Jones hat geschrieben:Chame eifach säge aber wenn 5 oder 6k verdiensch

Moderator: Avenger
Jones hat geschrieben:Chame eifach säge aber wenn 5 oder 6k verdiensch
ich verdiene 5-6k und ernähre momentan 6 chöpf, jammere nid und ha meh dasi brücht.Jones hat geschrieben:Chame eifach säge aber wenn 5 oder 6k verdiensch und e 5 chöpfigi Familie muesch ernähre, isches dir egal...
Dito. Sowieso: Huere Konsumwahn die ganzi Ziit.Avenger hat geschrieben:Ich bruch nüt. roffel
Gurgelhals hat geschrieben:Dito. Sowieso: Huere Konsumwahn die ganzi Ziit.Avenger hat geschrieben:Ich bruch nüt. roffel
Gurgelhals hat geschrieben:Ok, Pfire Emblem. Nämed mer doch gärn
Gurgelhals hat geschrieben:Ok, ich bruche de Majora's Mask-3DS
Ke ahnig wo du wohnsch aber e fammilievater wo muess mieti, esse, chleider etc etc für 5 lüt zahle het in züri eher es knapps budget.. Wär was anders behouptet het offebar gar keni asprüch oder ke plan...Herr Rossi hat geschrieben:ich verdiene 5-6k und ernähre momentan 6 chöpf, jammere nid und ha meh dasi brücht.Jones hat geschrieben:Chame eifach säge aber wenn 5 oder 6k verdiensch und e 5 chöpfigi Familie muesch ernähre, isches dir egal...
ich bi gegenüber dene trottle au nid tolerant, ha au nid de aschpruch das zsii
und hör uuf mit dene pinliche smilies
Oder äbe e richtige Plan, sprich die vernünftige Aschprüch. In Züri isch zudem s Lohnniveau höcher wie in Luzern, nid nur d Mietpriise.Jones hat geschrieben:Wär was anders behouptet het offebar gar keni asprüch oder ke plan
tuen doch weg es paar spili nöd schwiirig. tür sind chinde, hüser und autos.Xinobrax2 hat geschrieben:Gurgelhals hat geschrieben:Dito. Sowieso: Huere Konsumwahn die ganzi Ziit.Avenger hat geschrieben:Ich bruch nüt. roffelGurgelhals hat geschrieben:Ok, Pfire Emblem. Nämed mer doch gärnGurgelhals hat geschrieben:Ok, ich bruche de Majora's Mask-3DS
Wenn man die freie Wahl zwischen beiden Optionen hat, kann's einem nicht grad sooo schlecht gehenXinobrax2 hat geschrieben:lol, ich tuen doch nid schwirig...hans nur gard passend gfundeVöllige Verzicht isch genauso blöd wie dauerhafte Chaufruusch....
http://www.spiegel.de/wirtschaft/untern ... 13574.html" onclick="window.open(this.href);return false;Die Schweizer Wirtschaft steht nach der überraschenden Franken-Freigabe unter Schock - hat jedoch schon eine Idee, um die Währungsstärke auszugleichen: mit niedrigeren Löhnen und längeren Arbeitszeiten ihrer Mitarbeiter.
Hamburg - Mehr arbeiten und weniger verdienen: Nach der Freigabe des Franken durch die Nationalbank in Bern sollen nach dem Willen der Schweizer Unternehmen die Löhne gesenkt und die Arbeitszeiten erhöht werden. Das fordert Roland Müller, Direktor des schweizerischen Arbeitgeberverbandes, in der "Sonntagszeitung".
Die eidgenössische Wirtschaft fürchtet durch den starken Franken enorme Einbußen bei den Exporten. "Die Unternehmen brauchen in der jetzigen Ausnahmesituation Spielraum für Maßnahmen wie Arbeitszeitverlängerungen oder Lohnsenkungen", sagte Müller.
Die Schweizer Wirtschaft steht nach der überraschenden Franken-Freigabe unter Schock - hat jedoch schon eine Idee, um die Währungsstärke auszugleichen: mit niedrigeren Löhnen und längeren Arbeitszeiten ihrer Mitarbeiter.
Und glichziitig liest me dänn so Sache i de Ziitig: http://www.nzz.ch/wirtschaft/ein-prozen ... 1.18464287" onclick="window.open(this.href);return false;zwirrlibatz hat geschrieben:Die Schweizer Wirtschaft steht nach der überraschenden Franken-Freigabe unter Schock - hat jedoch schon eine Idee, um die Währungsstärke auszugleichen: mit niedrigeren Löhnen und längeren Arbeitszeiten ihrer Mitarbeiter.
Würklich interessant sind nur ca. 0.01%. D Azahl vo de Multimilliardäre isch zimlich überschaubar. Leider fehled einigi devo uf de Forbes Liste. Als Millionär gsesch nämet emne Milliardär zimlich arm us. D Relatione sind da zimlich krass...1 zu 1'000. Mit CHF 1'000 gsesch nebet emne Millionär au arm us....und für eine mit CHF 1.- isch selbscht de mit CHF 1'000 wider riich. Die Verhältnis chamer sich rational fasch nid vorstelle...Gurgelhals hat geschrieben:Und glichziitig liest me dänn so Sache i de Ziitig: http://www.nzz.ch/wirtschaft/ein-prozen ... 1.18464287" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja guez, das hed natürlich öpis...und ebä bi de obere Abstufigä stimmt dini Ussag natürlich sowieso.Xinobrax2 hat geschrieben:Das hani demit au nid wele sege. Ich han nur wele adüte, dass üse Verstand chli Problem mit exponentielle Kurve het und dasmer gschider mal die Multimilliardäre würd unter d Lupe nä statt grad di ganze 1%.
Schwer zum sege will die Kandidate ires Vermöge gern verschleiered. I de Forbes Liste hesch ja nur di offizielle Vermöge vones paar Unternemer. Mafia Clans sind nid debi, Königshüser fehled ebefalls...di übliche Verdächtige vo Verschwörigstheorie wie di alte Banker Familie findsch det au nid...nid mal Scientology oder de Vatikan sind uf de Liste. So Lüt hend ires Vermöge gern über hunderti vo Firme, Stiftige, Organisatione oder au eifach nur Familiemitglieder verteilt. Da wirds echt tricky usezfinde wievil si tatsächlich besitzed...Acid hat geschrieben:Und dass Global betrachtet machtses eh kompliziert, wenn au wäg dem doch nid weniger Sinnvoll, will halt das Vermögä au Global gspillt wird. Wiä vil muemer ha zum zu dem Prozent ghörä?
Euro verdiene isch gloub momentan generell nid eso luschtig...PlanetHarrieR hat geschrieben:geil, du bist reich! 7.000 Euro verdienen
Mitglieder in diesem Forum: Majestic-12 [Bot] und 1 Gast