Zitverschwändig mit emnä furza fan drüber z diskutiere.TypeJ hat geschrieben:es gseht unfassbar schlecht us, fahrphysik isch us de höll und d'ufmachig en witz!Bejita hat geschrieben:Z Game für sich isch glich rächt cool, aber äbe, wenn si e fausche code schribe passiert genau so scheiss. SchadTypeJ hat geschrieben:glaub sid em release denkt er au anderschresuscitation hat geschrieben:Usgrächnet Driveschrott.. Du chunsch ja scho nöd drus.Bejita hat geschrieben:Total beschisse gsehts us, und derzue no extrem längwilig. Das Jahr gits nume 1 Racer wome im Oug söt phaute und das isch Driveclub, und villech no Project CarsNeoGeo hat geschrieben:Grafisch gsehts aber määh us...
was sell da dra cool si?
The Crew
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Logisch isches nid so stabil het ja ou nume me users, und het viu me traffic, es chönt ou drann lige das uf dr ps4 dopplet so viu lüt das game spile, oder das z game eifach scheisse ischMaster(G) hat geschrieben:scho komisch. dich hetts au nie useghaue hesch gseid.
guet, evtl. liits am PSN, das isch ja erfahrigsgmäss ned eso guet wie XBOX Live... und so stabil...
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
wow, so vill möglichkeite.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
aha, day one patch!- Fixed an issue where the game goes into infinite loading screen after using "Quit" and after being idle in the game.

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
tja, hesches wohl zfrüeh gspielt, din fehler!Master(G) hat geschrieben:aha, day one patch!- Fixed an issue where the game goes into infinite loading screen after using "Quit" and after being idle in the game.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
wie isch es so? Lohnt sich dä Chauf? Nach dem Debakel mit Driveschrott bin ich chli vorsichtig worde..
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
dä erschti Iidruck find ich gar nöd mal leid.. d'Story hät mi uf jede Fall grad gschnäll packt.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ächt? händs d'story g'änderet zur beta?
bi dä beta hani mich uhuere gschämt.
vorallem diä 1. mission ih dä beta. da fahrsch über land und wasser eifach grad us. durch büsch und bäum, nix passiert. grausam schlächt.
dänn hani mir schnell min mustang kauft, umgfärbt. freud gha das er wiä mine usgseht und dänn hani abgstellt.
macht mich null ah. was isch dänn alles anderscht als ih dä beta?
vorallem diä 1. mission ih dä beta. da fahrsch über land und wasser eifach grad us. durch büsch und bäum, nix passiert. grausam schlächt.
dänn hani mir schnell min mustang kauft, umgfärbt. freud gha das er wiä mine usgseht und dänn hani abgstellt.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich han d'Beta nöd gspielt und die vor Dir beschribeni 'Mission' isch immer no vorhanden.. über die han ich mich au chli gwunderet gha.. eifach eimal querbeet und guet isch gsi :chchch:
Nei, nach dem dä Brüetsch erschosse worde isch gahts für mich erscht richtig los..
Uf dä PS4 gits ja momentan mit Autoränne nöd würklich än Referenztitel.. Vo daher isch the Crew für mich momentan s'bescht
Nei, nach dem dä Brüetsch erschosse worde isch gahts für mich erscht richtig los..
Uf dä PS4 gits ja momentan mit Autoränne nöd würklich än Referenztitel.. Vo daher isch the Crew für mich momentan s'bescht
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
mustangSkeletor hat geschrieben:ächt? händs d'story g'änderet zur beta?

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
bescht chauf vo mim läbä 
@resudingsbungs
merci. ja ich hett ja au gern endlich es aständigs rennspieli uf dä ps4. aber ich glaub, dass da isch no s'falsche für mich

@resudingsbungs
merci. ja ich hett ja au gern endlich es aständigs rennspieli uf dä ps4. aber ich glaub, dass da isch no s'falsche für mich

- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
es isch e absolute bruch 
me mues sogar sateliteschüssle ga sueche um dregione freidsschaute
ah sali ubiformula.
fahrverhaute, grafik, gameplay, story, absolute ghüdr.
ah sali troy baker aber

me mues sogar sateliteschüssle ga sueche um dregione freidsschaute

fahrverhaute, grafik, gameplay, story, absolute ghüdr.
ah sali troy baker aber

shubidu