Hätt mi chönne lide.Avenger hat geschrieben:boykottiere so zügs!Reinforced hat geschrieben:isch leider nur sehr churz gloffe und glaubs nur uf dütschabyss hat geschrieben:Wär sicher geil gsi 3D ims Kino

Hätt mi chönne lide.Avenger hat geschrieben:boykottiere so zügs!Reinforced hat geschrieben:isch leider nur sehr churz gloffe und glaubs nur uf dütschabyss hat geschrieben:Wär sicher geil gsi 3D ims Kino
supr splatter, erinnerte mich stellenweise an fist of the northstar.abyss hat geschrieben:Story of Ricky wider mau. Findene äbe no kurtzwilig. Und dr Gore isch au nid ohne.
es wirkt teilweise recht ungewollt funny, vor allem wenn einer mit dem eigenem gedärm den gegner versucht zu erwürgen, solche ideen hätte genau grad aus nem robert rodriguez film kommen können.(ich sollte den film wieder mal schauen)abyss hat geschrieben:Dr Ricky Ho hett no öpis vomene Braindead dünkts mi. Schregi Figure und dr Sound chönnt ou dem si. Funsplatter halt. Finde da Saw und Konsorte viel chranker.
ja, geilsiralos hat geschrieben:supr splatter, erinnerte mich stellenweise an fist of the northstar.abyss hat geschrieben:Story of Ricky wider mau. Findene äbe no kurtzwilig. Und dr Gore isch au nid ohne.
Ich glaub ebä das isch echli so e Serie wo de Plot sich miteme typischä Seriäustrahligs-Muschter eigentlich nid so guet vertreit.Skeletor hat geschrieben: und ja ich weiss, anschinend gfallt diä seriä vielne nöd. verstah ich aber nöd.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 1 Gast