evo hat geschrieben:warum seit mir niemer dass es e GRATIS internet abo git bim testsieger???? und ich idiot zahl do 50 eier im monet
waaaahnsinn
speedmässig isch es halt rächt bescheide
demfall eier > kei eier. eigentlich logisch.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
het CC eigetlich irgetwenn male vor au bitz sich it Pampa uszbreite? oder melchets eifach i de grössere städt tüchtig wieter?
i has gfühl nach Rappi-Jona isch mit de CC de glaub scho langsam schluss i richtig oschte.
google und facebook sind au usländisch beherrscht und jede gitt dene gern persönlichi infos ab. als obs en underschied macht.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
ja scho, aber au dafür ischs chli zspaht wenn alli bundesbeamte über smartphones gschäftssache reglet.
dä provider weiss genau was machsch ufm mobile und wenn google apps etc. sache erlaubsch, wüssed die au so einiges..
Indirekt ja...Onyx überwacht ja eh di ganz analog und digital Kommunikation i de Schwiz. Für das brucheds nid na extra d Erlaubnis vo de Cablecom...
Ich frag mich denn amigs wie sich de Schwizer Bünzli das so vorstellt. Mir sind es Land mit wichtige wirtschaftliche Verknüpfige i di ganz Welt. Denn stelledmer en Überwachigsaparat ane und lueged mal was passiert. Wenn denn d NSA chunt und frögt ob si au mal dörfed dri lose segedmer eifacht "Nei sorry" und d Sach isch erledigt.