paradigmewechsel ezb mit staatsaleihechäuf, ukraine isch plötzlich ruhig, eventueller schuldeerlass für griecheland, wie gsehts jetzt in italie spanie und frankriich uus, alles huere vill unklari sache wos wahrschinlich würkli besser isch , jetzt d reissleine z zieh.Xinobrax2 hat geschrieben:So hanis au interpretiert...sinngemäss "Mir hend jetzt müese handle, spöter wäred d Folge nur no schlimmer worde"
Tschüss Euro
Moderator: Avenger
Re: Tschüss Euro
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
isch frisch

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
En Artikel vom Satire Sender n-tv
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Schweizer ... 27716.html" onclick="window.open(this.href);return false;
aha...Schweizer Notenbank kapituliert
Drei Jahre lang haben die Schweizer Währungshüter wie die Weltmeister Euro gegen heimische Franken gekauft. Jetzt können sie nicht mehr. Die kleine Schweiz kommt gegen die mächtigen Devisenmärkte nicht an. Der Kurswechsel sorgt für Wirbel.
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Schweizer ... 27716.html" onclick="window.open(this.href);return false;
übrigens isch s gold au um 3 prozent gstiege, scho nah gspässig und das nur will die "chli" SNB d mindestgrenze ufghobe haet, d schwiiz isch zwar chli aber währigstechnisch isch de CHF i de top 5 uf de welt.Buccaneer hat geschrieben:Naja, chli isch realtiv. All Länder mit em Euro end gar kei National Bank. Die hend d EZB und die muss en Kurs fahre für „alli Beteiligte“. No schwierig wenn me soviel Länder hed und die alli unterschiedlichsti Problem hend…thaeye hat geschrieben:hochrisiko, lol aber euro horte isch den keis risiko. au nah krass was so en chlini "nationalbank" doch nah chan uslöse. -15% loloollolol.
ah ich chauf den hüt nah chli schwizer blue chips:)
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich han chli Glycerin und Propylenglycol pöschtelet. 20% uf alles findi zimlich fair.
Bonus Info: es isch meh so dass de CHF ue isch, als dass de Euro abä...
De Euro hed zwar scho bitz verlorä zu andere Währigä, aber nid mol annöherd inere Grössäordnig wiä de Frankä gstigä isch.
De Euro hed zwar scho bitz verlorä zu andere Währigä, aber nid mol annöherd inere Grössäordnig wiä de Frankä gstigä isch.
und jetzt wieso isch en starchi währig so schlecht, vor churzer ziit isch en starchi währig na für leistigsfähigkeit und stabili verhältnis gstande, siit aber alli problem uf de welt mit geld drucke glöst werdet und de euro extra en lira wird, isch en starchi währig plötzlich de tod. das wird kippe. d expörtler chlaget eh immer (haetet ja jetzt ziit gha sich uf d uflösig vo de mindestgrenze vorzbereite), tourismusbranche sött sich eh mal chli wandle, vill z tüür und schlechte service i de schwiiz, vo dem her, ja es wird härt, aber ich glaub es isch en nötige schritt, um nöd nah meh in schlamassel z choh. zwüschet de zeile haet de jordan au chli komischi sache atönt.
grexit isch au nah im ruum und den nah de grichtshofentscheid, das d EZB jetzt au staatsaleihe vo "marode" staate dörf chaufe.
grexit isch au nah im ruum und den nah de grichtshofentscheid, das d EZB jetzt au staatsaleihe vo "marode" staate dörf chaufe.
forum spiegel.deSie unterstellen den Schweizer Unternehmen Dämlichkeit, weil sie ihre Waren nicht bereits in der Vergangenheit deutlich teuerwr verkauft haben....nah. Ihrer Ausage hätte man das machen können, da " deren Waren in erster Linie über die Qualität und nicht über den Preis verkauft werden."
Fakt ist, dass eine ganze Menge Schweizer Unternehmen massiv Aufträge verlieren werden und auch manche bankrott gehen werden. kein Unternehmen an seinen Märkten eben mal so 15% Preiserhöhungen durchsetzen.
Die gegenläufigen Effekte durch Importe gibt es natürlich, nur werden diese Effekt nur zum Teil den Untefnehmen zu gute kommen, die unter der Auffwertung leiden.
Es ist ziemlich naiv anzunehmen, dass die Schwdiz dadurch gestärkt wird. Man wird leiden!
Ich bin froh, das wir mit dem Euro eine sehr stabile Währung haben, die in keiner Weie bedroht ist. Als Schweizer würde ich mir da mehr Sorgen um den Franken machen, der ist wirklich ein Mühlstein...
de euro isch en stabile währig ja sicher, Zwei mal drei macht vier,: widewidewitt und drei macht neune,: ich mach mir die Welt,: widewide wie sie mir gefällt, d verblödig isch massiv fortgschritte im grosse kanton. oder es isch hochnäsigkeit will sie d EU herrschaft übernah haend.
kurszerfall super, kursastieg scheisse, die welt von heute.
Ja, han das nid wertend gmeint...meh eifach will do jetzt ehnder vom Absturtz vom Euro d Red gsi isch, was aber in Relation zu andere Währigä nid würklich so krass isch, während de Höheflug vom CHF ebä au in Relation zu andere Währigä bestohd.
Grundsätzlich isch e zu starchi Währig inere globalisierte Wält natürlich scho nid ganz Eifach, aber ja, mir müend so oder so komplett neui Ideä ha, ganz unabhängi vom starchä Frankä, dass verstärcht nur echli. Ich läb z.B. imene Kanton wo immerno i erschter Liniä uf Steckäpferd Tourismus setzt, und es gsehd scho lang Düschter us. Aber mer meint immerno mer mües halt nomeh jo investiere und no meh Bauä...wiä wemer mit dem chönt Lüt an wos irgendwiä interessiert. Vor allem wenns kei Schnee hed. Wasmer vor allem generiert sind grösseri Chöschtä womer denn will inäholä mit meh Lüt, also muemer no meh investiere und no meh Bauä.
Grundsätzlich isch e zu starchi Währig inere globalisierte Wält natürlich scho nid ganz Eifach, aber ja, mir müend so oder so komplett neui Ideä ha, ganz unabhängi vom starchä Frankä, dass verstärcht nur echli. Ich läb z.B. imene Kanton wo immerno i erschter Liniä uf Steckäpferd Tourismus setzt, und es gsehd scho lang Düschter us. Aber mer meint immerno mer mües halt nomeh jo investiere und no meh Bauä...wiä wemer mit dem chönt Lüt an wos irgendwiä interessiert. Vor allem wenns kei Schnee hed. Wasmer vor allem generiert sind grösseri Chöschtä womer denn will inäholä mit meh Lüt, also muemer no meh investiere und no meh Bauä.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mitem Euro gats eifach längerfristig eher abwärts. De Kursastig vom Franke isch hingege eher was churzfristigs...de pendlet sich zimlich schnell wider i...au dass de Franke jetzt so ufegspickt isch lit doch eher am Abwärtstrend vom Euro. De Kurs isch jetzt lediglich korrigiert worde.
de euro wird sich innerhalb vo de nächste 5 jahr sich bi 80 rappe ipendle, waenner nöd vorher erledigt isch. ich wett druf.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
kommentare bi news go läse = le lol. ob jetz spiegel, 20min oder heise. alles die glich trollerei.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Schlange stah zum Geld wechsle rofl

ich find kommentär lese unglaublich spannend. git fast nix bessers.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Super Sach, und die wo jetz jammeret hend die letschte paar Jahr gschlafe.
wir haben durchaus sowas, was sich bundesbank nenntBuccaneer hat geschrieben:Naja, chli isch realtiv. All Länder mit em Euro end gar kei National Bank. Die hend d EZB und die muss en Kurs fahre für „alli Beteiligte“. No schwierig wenn me soviel Länder hed und die alli unterschiedlichsti Problem hend…thaeye hat geschrieben:hochrisiko, lol aber euro horte isch den keis risiko. au nah krass was so en chlini "nationalbank" doch nah chan uslöse. -15% loloollolol.

wänn alli drummume die eiget währig hetted, wärs ja guet. aber so.. isch natürli alles us der schwiiz für euro länder türer worde. und wa machsch, wänn öppis viel türer wird? luegsch, obs woandersch vilich es biz weniger tür kriegsch. chan bi somene dienschtleistigs-zentrierte land wie dä bünz rächt schmerzhaft sii.thaeye hat geschrieben:und jetzt wieso isch en starchi währig so schlecht, vor churzer ziit isch en starchi währig na für leistigsfähigkeit und stabili verhältnis gstande, siit aber alli problem uf de welt mit geld drucke glöst werdet und de euro extra en lira wird, isch en starchi währig plötzlich de tod. das wird kippe. d expörtler chlaget eh immer (haetet ja jetzt ziit gha sich uf d uflösig vo de mindestgrenze vorzbereite), tourismusbranche sött sich eh mal chli wandle, vill z tüür und schlechte service i de schwiiz, vo dem her, ja es wird härt, aber ich glaub es isch en nötige schritt, um nöd nah meh in schlamassel z choh. zwüschet de zeile haet de jordan au chli komischi sache atönt.
dä swisscom isch dä einzig smi wert wo hüt ufe isch: chasch ja nöd so eifach uf usländischi telekom wächsle

dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mist, hätte ich mir neulich lieber doch noch ein paar Franken geholt. Nicht mehr dran gedacht.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Es geit ab, das Weekend wärde wohl Konstanz, Weil am Rhein und anderi Grenzstädte gstürmt. Und weisch was lustig isch? Mi Amazon-Wunschzettel isch leer. Ich bruch nüt. roffel
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
weisch was no luschtiger isch? dass gnau die trottle wo itz wie blöd ichaufed am lütischte jammered dass d priise ide schwiiz so höch sind.
ursach und wirkig
grad itz sett mer NID im euroruum ichaufe
ursach und wirkig
grad itz sett mer NID im euroruum ichaufe
han grad mal je en staffle vo supernatural und heroes für 50 € bstellt. 

dis mami uf allne viere.
Chame eifach säge aber wenn 5 oder 6k verdiensch und e 5 chöpfigi Familie muesch ernähre, isches dir egal...
I bi aber o dr meinig, dass meh (wenn mehs vermag) besser die lokale Gschäft sött ungerstütze. Mir mache üsi ichöif im volg, wo im gliche hus isch wie üsi wohnig aber i würd lüge, wenni würd säge dass mer no nie in DE ichouft hätte...
Lüt, wo im usland günstiger ichoufe, als "trottle" z'bezeichne, züg aber o nid grad vo toleranz...

I bi aber o dr meinig, dass meh (wenn mehs vermag) besser die lokale Gschäft sött ungerstütze. Mir mache üsi ichöif im volg, wo im gliche hus isch wie üsi wohnig aber i würd lüge, wenni würd säge dass mer no nie in DE ichouft hätte...
Lüt, wo im usland günstiger ichoufe, als "trottle" z'bezeichne, züg aber o nid grad vo toleranz...

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
http://www.spiegel.de/wirtschaft/untern ... 13308.html" onclick="window.open(this.href);return false;Franken-Aufwertung:
Deutsche Wirtschaft frohlockt über Euro-Absturz
Die Schweiz gibt die Kopplung des Franken an den Euro auf, die deutsche Wirtschaft freut sich. Die Aufwertung der Schweizer Währung sei wie ein Konjunkturprogramm für Industrie, Autobauer und Tourismuswirtschaft.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it