Hätt ig Platz, ig würd öppis neh. Aber ds einzige wo ig mir chönt vorstelle wär es Egret II, und scho für das müesst ig überlege wohin mit dem.

Moderator: agestuffer
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
de suechi doch scho ewig.blabla hat geschrieben:du hesch doch schogeosnow hat geschrieben:jaleco 26 wotti.
lamr diä Chancä widr mau äs Cab dähei ds ha
Ja und zum ne super Pris. Hät eifach nume JVS, kei Jamma. Aber es git so nes Board (PCB) wo mer chan an JVS hänke und dänn hät mer en Jamma-Aschluss.-)turntablism hat geschrieben:blabla chauf de naomi vom boergi - de isch geil mit disem monitor
vorallem gsehts no sehr pflegt us und kei gilb
Goran hat geschrieben:e häti Sammlig wo der Börgi hät.-)
![]()
i ha set 2 johr massivi rügge-problem. es get täg woni gar ned cha sitze. bem schaffe stohn i de ganz tag. e grosse teil vu dem hobby esch für me s'meche und restauriere vu dene cabs gsi. jetzt chani nüt me lüpfe was ou massiv ischränkt und mini projekt won i no gha hät fascht unmöglech mache.m.o.terra kaesi hat geschrieben:werom eigentli furt demit börgi? chind? frau? chlineri wohnig alleige chas amel ned sie
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
De sega rally und de maximum tune 2 ghört dänn au mierZoran hat geschrieben:2 stelli bim Goran ine und 2 bi miermache dänn mal Föteli
Mitglieder in diesem Forum: derinderinderinderin und 2 Gäste