11.51 Uhr: Die SP meldet sich als erste Partei und spricht in einer Mitteilung von einem «unverständlichen Hochrisiko-Entscheid der Nationalbank». Der Schweiz droht laut SP eine massive Verteuerung des Frankens und damit «katastrophale Folgen für Volkswirtschaft und Arbeitsplätze». Dank dem Mindestkurs sei es der SNB in der Vergangenheit gelungen, die Schweizer Wirtschaft konkurrenzfähig zu halten und Arbeitsplätze zu sichern. Die SP mutmasst, die SNB habe sich in den letzten Tagen durch politischen Druck «zu diesem hoch riskanten Schritt verleiten» lassen.
Ja eh, blibedmer doch us Solidarität ufem sinkende Schiff :typej:
thaeye hat geschrieben:hochrisiko, lol aber euro horte isch den keis risiko. au nah krass was so en chlini "nationalbank" doch nah chan uslöse. -15% loloollolol.
Naja, chli isch realtiv. All Länder mit em Euro end gar kei National Bank. Die hend d EZB und die muss en Kurs fahre für „alli Beteiligte“. No schwierig wenn me soviel Länder hed und die alli unterschiedlichsti Problem hend…
chli isch nöd relativ, gegs draghi monster. aber isch ja au de plan vo ihm, d euro lira i zfuehrre und bevölkerig zahlts den, vo dem her, plan gat uuf. aber PEGIDA isch ja momentan s gröst problem für die dütsche
Xinobrax2 hat geschrieben:
ja genau... :typej:
wieviu milliarde euro hortet d'SNB? das wird es rächts loch dri risse.
aber äbe... d'alternative isch no dümmer. immer meh und meh euros choufe und am schluss isch dr schade no mau x fach grösser...
Xinobrax2 hat geschrieben:
ja genau... :typej:
wieviu milliarde euro hortet d'SNB? das wird es rächts loch dri risse.
aber äbe... d'alternative isch no dümmer. immer meh und meh euros choufe und am schluss isch dr schade no mau x fach grösser...
Ja schoso....imene gwüsse Rahme machts ja au Sinn d Reserve uf möglichst vil Währige und Wertpapier uszlege. Aber irgendwenn langets halt eifach. Nur will d EU um jede Priis am Euro will festhalte müemer da ja nid au no mitmache.
«Die Aufhebung des Mindestkurses durch die SNB ist eine Überraschung. Das haben wir so nicht erwartet. Ich stehe unter Schock. Das ist starke Medizin» Europa habe die Hausaufgaben aus der Schuldenkrise nicht gemacht, sagte Kalt kurz an der Ankündigung durch die SNB im Gespräch mit der Nachrichtenagentur sda: Insofern hätte die SNB die Mindestkurspolitik viel länger durchziehen und ihre Bilanz viel weiter aufblähen müssen, als sie ursprünglich gedacht habe. «Darum hat sich die SNB gesagt: lieber ein Ende mit Schrecken als ein Schrecken ohne Ende.»
Ich masse mir nöd a z'beurteile, öb das jetzt en guete oder en schlächte Entscheid isch und uf was das letschtlich wird uselaufe, will d'Materie z'komplex isch und ich kein Hellseher bin. Aber öppis anders laht sich defür umso eidüütiger festhalte: Es absolut meischterhafts Getrolle vo de SNB. Huet ab
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
richtig, mängisch muesch dur es tal. das blueht allne i de eurozone. aber sie waends nöd wahrha und chüngelet nah chli. chli notepresse alah und de euro zunere schwachwährig mache, de binnewirtschaft nah meh schade, nah meh billiglöhner produziere, nah meh geld nach obe umverteile. export isch de king.
Zuletzt geändert von thaeye am 15 Jan 2015 12:03, insgesamt 1-mal geändert.