Die het mer aber nachem erste Mal denk i scho ziemlich schnell intus und es lauft super bis zum Endboss ebe. I freu mi aber au druf, wenn de Vault of Glass wieder chli aghobe wird, demit mer chli abwechslig im Raide het.
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Falls eu eine fehle wör, chum i sust scho mit, werd eu scho nüt spoile.Supersonic hat geschrieben:Btw.
Min Brüeder, es paar Buddies und ich wennd die Festtäg de Vault of Glass s'erst Mal und ohni Walkthrough mache und mir sueched no zwei Partymembers. Hett öpper Lust und Ziit zum mit eus über d'Festtäg z'zocke? Mir lueged denn zäme wegeme Termin.
Chasch mi sust eifach bem PSN adde: DeftOne07.Supersonic hat geschrieben:Cool, schick doch mal dini Handy-Nr. denn ladi di in Whatsapp Chat ie. Typl0r ich lad dich au mal ie wennd Bock häsch mit es paar Noobs z'spiele ohni z'spoile =)
Und du meinsch, dass mer sich vom letschte töde lah söll, oder?
Mars, Sperrgebiet uf min. Level 26Supersonic hat geschrieben:Weli Stell isch geil zum Glimmer farme?
ja denk!!!Supersonic hat geschrieben:Btw.
Min Brüeder, es paar Buddies und ich wennd die Festtäg de Vault of Glass s'erst Mal und ohni Walkthrough mache und mir sueched no zwei Partymembers. Hett öpper Lust und Ziit zum mit eus über d'Festtäg z'zocke? Mir lueged denn zäme wegeme Termin.
Supersonic hat geschrieben: Typl0r ich lad dich au mal ie wennd Bock häsch mit es paar Noobs z'spiele ohni z'spoile =)
Lol, so zimli. Hahaha!TypeJ hat geschrieben:Supersonic hat geschrieben: Typl0r ich lad dich au mal ie wennd Bock häsch mit es paar Noobs z'spiele ohni z'spoile =)
was heisst das???
ohni spoile?
ich sell eu nid sege wieme e Phase mues mache? selli nebeddra stah und stundelang warte bis bis ihr 100 mal gstorbe sind?
Bem Endboss hemmer be üsere Truppe zumindest üs über sini Fähigkeite informiert.Supersonic hat geschrieben: Lol, so zimli. Hahaha!
Hend ihr grad en Walkthrough benutzt bim erste Mal?
Völlig fair. Du wirsch ja au nöd patient Michi gnennt und mich würds a dinere Stell au nerveTypeJ hat geschrieben:roffel, de mues i passe...i ha ka nerve für sowas..
chume de gern mit wener mal basics dine hend
doch, bim schwäre durchgang chunnsch denn eifach belohnige nach gwüsse checkpoints (templar, orakel, conflux etc.) über. Truhene jedoch nur eimal (ussert diä im laybrinth).Buccaneer hat geschrieben:Gsehn i das richtig?
Wenn ich i einere Wuche de VoG zerst uf normal mache und erst danach uf schwär mache, denn isch bim schwäre Durchgang nüt meh z hole. Wenn ich ne aber zerst uf schwär mache und erst denn uf normal, denn chan mer im normale Durchgang wieder alli Chiste und Belohnige abstaube? Isch das korrekt?
Mitglieder in diesem Forum: derinderinderinderin und 1 Gast