Call of Duty: Advanced Warfare
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
es isch ja ide alte teil scho recht grenzwertig gsi..aber was du da verzellsch isch unfassbar scheisse!
probieres de hüt obed mol
probieres de hüt obed mol

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
es gitt matches, da bisch de chef, übertriebe guet... K/D vo 3.0 oder sowas... und de gitts matches wo nume no stirbsch. null chance.
da isch doch was kabutt?
i keim andere egoshooter sind die underschied so krass... ich han halt kein vergliich, will ich sitt 4 jahr keis CoD meh online gspielt han...
da isch doch was kabutt?
i keim andere egoshooter sind die underschied so krass... ich han halt kein vergliich, will ich sitt 4 jahr keis CoD meh online gspielt han...
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ha ig vori grad gha, imne spiel vergewaltigt worde. Im angerä spiel 19:6 stati gha, finges ou rächt strange. I de aute Cod bi ig so guet wie i jederä Rundi unger dä erstä 3 gsi, und its.. na jaMaster(G) hat geschrieben:es gitt matches, da bisch de chef, übertriebe guet... K/D vo 3.0 oder sowas... und de gitts matches wo nume no stirbsch. null chance.
da isch doch was kabutt?

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ja bis zure Sekunde wenn päch heschMaster(G) hat geschrieben:irgendwie isch öppis strange i dem spiel. ich bin meeeega schlächt.... so schlächt wie i keim andere shooter. server sind wohl all ide usa oder so. im replay gsehnd die mich scho lang bevor ich sie gsehne. dräck. back to BF 4 LOL
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Mir gloubsch es ja nid. PajasTypeJ hat geschrieben:ja danke...Master(G) hat geschrieben:irgendwie isch öppis strange i dem spiel. ich bin meeeega schlächt.... so schlächt wie i keim andere shooter. server sind wohl all ide usa oder so. im replay gsehnd die mich scho lang bevor ich sie gsehne. dräck. back to BF 4 LOL
aso hend ses immer naned im griff...toll!
unfassbar wie dumm die sind
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Aber i verstah das mit denä Lags eifach nid, das het ersch bi Blops2 agfange, vorhär hets das nie gä
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ha das nie gmerkt bis blops2 demäntsprächend guet bi ig ou gsi, sithär klappets gar nüm für miTypeJ hat geschrieben:hets immer geh aber nie eso starch...
schaad
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
das isch kacke ja...
egal, hüt obed spiel ich zum erschte mal..de machi halt SP

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
SP macht rächt SpassTypeJ hat geschrieben:das isch kacke ja...
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Es isch online NID spielbar, es isch so grotte schlächt, neuerdings gö d Chugle eifach dür d Gägner düre, i bi imne permanänte Hardcoremodus während mini Gägner ohni Schalldämpfer s doppletä a Chugle frässe, i bruche 2 schüsch mit Schaldämpfer is chnöi, und si 5 i Oberkörper ohni Schaldämpfer mega Game!
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Isch geil, beid mit dr gliche waffe, är mit schalldämpfer, ig ohni, i schiesse ihm 4x id brust, är sprayed mir 2x id chnöi, ig tod är chum läbe verlore. Online isches z dümmste Game auer zite -10 / 10
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
so, 10min SP -> scheiss grafik, sterile schiessdreck, stürig isch au nüme was sie mal gsi isch, waffe gänd NULLL feedback, unfassbar scheisse!
online 5 min gspielt ->
das spiel isch 100% scheisse
online 5 min gspielt ->

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Die hei CoD sowas vo killet, wieso ma mä nume 2 chugle isteckä, und mä isch tod?? Du hesch dür dä scheiss lag so KEI CHANCE me, wenn di eine früecher gseht, hesch kei chance zum reagiere nüt. Wie züm tüfu chas si das eine die glichi Waffe het wie ig ( beid mit schaldämpfer ) uf nä rise distanz einisch bi mir düre sprayet und ig tod bi, und ig ziele richtig schön uf Chopf und Oberkörper, ghöre wie ig 5-10x triffe, und kei Sou stirbt. Trurig.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
wenn ich mich würd ständig so nerve bim game wiä du, hetti scho lang ufghört dämit.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Belas bi denä 5 Minute, i ha gester Mönsche dr Tod gwünscht, und es isch sone verdammte huere hass und jäzornigkeit i mir ufe cho, schlimm!TypeJ hat geschrieben:so, 10min SP -> scheiss grafik, sterile schiessdreck, stürig isch au nüme was sie mal gsi isch, waffe gänd NULLL feedback, unfassbar scheisse!
online 5 min gspielt ->
I aune angerä CoD bis ufs Ghost hets fasch nie e Rundi gä wo ig NID 20 Kills ha gha, und its ha ig i jederä 2 Rundi 2-3 Kills und verrecke über 10 mau??? Isch klar, verdammts hueresohn game
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Hmm, seltsam.
Einerseits hatte ich bisher nicht mehr so komische in der Killcam sichtbare Lags wie früher (im Spiel traf ich drei mal, in der Wiederholung nur einmal). Andererseits bin ich aber (noch) schlechter als früher.
Spielt ihr auf der PS4? Stehen auf der Xbox One vielleicht Dedicated Server zur Verfügung (werden ja für jedes Spiel gestellt), die auf PS4 fehlen? Oder kommen die auch auf der One gar nicht für das Multiplayer-Spiel zum Einsatz?
Einerseits hatte ich bisher nicht mehr so komische in der Killcam sichtbare Lags wie früher (im Spiel traf ich drei mal, in der Wiederholung nur einmal). Andererseits bin ich aber (noch) schlechter als früher.
Spielt ihr auf der PS4? Stehen auf der Xbox One vielleicht Dedicated Server zur Verfügung (werden ja für jedes Spiel gestellt), die auf PS4 fehlen? Oder kommen die auch auf der One gar nicht für das Multiplayer-Spiel zum Einsatz?
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 07 Nov 2014 10:42, insgesamt 1-mal geändert.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
es gibt keine dedicated server. weder auf pc, noch xone oder ps4.
im i-net gibts schon einen shitstorm deswegen....
als MP game hetts völlig verseid (wieder mal).
jetzt wo ich über 10 Stund mit em spiel verbracht han, bini also au eher enttüscht.
MP:
- viel zu schnell. es hett meh mit glück ztue als mit skill.
- no weniger teamplay als vorher (also eigentlich gar keis), speziell will jede wie blöd umejumped und de verlürt mer sich grad us de auge
- viel zchliini maps, hesch immer eine woder in rugge schüsst
- Grafik isch erbärmlich
SP:
- tolli Cutscenes, gueti Story
- Grafik findi super, gfallt mer. Speziell ide 2. hälfti gitts ganz geili locations wo super usgsehnd und voll mit effekt sind.
- gameplay isch leider immerno nöd meh als de altbekannti und typische CoD schüssstand.
- Gegner KI immerno dumm wie brot
im prinzip isches titanfall ohni titans (und wallruns)... wobi mier bim titanfall de multiplayer besser gfallt.
mini wärtig wär MP 5/10 - SP 7/10
im i-net gibts schon einen shitstorm deswegen....
dasmal übertriibt er aber ned. es isch würkli huere fruschtrierend online. ich reg mich au extrem uf, und ich bin suscht eher en ruhige spieler.Skeletor hat geschrieben:wenn ich mich würd ständig so nerve bim game wiä du, hetti scho lang ufghört dämit.
als MP game hetts völlig verseid (wieder mal).
jetzt wo ich über 10 Stund mit em spiel verbracht han, bini also au eher enttüscht.
MP:
- viel zu schnell. es hett meh mit glück ztue als mit skill.
- no weniger teamplay als vorher (also eigentlich gar keis), speziell will jede wie blöd umejumped und de verlürt mer sich grad us de auge
- viel zchliini maps, hesch immer eine woder in rugge schüsst
- Grafik isch erbärmlich
SP:
- tolli Cutscenes, gueti Story
- Grafik findi super, gfallt mer. Speziell ide 2. hälfti gitts ganz geili locations wo super usgsehnd und voll mit effekt sind.
- gameplay isch leider immerno nöd meh als de altbekannti und typische CoD schüssstand.
- Gegner KI immerno dumm wie brot
im prinzip isches titanfall ohni titans (und wallruns)... wobi mier bim titanfall de multiplayer besser gfallt.
mini wärtig wär MP 5/10 - SP 7/10
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
guät han ichs doch nöd kauft dämfall.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Skeletor hat geschrieben:guät han ichs doch nöd kauft dämfall.

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
nussli spiel BF4! 

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
hani scho länger nümä. am afang hani rächt oft gspielt gha.
aber han weder season pass no süscht was.
und ich bi efangs sauschlächt bi dänä egoshooter, sit ich das zügs immer weniger spiele.
aber han weder season pass no süscht was.
und ich bi efangs sauschlächt bi dänä egoshooter, sit ich das zügs immer weniger spiele.