ps4 autorännspili
Moderatoren: Master(G), zeromeier
ps4 autorännspili
drive club isch anschiinend schrott...
isch the crew besser? oder doch uf project cars warte?
isch the crew besser? oder doch uf project cars warte?
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
also the crew isch open world aber trotzdem eher Arcade als Simulation. Drive Club frögsch eifach mal dä Fanboy und entscheidisch dänn dägäge.. Project Cars han ich mich nonig dämit befasst.. drum würd ich für dä Moment sicher the crew empfehle. aber wänn nöd uf open world stahsch, dänn isch blöd
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Drive Club isch bombe, wär seit das Game isch Schrott isch e vollidiot
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
das Game isch Schrott gsi und jetzt interessierts nüm 

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Es isch ou nid Schrott gsi, das hei eifach dumme furz Fanboys gseit, oder serigi wo es GT erwartet heiresuscitation hat geschrieben:das Game isch Schrott gsi und jetzt interessierts nüm
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
sicher isch es schrott gsi. es isch nöd mal fertig gsi bim release. und es nöd fertigs spieli z'verteidige isch dermasse lächerlich.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Es isch glich kei Schrott gsi und het Spass gmacht. Dases nume haub fertig isch gsi het natürlech extrem gsucket, da säge ig ou nüt
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
ja ne, is klarBejita hat geschrieben:Drive Club isch bombe, wär seit das Game isch Schrott isch e vollidiot

der fiat unter den rennspielen
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Hesches überhoubt mau gspiut? So i de letstä wuche mal?PlanetHarrieR hat geschrieben:ja ne, is klarBejita hat geschrieben:Drive Club isch bombe, wär seit das Game isch Schrott isch e vollidiot![]()
der fiat unter den rennspielen
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Bejita hat geschrieben:Es isch ou nid Schrott gsi, das hei eifach dumme furz Fanboys gseit, oder serigi wo es GT erwartet heiresuscitation hat geschrieben:das Game isch Schrott gsi und jetzt interessierts nüm
Ich würd chli vorsichtig sie mit so Ussage.. vor allem, well Du das Game bis uf Din letscht Bluetstropfe verteidigsch

Dä Punkt isch, das es jetzt viellicht scho guet isch.. aber wie dä Sekelt gseit hät.. äs isch schrottig und halbfertig usecho und hät mit däm all Credits verzoggt.. Tja.. tüürs Lehrgäld.. ich langes nüm a
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ig verteidige es Game wo guet isch gsi, und its super isch, nid me nid weniger. I hät ou viel me erwartet nach dr Verschiebig vom Spiel, und has ou nüm aglängt, und its machts Spass ohne Enderesuscitation hat geschrieben:Bejita hat geschrieben:Es isch ou nid Schrott gsi, das hei eifach dumme furz Fanboys gseit, oder serigi wo es GT erwartet heiresuscitation hat geschrieben:das Game isch Schrott gsi und jetzt interessierts nüm
Ich würd chli vorsichtig sie mit so Ussage.. vor allem, well Du das Game bis uf Din letscht Bluetstropfe verteidigschSo vo wäge Fanboy
Dä Punkt isch, das es jetzt viellicht scho guet isch.. aber wie dä Sekelt gseit hät.. äs isch schrottig und halbfertig usecho und hät mit däm all Credits verzoggt.. Tja.. tüürs Lehrgäld.. ich langes nüm a
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
d'Gschmäcker und Wahrnehmige sind halt underschiidlich.. aber isch ja super, wänn Du Spass dämit häsch.. isch ja au s'einzige wo wichtig isch ^^ anderi händ kei Spass drah und findets immer nonig toll und händ genau so äs rächt uf ihri Meinig
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Wenn's denn mal lief, hatte ich auch Spaß dran, aber das wahr halt etwa in etwa 5% der Zeit der Fall 
Momentan hab ich's an einen Freund ohne Xbox One verliehen - der kann ja nicht auf Forza ausweichen

Momentan hab ich's an einen Freund ohne Xbox One verliehen - der kann ja nicht auf Forza ausweichen

Re: ps4 autorännspili
mich hät meh die ussag vergrault, dass es sehr viel fokus uf club setzt und weniger uf drive. ich wott autoränne mache, nöd social netzwerk.
dis mami uf allne viere.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ig spile zu 0% mit Clubfeeshlee hat geschrieben:mich hät meh die ussag vergrault, dass es sehr viel fokus uf club setzt und weniger uf drive. ich wott autoränne mache, nöd social netzwerk.

Es git me aus gnue z tüe, its mit dä 5 neue Events sowieso, und es isch huere aspruchsvoll, die huere Sprint Rennä si zum chotze schwär teilwis. S Game verzeiht kei Fähler. D Outos klinge huere outentisch, gseh verdammt guet us, aui Wäge stüre sich angers, etc etc. Wenn Rennspielfan bisch, und kei Simulationsfanatiker, denn chasch mit em aktuelle DC nüt falsch mache! Und ou d online Rennä mache huere Spass, und serigi wo nume wei ramme, oder abchürze, wärde ou vom Spiel bestraft. I gloube 30.- hesch sicher scho dümmer usgä
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Es hout mi immer no au stung mau us dä DC Server, kei Ahnig wieso, isch aber total bescheuert. Stört mi aber nid würklech da mir d Online Komponänte zumindest im Momänt ziemlech egau siPlanetHarrieR hat geschrieben:Wenn's denn mal lief, hatte ich auch Spaß dran, aber das wahr halt etwa in etwa 5% der Zeit der Fall
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ha ou nie gseit das die wos game hate kei Meinig dörfe ha, ihri Meinig isch eifach nume dumm und nid relevant.resuscitation hat geschrieben:d'Gschmäcker und Wahrnehmige sind halt underschiidlich.. aber isch ja super, wänn Du Spass dämit häsch.. isch ja au s'einzige wo wichtig isch ^^ anderi händ kei Spass drah und findets immer nonig toll und händ genau so äs rächt uf ihri Meinig
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
es isch oberschrott!Bejita hat geschrieben:Drive Club isch bombe, wär seit das Game isch Schrott isch e vollidiot
Fahrphysik us de Höll! do nützt au die schön Grafik wenig

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ächt? ich find d'fahrphysik no rächt geil.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich finds au okay. schrott isch bitz übertriebe..... 

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
wos usecho isch, ischs ja glaub scho chli en fail gsi.
aber für 29.90 jetzt... ich finds also ganz okay. hät suchtpotenzial.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
scho so. ich chum so bitz uf de nostalgisch. ps one - ridge racer. ps4 - drive clöb. 

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Am besten war das Angebot für PS4-Vorbesteller für 19 Euro ^^Skeletor hat geschrieben:wos usecho isch, ischs ja glaub scho chli en fail gsi.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Isch haut dr typlorMaster(G) hat geschrieben:ich finds au okay. schrott isch bitz übertriebe.....

Wär dr Name Forza Club wärs für ihn dr abartigst Racer auer zite
Re: ps4 autorännspili
es war auch beim launch recht geil (vor allem hats da noch die madman-KI gehabtSkeletor hat geschrieben:wos usecho isch, ischs ja glaub scho chli en fail gsi.