ha scho paar testet aber die si alli sehr vanilla-nah gsi. wie gseit ohni paar für mi zwingendi mods...Xinobrax2 hat geschrieben:Stable...und ja, L woti au endlich mal
und x-posed louft leider (no) gar nid unger L...

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
ha scho paar testet aber die si alli sehr vanilla-nah gsi. wie gseit ohni paar für mi zwingendi mods...Xinobrax2 hat geschrieben:Stable...und ja, L woti au endlich mal
Ja, das hani eigentlich welä. Einersits will halt schiins bi Custom Roms z.B. d Kamera chasch chüblä, und andersits wills CM bis jetzt schiins nur für z2 git, nonig fürs z3 (also richtigi releases...)Jones hat geschrieben:wenn's chasch roote, chasch o alli system-apps lösche..
Also all zu viel muesi villicht gar nid löschä. Eifach villicht paar Google Züg woni nid will und bruuch, oder paar Sony Sachä wiä "Whats New"... ich mein simmer mol ehrlich, mir isches so öpis vo egal was i de Augä vo Sony new isch und was nid.Jones hat geschrieben:aber ubass! nid dass de eis verwütschisch wo systemrelevant isch!
aber het scho was: google macht meh und meh uflage, was alles muess installiert si, wenn öpär wott android bruche...
DA! Genau das hani gmeint!Acid hat geschrieben:Defür hedsmer vorher woni imene browser.e.youtube clip han welä aluege d app ufgmacht und gseit das gängi nid ohni en gwüssä google dienscht, de müesi wieder aktiviere. Hinter dem popup womer nid chan wegklickä isch de video allerdings bereits am laufä gsi...teilwies frögtmer sich also scho i was fürere.Wält dassmer läbed :typej:
Scho klar, hans nur ulkig und chli bezeichnend gfundä, dass mir d Mäldig chund es gäng nid ohni, und im Hintergund lauft genau das wasi luege will, was jo denn zumindescht vomene naivä Standpunkt us sehr widersprüchlich erschiint. Oder andersch gseit, schön zeigt für wer diä google play dienste aktiviert müend sii, will für mich ischs Problem nid dasses nid funktioniert, sondern dass mir es Pop Up das verdeckt woni eigentlich gseh will und au am laufä isch.Jones hat geschrieben:Isch ja das woni säge. Wenn z'viu vo google abstellsch, chunnts zu fehler. Logisch eigentlich...
Und süsch muess YT app deinstalliere und rein im browser luege wobi ig mi frage was das bringt...
chaufs nüd über eBay, sondern über http://www.aliexpress.comJones hat geschrieben: und da xiaomi in china #1 isch, hets uf ebay enorm viu zubehör quasi gratis... ha grad screen procetors (6 stk) für 5.60 chouft inkl. porto und e hülle für 8 dollar. free shipping worldwide us china! ololol
viu dr besser support was zubehör ageit als für nexus grät.
bi gspannt wie sich das im alltag so schlaht...
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste