Stand Up

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Antworten
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Stand Up

Beitrag von zwirrlibatz »

ok da sitzt er zwar aber er isch en:

Quelle

i nur 2 minute erchlärt grad mal s'ganze universale problem überhaupt.

und susch:

Quelle

vieli laferet - egal wie brilliant witzig - über zimli immer die gliiche theme. er aber suecht sich ständig eigni us und weiss stundelang drüber brilliant witzig zschwätze.
ganz guet ab 30:30 dä atm und (nomal) s'händi.

er isch scheff vom politische standöp:

Quelle

und sie natürlich:

Quelle

und:

Quelle

Quelle

Quelle

Quelle
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 31 Okt 2014 14:06, insgesamt 2-mal geändert.
I speeled my drink!
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Re: Stand Up

Beitrag von Acid »

http://www.thegforum.ch/viewtopic.php?f=30&t=8223" onclick="window.open(this.href);return false;
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

MERGE!
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Sicher nid Kabarett und Comedy merge, das wär e Beleidigung :idea:
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Xinobrax2 hat geschrieben:Sicher nid Kabarett und Comedy merge, das wär e Beleidigung :idea:
Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Xinobrax2 hat geschrieben:Sicher nid Kabarett und Comedy merge, das wär e Beleidigung :idea:
Ja eh, wär jo nid so als gäbts nid e klari Gränzä und wär eigentlich smeischt im Kabarett Topic (au vo dem wo du postet hesch) im Grund gno Stand Up lol
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Acid hat geschrieben:
Ja eh, wär jo nid so als gäbts nid e klari Gränzä und wär eigentlich smeischt im Kabarett Topic (au vo dem wo du postet hesch) im Grund gno Stand Up lol
Nur de Bill Hicks...aber de macht eh chli es Mittelding...

Guets Stand-Up ischmer emel lieber als schlechts Kabarett, aber Kabarett im allgemeine isch ebe schochli geiler und nid ganz verglichbar, soferns nid vermischt wird.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Guet, denn müsstisch mir mol erchlärä wiä das definiert wird. Dass Kabarett no viel meh und viel anders isch als Stand Up isch natürlich klar. Aber Stand Up isch für mich eigentlich eifach e witeri Art vo Kabarett. Au innerhalb vom klasischä Kabarett gits jo viel verschiedeni Sachä. Und während diä eintä e klasischi Rollä spilled, verzelled wieder anderi halt eifach chli öpis...

Ich han au lieber anderi Formä, oder ebä zumindescht inere andere Tradition, und vo derä hämer do halt wahrschindlich ehnder no als bi de Amis. S Interessantä findi aber das ich diä Lüt wo das mached i andere Situationä oft sehr viel Interessanter und luschtiger find. Z.B. Irgendwelchi gspöch oder Podcastd losi amigs no gern, aber wenni diä glichä Lüt den als Stan Up gseh gsehds ganz ander us.
Z.B. Au bim Ferguson... Sini Late Night Show findi super, und teilwies sogar no besser, aber han scho öpä 3 mol probiert es Stand Up Programm vo im zluege, und es hedmer jedesmol nach öpä enere Minutä scho ab.

S Meischtä isch halt eifach unglaublich Banal. Wiä Slam Poetry, das halti absolut nid us...
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Sowas ganz allgemein z definiere isch na schwirig, da Stand-Up wie au Kabarett zimlich wiitläufig sind und sich teilwis au überschnided. I dere spezielle Form vo Kabarett vo mir gfallt, em politische Kabarett isches aber relativ guet erkennbar. D Theme-Wahl isch zum eine sehr politisch und d Erzählige sind eher selte us de Ich-Persketive bzw. si hend nid direkt öpis mitem Lebe vom Erzähler z tue.

En witere Unterschied isch oft au na d Art und Wiis wie di gspillt Rolle dargstellt wird. Krassi Gegesätzt zwüschet Kabarett und Comedy wäred da z.B. de Serdar Somuncu und de Mario Barth. Zwar schlüpfed beidi uf iri Art ine Rolle, aber de einti machts so überzügend, dass d Zueschauer nid mal me wüssed waser ernst meint und was nid wohingege de andere eifach Erzählige us sim eigne Lebe überspitzt und sich d Frag gar nid erscht stellt.

DAS isch z.B. typischs Kabarett:

Quelle

Da nomal de Andreas Thiel, aber gmischt mit es bizeli Comedy:

Quelle

Apropos Slam Poetry, au da gits ess paar zimlich gueti :-D
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Xinobrax2 hat geschrieben:D Theme-Wahl isch zum eine sehr politisch und d Erzählige sind eher selte us de Ich-Persketive bzw. si hend nid direkt öpis mitem Lebe vom Erzähler z tue.
das sind die für mich komplett unintressante kabaretts. wenn eine stundelang über die unighaltene wahlverspräche vo dä merkel herzieht, chan ich da nöd drüber mitlache. es langwiilt mich vielmeh und als kunstform isch es au nüt. es zielt vielmeh druf ab, sich gägüber de dumme masse als check0r zfüehle, isch also extrem narzisstisch. wenn eine us sim riichhaltige läbe gschichte verzellt und/oder konstruiert und me sich drmit identifiziere und mit ihm über sich sälber mitüberlegge chan, isch das viel ghaltvoller. und stellewiis politisch au viel relevanter. zbsp http://www.youtube.com/watch?v=0O5h4enjrHw" onclick="window.open(this.href);return false;

bi de amis gitts s'politische kabarett im europäische sinn nöd würkli. es isch bi ihne immer zerschemal entertainment und dänn chöme d'inhält drfür umso meh ufnere persönlich adressierte ebene. de suprig Bill Maher chunnt em europäische politkabarett vilech no am nöchschte. en Henry Rollins isch weder komödiant no kabarettischt, sondern en wahri gschichte verzeller und die sind so guet und unterhaltend will sie ächt sind.
I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:D Theme-Wahl isch zum eine sehr politisch und d Erzählige sind eher selte us de Ich-Persketive bzw. si hend nid direkt öpis mitem Lebe vom Erzähler z tue.
das sind die für mich komplett unintressante kabaretts. wenn eine stundelang über die unighaltene wahlverspräche vo dä merkel herzieht, chan ich da nöd drüber mitlache. es langwiilt mich vielmeh und als kunstform isch es au nüt. es zielt vielmeh druf ab, sich gägüber de dumme masse als check0r zfüehle, isch also extrem narzisstisch.
Schoso. Bi manche isch die narzistisch Site zimlich extrem usprägt und das nervt denn au zimlich schnell mal (Hagen Rether). Anderi hingege verpacked d Theme zimlich sympatisch. De Erwin Pelzig z.B. verchauft sich nid als check0r sondern eher als 08/15 Menschli mit grosse Frage. Oder de Schramm spillt gern mal en Rentner wo sich eifach pauschal über alles ufregt...

Ev. isch min Iwand vo vorher chli dumm gsi. Es bringt nid vil das alles i Kabarett und Comedy z unterteile. D Künstler sind alli Individue wo ires Programm unterschidlich zememisched und verchaufed. S git halt eifach so Stand Up Comedian wie z.B. de Bario Barth wo mir enorm uf de Sack gönd...drum unterscheid ich das amigs chli...
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Xinobrax2 hat geschrieben:Krassi Gegesätzt zwüschet Kabarett und Comedy wäred da z.B. de Serdar Somuncu und de Mario Barth.

Quelle

vill hani i dä letschte 2 wuche radio uftritt vom pat cooper gloset.

Quelle dä king of roasts isch immer blitzschnell mit sprüch, und spittet zwüschedurre chli wisheit.

aber schad das er problem mit paarne vo sinere familie hät. http://youtu.be/eN7HEqLyHyQ?t=1h19m08s" onclick="window.open(this.href);return false;

er hät sin charakter nie verchauft: https://www.youtube.com/watch?v=uEPd8Mkc1Ls" onclick="window.open(this.href);return false;
wenn ihm was nöd passt hät, hät er dgage zrugg geh und isch hei gange. haha.

han mer letscht wuche sini biographie bstellt. wird sicher luschtig.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Xinobrax2 hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:
das sind die für mich komplett unintressante kabaretts. wenn eine stundelang über die unighaltene wahlverspräche vo dä merkel herzieht, chan ich da nöd drüber mitlache. es langwiilt mich vielmeh und als kunstform isch es au nüt. es zielt vielmeh druf ab, sich gägüber de dumme masse als check0r zfüehle, isch also extrem narzisstisch.
Schoso. Bi manche isch die narzistisch Site zimlich extrem usprägt und das nervt denn au zimlich schnell mal (Hagen Rether). Anderi hingege verpacked d Theme zimlich sympatisch. De Erwin Pelzig z.B. verchauft sich nid als check0r sondern eher als 08/15 Menschli mit grosse Frage. Oder de Schramm spillt gern mal en Rentner wo sich eifach pauschal über alles ufregt...

Ev. isch min Iwand vo vorher chli dumm gsi. Es bringt nid vil das alles i Kabarett und Comedy z unterteile. D Künstler sind alli Individue wo ires Programm unterschidlich zememisched und verchaufed. S git halt eifach so Stand Up Comedian wie z.B. de Bario Barth wo mir enorm uf de Sack gönd...drum unterscheid ich das amigs chli...
ja die Barth und konsorte, also die dütsche "Comedians", sind furchtbar und nöd zbruuche. Dä Ceylan omg. Und de Nuhr isch au übel, hett mal ok agfange aber isch mittlerwiile im freie Fall. Vieli sind ebe nöd individuell, sondern laferet ständig über s'Gliiche. "Manne und Fraue sind total anders imfall" etc.

de Schramm isch guet und de Pispers und de

Quelle
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 03 Nov 2014 15:12, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Quelle

sipr.
I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Da no di neuscht Folg vo de Anstalt:

Quelle

...und wer di bisherige Folge verpasst het sets unbedingt mal nahole :1thumb:
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

geh schlafen, wenn du schon am boden bist.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Nacheme gfühlte Jahrzent widermal was neus vom Schramm :-D