Skeletor hat geschrieben:hani scho länger nümä. am afang hani rächt oft gspielt gha.
aber han weder season pass no süscht was.
und ich bi efangs sauschlächt bi dänä egoshooter, sit ich das zügs immer weniger spiele.
bim BF gitts absiits vom kille ja au sehr viel beschäftigung. ime guete team chasch ide top-positione sii, ohni ein kill gmacht zha.
darum lieb ich BF au so... es isch es team-game, perfekt für es paar gueti fründe
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Es isch so krass!! Das Game isch eifach nid Spielbar mit erä guete Verbindig. Mi gseht eifach jedä verdammt Hueresohn me aus e haubi Sekunde früecher. I Downgrade its de mini Leitig uf 5 MB down und 1 MB up abe
ich han geschter de ganz namittag und bis in früehe abig BF4 mit 2 fründe gspielt. soooo schön... en KD vo 4.5... beschti rundi 35 kills/4 deaths. double xp weekend gsi.
bitz pänzerle... bitz heliflüge... viel sache id luft jage.... zäme dur de wald schliiche... sich wiederbeläbe.... teamplay... so macht MP-gaming spass!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Master(G) hat geschrieben:ich han geschter de ganz namittag und bis in früehe abig BF4 mit 2 fründe gspielt. soooo schön... en KD vo 4.5... beschti rundi 35 kills/4 deaths. double xp weekend gsi.
bitz pänzerle... bitz heliflüge... viel sache id luft jage.... zäme dur de wald schliiche... sich wiederbeläbe.... teamplay... so macht MP-gaming spass!
Mues mir das öbe ou wieder zueche tue, nume bi BF bi ig würklech scheisse haha.
Bim CoD bi ig so e himmuleidi Killermaschine gsi, und its cha ig nid mau me schiesse und bi scho Tod wenn dr Gägner ( was zu 90% dr fau isch ) e miese upload het.
Super sach, total zerstört hei si das Game
TypeJ hat geschrieben:was nervsch du dich etz sit ere wuche jede tag???
spiels doch eifach nid
i has kani 5min usghalte, es isch so schaisse!
lieber min 2. char im destiny pushed
Wüäu ig nid cha gloube das ig so schlächt cha si, i weiss es ligt am Game und nid a mir, aber er isch würklech no leider aus Ghosts es isch so trurig haha
COD:AW hät imho de bescht Single Player Modus / Story wo es COD je gha hät. holy moly. hät richtig geil fun gmacht... online -> BF4, sötti au wieder mal lol
also ich habs grad durchgespielt und finds so mit einer der dümmsten shooter, wo ich je gespielt hab. hab letztes jahr ghosts gespielt. selbst das war besser.
technisch isses sehr schwankend. ziemlich gut bis manchmal nid so doll. s lighting is es ganze spiel ne katastrophe und unglaublich lastgen. materials (dank physical based shading) und meshdetail sind hingege mitunter ziemlich gut. das spiel wurd scheins für'n lowend ´pc-markt zurückgehalten. schade eigentlich.