Stimmt nid, si äuä so Trolls wo ou verzeue das d Motoregrüsch nid guet siresuscitation hat geschrieben:Han gläse, das d'KI absoluti Scheisse seg..
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 7 Gäste