Supersonic hat geschrieben:@Defti
Online chunnt d'Harm's Way gar nöd so viel hate über. Zumindest nöd für PVE. Mal luege. Hett aber scho lieber ä anderi gha. Naja. Vilicht gits ja bim Crota oder bi VoG no öppis!
Destiny
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Haut dr Rand ächt, wie wots si wenn keni laggers het, ig meistens dr best Spiler bi, und när chöme laggers ine, när wirsch eifach nume no kaputt gmacht. Laggers wo KEI Schade näme wenn uf sä schiessisch, huere ume beame etc etc, oder lüt wo nid einisch mit erä sniper oder emnä Fusionsgwehr dernäbe schiesse. Nime schüsch mau uf, oder mache mau bilder, si immer die mit em rote Ping wo erst si, so guet wie jedes mau!!! Mi Kolleg het ou 1000x gseit wo mir zuegluegt het das das eh huere ghüder isch so wie das Louft. Und btw ig ha e VEX, und es git lüt die frässe 10 Schüss wenn si kei Schild me hei und kille mi, hei no e milimeter läbe, und kille no 2 angeri lüt lolTypeJ hat geschrieben:es isch au ned halb so tragisch wie de bejitler seid, er brüelt sowieso IMMER und a JEDEM spiel ume, LOL
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Its ou grad wieder e füdle Titan ohni gueti Rüstug, drückt einisch ufe Sprint und macht grad dr Schulteragriff??? Wie wot das ga? Är het ä rote Ping gha, aber glich wie wot das ga????
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Bejita hat geschrieben:Mühmühmühmühmühmühmühmühmühmühmühmühmühmühmühmühmühmühmühmüh
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Its grad gäge eine gspielt dä het nume beamet, kei Schade gno, oder doch de no 5 Sekunde speter verreckt. Ach du scheisse, was hei die eigentlech für Server?Pandemonium hat geschrieben:Bejita hat geschrieben:Mühmühmühmühmühmühmühmühmühmühmühmühmühmühmühmühmühmühmühmüh
Re: Destiny
I wör langsam eher mal a de eigene Leitig zwiifle.Bejita hat geschrieben:Its grad gäge eine gspielt dä het nume beamet, kei Schade gno, oder doch de no 5 Sekunde speter verreckt. Ach du scheisse, was hei die eigentlech für Server?

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
als würd d'rüschtig irgend en ifluss haBejita hat geschrieben:Its ou grad wieder e füdle Titan ohni gueti Rüstug, drückt einisch ufe Sprint und macht grad dr Schulteragriff??? Wie wot das ga? Är het ä rote Ping gha, aber glich wie wot das ga????

aber fair, wenns bi dir so schaisse lauft, spiels eifach nüme

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ich check eifach nöd wie du es Problem chasch ha wo niemerd andersch hett zu dem Uusmass. De Crucible lauft super!
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
isch bejita=isch normalSupersonic hat geschrieben:Ich check eifach nöd wie du es Problem chasch ha wo niemerd andersch hett zu dem Uusmass. De Crucible lauft super!

- Parisienne
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
10
also ich han das au scho chönne beobachte so gspäss, gägner wo teleportiered, umestönd und kei schade nämed, sie dich denn aber plötzlich one shotted.
aber es isch jetzt nöd würkli oft dr fall, dasi chönnt säge, das de crucible scheisse isch..
ich wür mir eifach en playlist wünsche im alte stil bzw. im stil vo halo.
einzig d'primärwaffe chönntsch selber uswähle, wobii au det ischränkige chönntsch mache (kei handcannons, fusion rifles (vex) etc.)
will amigs schissts mi ebe scho chli aa zig mal hinderenand zsterbe:
- titan super
- hunter super
- warlock atombombe
- namal en golden gun
etc.
edith; vor allem deswege will crucible momentan:
shotguns + fusion rifles
aber es isch jetzt nöd würkli oft dr fall, dasi chönnt säge, das de crucible scheisse isch..
einzig d'primärwaffe chönntsch selber uswähle, wobii au det ischränkige chönntsch mache (kei handcannons, fusion rifles (vex) etc.)
- titan super
- hunter super
- warlock atombombe
- namal en golden gun
etc.
shotguns + fusion rifles

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Was hender gester vom Cryptarch becho?
Bi mir hetts ä LDR 5001 mit Void Damage geh, sehr sehr geil
Bi mir hetts ä LDR 5001 mit Void Damage geh, sehr sehr geil

- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Bis noni go hole. Bisch hüt abig chli online?
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Isch durchuus möglich!
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Supersonic hat geschrieben:Isch durchuus möglich!

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Also ich chum definitiv online, wird aber früehstens 8i!
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Dir spinnet doch, i ha 250mb leitig, Teilwis si d Server so Hueresohnig, das eifach aui nume no e rote Ping hei, i mache its immer chli fotis, es isch so heftig! ( Glich wirde ig meistens dr best Spiler
)

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Daily und Crucible, oder? Weekly hend de Ham und ich scho gmacht. Ich gang vorher no schnell uuf de Mond, mues no ca. 20 Hive abelah und denn probieri Void Kills z'score, mal luege. Han jetzt ä Fusion Rifle, ä Sniper und en Rocket Launcher mit Void. Da ich nöd Snipe chan wirdi wohl mit de Fusion Rifle spiele 
Ä Shotgun wär mer aber am liebste -,-
@Bejita
Es tuet mir uufrichtig Leid das du das so erlebsch aber ich erleb Lagger eher selte.

@Bejita
Es tuet mir uufrichtig Leid das du das so erlebsch aber ich erleb Lagger eher selte.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Void Damage Teil done a eim Abig, olol!
Am Weekend chunnt de Xyor drunder!
Am Weekend chunnt de Xyor drunder!
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Gseht so us aus hätsch kei Ahnig vom Game, normal het d Rüstig e Ifluss, die hei ja ou verschideni Perks teilwis drinnTypeJ hat geschrieben:als würd d'rüschtig irgend en ifluss haBejita hat geschrieben:Its ou grad wieder e füdle Titan ohni gueti Rüstug, drückt einisch ufe Sprint und macht grad dr Schulteragriff??? Wie wot das ga? Är het ä rote Ping gha, aber glich wie wot das ga????
aber fair, wenns bi dir so schaisse lauft, spiels eifach nüme
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
De hesch Glück ( oder spielsch nid so viel pvp wie ig ), aber aui mini Gamekollegä wo Destiny spile, schwärme ou nid grad vom PVP ModusSupersonic hat geschrieben:Daily und Crucible, oder? Weekly hend de Ham und ich scho gmacht. Ich gang vorher no schnell uuf de Mond, mues no ca. 20 Hive abelah und denn probieri Void Kills z'score, mal luege. Han jetzt ä Fusion Rifle, ä Sniper und en Rocket Launcher mit Void. Da ich nöd Snipe chan wirdi wohl mit de Fusion Rifle spiele
@Bejita
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Thorn get! Woohoo!
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Genau so gsehts us, und die wo wüsse das si e scheiss Leitig hei nütze das mit dä Pumpguns Schamlos us, i ha mau e gäge e Warlock kämpft, dä isch immer nume umegschwäbt, vor eim glandet one shot kill gmacht und wieder dervo gfloge, das är aber so krass isch beschosse worde und mindestens 5x hät müesse stärbe bi sine Luftaktione het ihn huere nid beidrucktParisienne hat geschrieben:also ich han das au scho chönne beobachte so gspäss, gägner wo teleportiered, umestönd und kei schade nämed, sie dich denn aber plötzlich one shotted.
- titan super
- hunter super
- warlock atombombe
- namal en golden gun
etc.
shotguns + fusion rifles