Buccaneer hat geschrieben:Wow, en ächti Entschuldigung und d Lüt bechömmed sogar öppis über? Ich persönlich finde das doch rächt starch… Wie viel Publisher hends scho verkackt und de eifach nix degliche tah usser de eint oder ander Patch?
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Buccaneer hat geschrieben:Wow, en ächti Entschuldigung und d Lüt bechömmed sogar öppis über? Ich persönlich finde das doch rächt starch… Wie viel Publisher hends scho verkackt und de eifach nix degliche tah usser de eint oder ander Patch?
bei drive club gibt's grad alle dlcs kostenlos.
Drive club verfolg i nid. Aber zehled scho zu de usnahme. Chans nur widerhole: ich finde das guet! Hüt entschuldiged sich firmene ja prinzipiell scho mal für gar nüt me! Darum findi sones statment erfrüschend und ehrlich. Es isch ja au so, dass die meiste lüt wo sich das ac unity posted hend, nid erst sit dem titel debi sind und somit rächt marketreu sind. So wärds es au blibe. Ich bin sicher nid de einzig wo vo dere oder ähnliche franchises (nid nur im gamebereich) abgsprunge isch, wel me sich verarscht fühlt.
Aber warum es ac für next und eis für last gen? Wie isch das andere? Rogue odr so...
Patch 4 isch live und er verbesserert performance enorm!
30fps sind jetzt ziemlich konstant dinne (vorher zwische 15-20 fps)
Grössi vom patch isch krass: 6.7GB
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
17.12.14 - Ubisofts vierter Patch für Assassin's Creed Unity (PS4, Xbox One) hat das Pop-In der Nicht-Spieler-Charaktere (NPCs) noch verstärkt und verschlimmert, wie aus User Berichten hervorgeht.
Master(G) hat geschrieben:Patch 4 isch live und er verbesserert performance enorm!
30fps sind jetzt ziemlich konstant dinne (vorher zwische 15-20 fps)
Grössi vom patch isch krass: 6.7GB
Ja, aber mer chönnt s Spiel deinstalliere und de nomal druffhaue. Denn bruchts nur 6.7 .
Ich für min Teil chaufe praktisch keni Spiel meh direkt bim release. Das isch jetzt viellicht s schlimmste Biespiel, aber nid s einzige. Nur no bi Spieli wonis nid chan ushalte zwarte, wirdi bim Release zueschlah...